Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-09, 00:57   #41
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

dette har jeg kjøpt i den siste
Fra H&M
Jeg er en normal S, men jeg passer XS mye bedre i H&Ms oversize klær, også den kjole.







Cubus denne + den firste ull undertøy sett i min liv

Botero er ikke aktiv  
Gammel 28-10-09, 10:50   #42
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Fikk denne fra Ellos i går. Jeg likte VELDIG godt fargene, mens mannen var litt usikker på hele greia. Men jeg bestilte i 44, og det ble for stort. Så da returnerer jeg i dag og venter på en i 42. Tenkte å ha en av mine nyinnkjøpte underkjoler under, samt tights (må kjøpe inn det for første gang på 15 år), og støvletter.


Sist redigert av Dronningen : 28-10-09 kl 13:07.
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 28-10-09, 12:41   #43
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Den var lekker, Dronningen. Men selvfølgelig utsolgt i alt annet enn 44 og 34

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 28-10-09, 13:06   #44
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Den var lekker, Dronningen. Men selvfølgelig utsolgt i alt annet enn 44 og 34

Ups. Kanskje jeg ikke får bytta den da.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 28-10-09, 22:34   #45
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7



Halv pris i en skobutikk som har opphørssalg ...jeg måtte bare!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 28-10-09, 22:42   #46
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Har allered ein kort "boyfriend" jeans fra Current Elliott og no har eg bestilt lang også, de er fantastisk deilige å gå i

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 28-10-09, 23:02   #47
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Denne HH/Moods of Norway superundertrøyen ropte veldig høyt på meg i dag

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 10:18   #48
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Den var lekker, Dronningen. Men selvfølgelig utsolgt i alt annet enn 44 og 34

Jeg tok en sjanse, og se hva som skjedde:

Hei!

Takk for din henvendelse.

Vi hadde faktisk akkurat én igjen av denne kjolen. Dette fremgikk ikke på Internett, som du nevnte.
Vi har derfor holdt av denne kjolen til deg i størrelse 42, og vi trekker ifra 20% siden du fikk det på resten av din forrige bestilling.



Med vennlig hilsen
Kundeservice
*********

--------------

***********
Jeg returnerer en kjole i dag, men ser at kun 44 og 34 er på nettet i utvalg av størrelser. Dere er 100% sikre på at det ikke er en i 42 igjen?

791-2223

Sara Kelly kjole

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 10:24   #49
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Der hadde du flaks, Dronningen - så flott, og god service!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 10:27   #50
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Der hadde du flaks, Dronningen - så flott, og god service!

Denne dagen har starta så bra, at nå kan det bare gå nedover.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 10:42   #51
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Så bra, Dronningen

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 13:40   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Det var heldig, Dronningen - tøff kjole!

Jeg har tilbrakt lunsjpausen i Hegdehaugsveien, hvor jeg har skeiet ut med en altfor dyr bursdagsgave til meg selv hos Mette Møller. Skjørtet er fantastisk fint på, nydelig farge, varmt og godt og veldig meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 13:42   #53
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Nydelig skjørt Elinblu

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 13:43   #54
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Det blir fort dyrt å bruke tid i Hegdehaugveien, ja.
Nydelig skjørt, Elinblu!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 13:46   #55
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Det blir fort dyrt å bruke tid i Hegdehaugveien, ja.

He-he, de fleste butikkene der går jeg aldri inn i engang, men akkurat Mette Møller er jeg svak for. Veldig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 13:54   #56
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg tar jo helt av fortiden, men jeg tar igjen med flere års tørke ...har nesten ikke shoppet til meg selv siden Bøllen ble født!! Nå skal jeg i tillegg begynne i ny jobb der jeg bruker vanlig tøy og ikke egne arbeidsklær, så da må garderoben virkelig få seg et ansiktsløft!

Topp (en litt mørkere variant enn denne)



Denimtights

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 18:13   #57
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg tar jo helt av fortiden, men jeg tar igjen med flere års tørke ...har nesten ikke shoppet til meg selv siden Bøllen ble født!! Nå skal jeg i tillegg begynne i ny jobb der jeg bruker vanlig tøy og ikke egne arbeidsklær, så da må garderoben virkelig få seg et ansiktsløft!

Topp (en litt mørkere variant enn denne)



Denimtights

Akkurat min smak , hvor er dette kjøpt?

Fant ut nå at det er Cubus

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 19:22   #58
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7




Jeg har kjøpt dette på Indiska, men er Såååå usikker på om jeg liker det nå

Da jeg var der var det flere som gikk å vandra med skjørtet i hendene og det fikk min oppmerksomhet. Syns det såg deilig ut og elsket fargene.

Men vel hjemme på bygda er jeg redd dette ser litt rart ut....


Bytte eller beholde?

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 22:25   #59
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Denne er på vei til meg:


TheVoice: jeg syns skjørtet var kjempekult jeg.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 30-10-09, 09:39   #60
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Trixie: Kjempelekker

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no