Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 01:21   #121
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Ariel: kjempefin! Har også lyst på en sånn!

Jeg har siklet på den i 2 år nå, og endelig tok jeg meg råd til å kjøpe den. Angrer overhodet ikke, og gleder meg nesten til det begynner å regne. Fant jo en hel Marimekkobutikk i gamlebyen i Fredrikstad jo...

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 08:47   #122
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Sko.
Ønsket de meg lenge og endelig hadde Net-A-Porter fått de i min størrelse.
Christian Louboutin

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 11:55   #123
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Hva koster Marimekko regnkåpen ?

Jeg har sett den "live" på en voksen dame og den var knall fin !

(Jeg har letet etter regnkåpe i 2 år, men ikke funnet noe jeg kunne tenke meg...)

silje er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 17:46   #124
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Saaaalg! Noen sperr meg inne før jeg går amokk! :har brukt altfor mye penger på barneklær de siste dagene:






__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 17:59   #125
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Den så jo veldig grei ut. Kan den duge som eneste vogn til mellomsøster når hun stort sett skal sitte i den til og fra barnehagen samt sove i den (hun har akkurat passert 2 år)?

Det tror jeg går veldig bra.
Hannah, på snart 3, lå fint i den iallefall. Selv om hun har sluttet sove kan det jo være kjekt med liggestilling. Dessuten har jeg tenkt at Peder kan ta den i bruk utover høsten/vinteren allerede.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 19:47   #126
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Vi har også kjøpt den trillen, takket være deg, Gunnis!
Vi kjøpte i lime. Kjempekul!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 22:14   #127
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det tror jeg går veldig bra.
Hannah, på snart 3, lå fint i den iallefall. Selv om hun har sluttet sove kan det jo være kjekt med liggestilling. Dessuten har jeg tenkt at Peder kan ta den i bruk utover høsten/vinteren allerede.

Jeg håper de fremdeles har vognen og tilbudet på Alnabru på onsdag. Da skal jeg i så fall kjøpe den... i lime.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 22:33   #128
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Jeg ønsker meg denne:







Fint jeg har bursdag snart.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 10:25   #129
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Vi har også kjøpt den trillen, takket være deg, Gunnis!
Vi kjøpte i lime. Kjempekul!


Så bra!
Nooria: håper de har igjen.

(skulle jo hatt provesjon av dette jeg )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 13:17   #130
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Sko.
Ønsket de meg lenge og endelig hadde Net-A-Porter fått de i min størrelse.
Christian Louboutin

Knalltøffe, synd at ikke vi bruker samme sko str. for da kunne jo jeg overtatt dem når du var lei av dem. Har noen som ligner litt og de er veldig gode å gå med.

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 13:30   #131
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Disse skal jeg ha


__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 13:31   #132
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Knalltøffe, synd at ikke vi bruker samme sko str. for da kunne jo jeg overtatt dem når du var lei av dem. Har noen som ligner litt og de er veldig gode å gå med.

Jeg liker veldig godt slike sko med denne hælen/sålen.
Gode å gå med.Skoene har kommet i dag,gleder meg til å komme hjem å prøve de.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 15:52   #133
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Jeg har noen med liknende hæl fra CL, men i "tre", ikke kork. Åpne pumps-liknende. De er litt store da; 39 1/2 ble for stort. Jeg har et par andre fra CL i str 39 og de er riktigere, men de er smale i tåen/vristen. Min erfaring er at CL er vanskelig å kjøpe uten å ha prøvd dem.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 17:19   #134
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har noen med liknende hæl fra CL, men i "tre", ikke kork. Åpne pumps-liknende. De er litt store da; 39 1/2 ble for stort. Jeg har et par andre fra CL i str 39 og de er riktigere, men de er smale i tåen/vristen. Min erfaring er at CL er vanskelig å kjøpe uten å ha prøvd dem.

Mine CL passet absolutt perfekt!
Har de på nå. Og så fine som de er
Mine er i str.40

....ps du får si i fra hvis du selge de som er for store til deg da

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 18:45   #135
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

V262979.jpg
Denne har jeg kjøpt, den kan brukes på 4 forskjellige måter!

V271807.jpg
pluss disse i orange

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10

Sist redigert av Blomst : 03-07-08 kl 00:34.
Blomst er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 21:14   #136
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5


Og disse bare i hvite.


Sist redigert av Obelix : 01-07-08 kl 21:25.
Obelix er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 21:15   #137
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Vagabond-linkene går bare til "velg land".

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 21:16   #138
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Vagabond-linkene går bare til "velg land".

Jøss. Får opp bilde jeg når jeg klikker på linkene.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 22:21   #139
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Ariel: Jeg skal love deg at man faktisk gleder seg å gå ut i regnet når man har en sånn fin regnkåpe! Jeg siklet på den i København ifjor, men kunne bare ikke kjøpe den når jeg har en annen dyr en hjemme.

La Banga: Den OM-jakka var fantastisk fin! Jeg har en grønn Odd Molly strikkejakke selv, men den går til knærne.

Og Majsa var med da jeg kjøpte den.

Idag har jeg kjøpt endel ullundertøy fra Janus på tilbud, til barna. Vesla må fortsette å bruke den kremfargede med blonder på armene, hun kler den så godt.

Også ble det sommertøy fra Lindex - de har fin design, mye minner om Småfolk og Katvig, og er like bra i kvalitet. Nå syns jeg de nesten er bedre på barneklær enn H&M.

Mannen har kjøpt denne igår, og er hekta.
Sony Ericsson C702 (bl.a støv/sprut/støtsikker)

Jeg vurderer å kjøpe samme, i turkisblå - vi kan jo ikke ha like:



Men så syns jeg denne er så pen å se på...



Og til slutt - denne var hovedgrunnen til at vi dro på senteret idag, og den står ute på bordet i en sinkpotte:


__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 23:25   #140
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

B6539B0001.jpg
Tallerk

H6155B0003.jpg
Kompressor

T5601B0071M.jpg
Handy manny t shirt

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no