Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-08, 08:28   #61
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Høst snart , brun strikkejakke fra Marc by MJ



Oj,den var skikkelig fin,altså!!

nikki er ikke aktiv  
Gammel 19-06-08, 11:15   #62
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Nei nå må du gi deg Angelique, HØST SNART?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 19-06-08, 11:18   #63
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei nå må du gi deg Angelique, HØST SNART?


Ja huff og gruff ...så kaldt og regnvær som det er nå så kom jeg litt i høstmodus her ...


Men jakken er god å ha på sommerkvelder og den da ...

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 19-06-08, 20:58   #64
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei nå må du gi deg Angelique, HØST SNART?



Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ja huff og gruff ...så kaldt og regnvær som det er nå så kom jeg litt i høstmodus her ...


Men jakken er god å ha på sommerkvelder og den da ...



Jakken var nydelig. Skulle bare vært litt lengre armer. Da hadde den vært helt perfekt!

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 19-06-08, 21:02   #65
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.







Jakken var nydelig. Skulle bare vært litt lengre armer. Da hadde den vært helt perfekt!

Mine armer er ikke så veldig lange, ikke som disse modellene sine ihvertfall.
De trekvart-lange erme-jakkene er egentlig helt perfekt til meg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 19-06-08, 21:03   #66
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

El naturalista. En drøm å gå med.

36 var for smått og 37 for stort.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 19-06-08, 21:16   #67
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Mine armer er ikke så veldig lange, ikke som disse modellene sine ihvertfall.
De trekvart-lange erme-jakkene er egentlig helt perfekt til meg

Åh, da stiller det seg anderledes. Tenkte ikke på at armene kunne passe på oss som ikke er 180.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 20-06-08, 14:03   #68
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

I dag har jeg shoppet vilt til meg selv. Maskara, eyliner, ansiktsmaske, dagkrem, solpudder og prafyme. Alien heter den og jeg er forelsket.

__________________
Misteri er ikke aktiv  
Gammel 20-06-08, 14:16   #69
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Så herlig Misteri!

Jeg bestilte nettopp denne cd-en:

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 20-06-08, 14:17   #70
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Så herlig Misteri!

Jeg bestilte nettopp denne cd-en:

Der minte du meg på noe. Må ut å kjøpe musikk til i morgen.

__________________
Misteri er ikke aktiv  
Gammel 20-06-08, 14:26   #71
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Ja, det er sannelig ikke ofte jeg kjøper musikk, men denne måtte jeg bare ha. Så håper jeg de andre sangene er like bra som den ene sangen jeg har hørt.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 20-06-08, 23:09   #72
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Jeg bestilte enda et par sandaler fra Piperlime, som sønnen min skal ta med seg hjem fra USA.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kennethcole.jpg (38,4 KB, 7 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 21-06-08, 01:34   #73
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Jeg er i Kjøbenhavn noen uker og i dag begynte det store salget....
Jeg har kjøpt klær til ungene fra lupus et angus (eller no...) for 40kr plagget, og fant masse Katvig og Miniature på halv pris.....Kjøpte en utrolig kul Katvig snekkerbukse på tilbud. *finnerbaretegnetbilde*
(håper den passer poden, hvis ikke havner den vel på Markedsplassen her om noen uker...)
Det er virkelig farlig, jeg må passe på så ikke hele budsjettet sprekker her...

Ble et par småplagg til mor og fra TopShop og Soaked in Luxury..

Lilleville er ikke aktiv  
Gammel 21-06-08, 10:54   #74
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Nye sko!!! Fikk av mamman min.. Forelska meg i disse på shoppetur med Salt, så når mamma kom med de dagen etter så ble jeg ikke videre lei meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg skoooo.jpg (11,5 KB, 53 visninger)
Joika er ikke aktiv  
Gammel 21-06-08, 11:42   #75
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nye sko!!! Fikk av mamman min.. Forelska meg i disse på shoppetur med Salt, så når mamma kom med de dagen etter så ble jeg ikke videre lei meg.

Åh! De var lekre! Hvor?

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv  
Gammel 21-06-08, 13:28   #76
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Så herlig Misteri!

Jeg bestilte nettopp denne cd-en:

Litt imponert nå, cd-en lå i postkassen i dag alt!

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 21-06-08, 16:13   #77
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Åh! De var lekre! Hvor?

Skoringen i Grensen. Merket heter Marc Bohan.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 21-06-08, 17:01   #78
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Jeg har kjøpt bukser til gutta.

Til Skatten


Til Pøbel'n

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 21-06-08, 17:33   #79
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Jeg måtte bare ha meg en OM-jakke til kjolen jeg kjøpte forrige uke. Skikkelig knæsj farge til lilla:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 23-06-08, 13:38   #80
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Skoringen i Grensen. Merket heter Marc Bohan.

Der var jeg i helga
Fant et par nyyydelige Marc Bohan sko i hvitt og sølv, men de var for små! Og jammen tok ikke Hasselnøtt og kjøpte de istedet

Men jeg fant disse da, El Naturlista

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no