Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-07, 21:41   #241
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Raggsokk, her.

Flotte ting, kiki!
Jeg solgte et kistebord igår. Savner det faktisk allerede

Ja, jeg er veldig fornøyd. Det er et lite rom bordet står i, så da trengte jeg et bord som ikke var så stort. Og så er det ganske greit å kunne gjemme blader og diverse inni det.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 21:53   #242
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Dessuten så vi på denne vognen, Brio Happy, som er en lett og fin 4hjuling

Jeg ønsker i brun da

Den brune er lekker! :sikle: Veldig praktisk med styret som du kan vippe over, kan jeg tenke meg.

Jeg liker Brio vogner best av alle de tradisjonelle 4-hjuls vognene. Simos design er kjedelig og Emmaljungas vogner virker klumpete, synes jeg. Liker ikke Basson.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 22:06   #243
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

I dag (dvs. i morgen i praksis) har vi kjøpt en ny gammel hjørnesofa fra Fretex som er i mosegrønn speilfløyel(?)! Tror den blir kul hjemme, og gleder meg vilt til å få den i hus i morgen. Selv om jeg egentlig avskyr hjørnesofaer.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 22:16   #244
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Fikk denne i går
www.houseofkids.dk

Flott passform!
S/M passer meg som er ca 38 oventil.

Anne er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 22:24   #245
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 14-11-07, 23:32   #246
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Fikk denne i går
www.houseofkids.dk

Flott passform!
S/M passer meg som er ca 38 oventil.


Har den i Large, men den er på kanten til å bli litt vel stor dessverre-for en er kjempefin! Grattis! Har noen den i M/L og vil bytte seg et hakk opp i str si i fra

morgana er ikke aktiv  
Gammel 15-11-07, 01:00   #247
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Raggsokk, her.

Julegaven min

Åhhh NICE!!!

I LOVE AUDI!!!

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv  
Gammel 15-11-07, 10:05   #248
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Julegave til datteren min

Støvletter som er varme.SANTANA fra Ripcurl



Dunjakke.Fra NIIKE

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 15-11-07, 10:48   #249
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Så flotte julegaver,Angelique

nikki er ikke aktiv  
Gammel 15-11-07, 11:01   #250
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Så flotte julegaver,Angelique

Ja syntes det var veldig fine ting og håper hun blir fornøyd
Kjempevanskelig å kjøpe til jentene,spesielt henne.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 15-11-07, 23:18   #251
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Så flotte julegaver,Angelique

Eg hadde ihvertfall blitt glad for de gavene

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 16-11-07, 10:45   #252
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Hadde med guttene på H&M i går og de fikk lov til å velge hva de ville ha. Her er noe av det de valgte:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 16-11-07, 10:47   #253
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Den Spidermangenseren kjenner jeg en som hadde likt, og den var såpass lite glorete at jeg kunne klart å kjøpe den også. Er den strikket?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 16-11-07, 10:50   #254
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den Spidermangenseren kjenner jeg en som hadde likt, og den var såpass lite glorete at jeg kunne klart å kjøpe den også. Er den strikket?

Ja, og veldig myk og god faktisk. De hadde flere utgaver med både batman og diverse hodeskaller Jeg kjøpte en til med batman også, fant bare ikke bilde av den på nettsida.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 16-11-07, 10:59   #255
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Her er det en i samme stilen:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 16-11-07, 12:08   #256
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Sort Lindeberg vest

Anne er ikke aktiv  
Gammel 16-11-07, 23:25   #257
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

I dag har jeg kjøpt en kjolegenser og en dongeribukse til LilleVenn på Lindex. Finner ikke bilde på nett Hun har vokst så mye i det siste, så det er greit med flere skift til barnehagebruk.

Til meg selv har jeg kjøpt en Rosemunde topp, de er så gode å ha på


Jeg var også på let etter en tynn topp til å ha inni OM tunikaen min. Ikke lett pga den litt vanskelige fargekombinasjonen. Fant til slutt en veldig tynn bomullstopp fra American Vintage, som er i akkurat samme blåfarge som tunikaen

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 17-11-07, 11:29   #258
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Kjøpte denne OM-parkasen på ebay i går kveld. (kr 1350, koster litt over 3000 her)
http://i6.ebayimg.com/03/i/000/c4/24/824e_1.JPG

http://i8.ebayimg.com/08/i/000/c4/24/891c_1.JPG

morgana er ikke aktiv  
Gammel 17-11-07, 11:33   #259
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Kjøpte denne OM-parkasen på ebay i går kveld. (kr 1350, koster litt over 3000 her)
http://i6.ebayimg.com/03/i/000/c4/24/824e_1.JPG

http://i8.ebayimg.com/08/i/000/c4/24/891c_1.JPG

Den er knallfin. Den prøvde jeg i "Noa Noa kjelleren" i Bergen. Litt liten i størrelsen syns jeg. Skulle ønske jeg turte å handel på e-bay, syns det virker så skummelt

Snill & grei er ikke aktiv  
Gammel 17-11-07, 11:35   #260
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Kjøpte denne OM-parkasen på ebay i går kveld. (kr 1350, koster litt over 3000 her)
http://i6.ebayimg.com/03/i/000/c4/24/824e_1.JPG

http://i8.ebayimg.com/08/i/000/c4/24/891c_1.JPG

Den er kjempefin og sikkert veldig god og varm!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no