Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-08, 16:13   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Sint!

Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Jeg har 600 kr som går ut om noen dager, men har ikke lyst på masse dingeldangel nå, brukte nettopp andre tilgodelapper på det. Noen som har gode ideer?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:14   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Gaver til bursdager som kommer?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:14   #3
F!reF|y
Fullverdig medlem
 
F!reF|y sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 82
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Kanskje du kan få forlenget den om du går til butikken, slik at de skriver ut en ny?

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:15   #4
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Har ikke de mange fine vesker da? Slike små selskapsvesker.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:22   #5
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Gaver til bursdager som kommer?

Jeg tenkte på det, men det er ingen jentebursdager før i november. Jeg vet av erfaringa at de jentene liker å bytte gavene sine, og det går antakelig ikke når det er såpass lenge til?

Opprinnelig lagt inn av F!reF|y, her.

Kanskje du kan få forlenget den om du går til butikken, slik at de skriver ut en ny?

Jeg var og spurte i dag, men det var ikke mulig.I etterkant kom jeg på at jeg kan spørre hva som skjer hvis jeg finner en bitteliten ting, om jeg da får tilgodelapp med ny frist på resten?

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Har ikke de mange fine vesker da? Slike små selskapsvesker.

Jo, det får bli nødløsningen

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:24   #6
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Grunnen til at jeg nevnte vesker er at jeg aldri har en når jeg trenger det.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:24   #7
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Bursdagsgaver var et smart forslag

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:24   #8
F!reF|y
Fullverdig medlem
 
F!reF|y sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 82
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg var og spurte i dag, men det var ikke mulig.I etterkant kom jeg på at jeg kan spørre hva som skjer hvis jeg finner en bitteliten ting, om jeg da får tilgodelapp med ny frist på resten?

Jeg tenkte akkurat på et etter at jeg hadde postet innlegget. De kan vel ikke nekte deg tilgodelapp på resten, om du finner deg en liten ting nå?

Jeg har selv jobbet i butikk, og gjorde det flere ganger...

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:28   #9
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Du handler for de 600, så går du tilbake to dager senere og leverer det tilbake og får ny tilgodelapp. Voila. :løsningsorientert:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:44   #10
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Jeg hadde nok ikke hatt problemer med å finne noe å bruke 600 på i den butikken...

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:52   #11
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg hadde nok ikke hatt problemer med å finne noe å bruke 600 på i den butikken...

Nei, jeg er veldig snurt fordi denne butikken ikke selger gutteklær, slik jeg forstår de gjør i Oslo. Men jeg har nettopp kjøpt mye nytt av kjeder, ring, solbriller og caps til meg selv, da er det tomt for ønsker nå.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:53   #12
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Du handler for de 600, så går du tilbake to dager senere og leverer det tilbake og får ny tilgodelapp. Voila. :løsningsorientert:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 17:00   #13
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Det Malena sa.

  Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 17:03   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Kjøp noe, vent to dager, lever tilbake.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 17:12   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Funker det å kjøpe noe på tilgodelapp og levere tilbake det også? Jeg trodde man måtte signere masse greier og at man ikke fikk en "ordentlig" kvittering.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 17:12   #16
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Har de ikke noen fine belter da? Alltid bruk for et belte.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 17:13   #17
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Jeg hadde sikkert brukt hele beløpet på solbriller.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 17:56   #18
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg Jeg var og spurte i dag, men det var ikke mulig.I etterkant kom jeg på at jeg kan spørre hva som skjer hvis jeg finner en bitteliten ting, om jeg da får tilgodelapp med ny frist på resten?

Bare finn en liten ting, du får ny tilgodelapp. De kan ikke fornye den du allerede har pga systemet. Men du kan så vidt jeg vet kjøpe et gavekort

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Du handler for de 600, så går du tilbake to dager senere og leverer det tilbake og får ny tilgodelapp. Voila. :løsningsorientert:

Den var lur! Det hadde jeg gjort. Jeg hadde ikke ventet 2 dager da. Hadde kjøpt for 600,- så gått ut av butikken og så inn igjen, sagt jeg angret.
Pass på at du ikke kjøper ting som ikke kan byttes (av hygieniske årsaker).

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 18:03   #19
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Gaver til bursdager som kommer?

Enig med glitterchick!
Eller venninnegaver til å ha i bakhånd? Så kan du evnt. ombestemme deg en dag og beholde noe av det selv? Oppmuntre deg selv en dag du virkelig trenger det men ikke orker å gå å shoppe? Instant shopping-terapi...

Erstatte med varer for så å levere dette og få ny tilgodelapp utsetter vel bare problemet? Jeg klarer alltid å glemme/rote bort slike lapper...

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 18:52   #20
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Tilgodelapp (Accessorize) som går ut og ingenting å bruke den på

Eller hva med sokker ? Det er jo forbruksvare

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no