Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Donald Trump

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-20, 10:47   #21
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Donald Trump

Mener dere at intravenøs antibac eller klor ikke er en god behandlingsmetode? Det er kjempemorsomt helt til man husker på at han er president..

Serena er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 11:05   #22
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Donald Trump

Det er bare kjempetrist syns jeg. At en president kan stå å lire ut av seg slike ting. Jeg fatter og begriper ikke at folk borte i USA ikke ser hvor farlig han er.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 11:07   #23
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Donald Trump

Det verste er at jeg selv er blitt så vant til sånne uttalelser fra den kanten at jeg bare sitter for meg selv og kniser. Når man tenker litt mer på det så er det jo bare tragisk.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 11:23   #24
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Donald Trump

Det verste er jo at dette virker som det stammer fra en breafing han var på der det ble uttalt at sollys og desinfeksjon var en god kombinasjon for å fjerne virus fra overflater. Ikke som en kur i menneskekroppen. Så det virker jo som om han enten ikke får med seg hva som blir sagt eller ikke har mental kapasitet til å skjønne det som blir sagt. Jeg syns det er helt sprøtt at en nasjon kan ha en leder som kan si slikt uten at det blir totalt ramaskrik og konsekvenser.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 11:33   #25
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Det er heldigvis få (og forhåpentligvis færre enn tidligere) som hører på'n:

Sitat:

Kun 28 prosent av amerikanerne sier at de regelmessig bruker Trump som kilde for å få informasjon om koronapandemien, og kun 23 prosent sier de har stor tillit til det presidenten sier. 21 prosent sier de har moderat tillit til ham. Det kommer frem i en ny undersøkelse gjort for nyhetsbyrået AP av NORC Center for Public Affairs Research.

Tilliten til Trump er høyere blant hans supportere, selv om bare rundt halvparten av republikanerne sier at de har tillit til presidentens informasjon om pandemien. Kun 22 prosent sier de har liten eller ingen tillit til det han sier om covid-19-utbruddet.

Men 28% av 328 millioner (ish) er mye. Og at kun 22% har "lite eller ingen tillit". Det burde minst vært at 78% har "lite eller ingen tillit".

Strutsen er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 11:52   #26
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Det verste er at jeg selv er blitt så vant til sånne uttalelser fra den kanten at jeg bare sitter for meg selv og kniser. Når man tenker litt mer på det så er det jo bare tragisk.

Ja, dette er skummelt. Vi er blitt så vant til galskapen at vi bare rister på hodet og går videre. Jeg har jo utallige ganger tenkt at dette, DETTE, må da være dråpen, men så er det ikke det. Han får bare fortsette med idiotien sin, mens kulten hans og folkevalgte republikanere unnskylder og bortforklarer.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 16:16   #27
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Trump har foreslått å drikke desinfeksjonsmiddel- det er jo bare et forslag, jeg er ikke lege.


https://www.nettavisen.no/nyheter/pr...423958503.html

Dette er bare helt utrolig... heldigvis finnes det fornuftige mennesker i USA og.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 16:42   #28
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Nå synes Trump det er en god ide å teste ut om injeksjon av antibak rett i kroppen fungerer på viruset. Ikke på overflater, men rett i kroppen!

Det er bare helt vanvittig at det fortsatt finnes NOEN som hører på fyren!

En av mine amerikanske bekjente delte denne i dag:

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 16:47   #29
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Nå synes Trump det er en god ide å teste ut om injeksjon av antibak rett i kroppen fungerer på viruset. Ikke på overflater, men rett i kroppen!

Han er en stut! Så også hvordan legen satt og vred seg under talen.

Sølvnitrat er bevist effektivt mot virus og bakterier og brukes i desinfiserende midler (til hud og overflater), i småsmå mengder, men drikker du det dør du jo. Han må da ha en skade mellom ørene.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 16:47   #30
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Det er bare helt vanvittig at det fortsatt finnes NOEN som hører på fyren!

De hører jo på han for han vet jo mest alt.

Strutsen er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 17:23   #31
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Donald Trump

Han er rett og slett et eventyr.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 17:27   #32
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Han er en stut! Så også hvordan legen satt og vred seg under talen.

Sølvnitrat er bevist effektivt mot virus og bakterier og brukes i desinfiserende midler (til hud og overflater), i småsmå mengder, men drikker du det dør du jo. Han må da ha en skade mellom ørene.

Har han ikke det da?
Narsissistisk personlighetsforstyrrelse

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 19:52   #33
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

De hører jo på han for han vet jo mest alt.

Han er allvitende og allmektig:
https://youtu.be/sR3f95BGIiA

Jeg er redd for at blodfan av Trump tar dette bokstavelig og begynner å drikke desinfeksjonsmidler. Folk går jo på sånt, i Iran døde flere av å ha drukket desinfeksjonsmiddel etter å ha hørt det skulle hjelpe mot korona.
https://abcnews.go.com/International...ry?id=69481841

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 19:55   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg synes det absolutt villeste han har gjort i det siste var å heie på demonstrantene som stiller bevæpna utenfor rådhus og krever å få gå til frisøren igjen (jada, tabloidisert jeg vet).

https://www.nrk.no/urix/trump-stotte...d8RpJnchVaJrSM

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 19:59   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes det absolutt villeste han har gjort i det siste var å heie på demonstrantene som stiller bevæpna utenfor rådhus og krever å få gå til frisøren igjen (jada, tabloidisert jeg vet).

https://www.nrk.no/urix/trump-stotte...d8RpJnchVaJrSM

Jeg tror, helt ærlig, at USA kommer til å bryte ut i borgerkrig innen det har gått 5-10 år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 20:12   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror, helt ærlig, at USA kommer til å bryte ut i borgerkrig innen det har gått 5-10 år.

Yup. Hørte nettopp på radioen (husker ikke programmet, var P2, det som kommer etter Dax18 tror jeg. Eller VAR det Dax18?) en fyr (heh) snakket om hvem som spytter penger i denne demonstrantgjengen her, og det kan spores rett til ultrakonservative Tea Party-ere. Det er.. skummelt.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 21:57   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Serena, her.

Mener dere at intravenøs antibac eller klor ikke er en god behandlingsmetode? Det er kjempemorsomt helt til man husker på at han er president..

Han hevder nå han var satirisk og ikke mente det. Han ville teste journalistene og se hvor langt de tok dette. Mannen er gal!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 22:11   #38
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror, helt ærlig, at USA kommer til å bryte ut i borgerkrig innen det har gått 5-10 år.

Ja, jeg er stygt redd for at du kan ha rett.

Trump synes for øvrig at det også kan være en ide å injisere lys direkte i mennesker, da det viser seg at UV-lys dreper virues raskere en varme alene. :Åge Aleksandersen-vibber:

Jeg hørte på deler av hans pressekonferanse der han uttalte de ideene om desinfeksjon og lys-injekson og whatnot. Jeg ble regelrett puteflau. Bare hele hans væremåte er...ja, jeg vet ikke.

Men heldigvis var han bare sarkastisk da: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i...dig-sarkastisk

Strutsen er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 22:14   #39
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Han er rett og slett et eventyr.

Av den mørke typen, de som kalles skrekkhistorier.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 24-04-20, 22:26   #40
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Jeg er redd for at blodfan av Trump tar dette bokstavelig og begynner å drikke desinfeksjonsmidler. Folk går jo på sånt, i Iran døde flere av å ha drukket desinfeksjonsmiddel etter å ha hørt det skulle hjelpe mot korona.
https://abcnews.go.com/International...ry?id=69481841

Dette er et av de tilfellene hvor dette bildet passer veldig bra:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no