Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-14, 11:39   #21
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Ser det er veldig vanlig blant ungdommene iallefall. Vi hadde elever fra en ungdomsskole på besøk i barnehagen her en dag, og tre av syv jenter hadde 2XU tights på, med grå hettegenser over.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 12:08   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Det er ganske vanlig ja. Jeg kjenner på den gryende følelsen av at jeg får innsyn i mer av personene enn jeg egentlig har lyst til i den bekledningen. (mange er virkelig altfor tighte og gjennomsiktige).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 12:33   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Hvis jeg ser folk med treningstøy, tenker jeg at de er på vei fra trening. Hvis de åpenbart ikke er det, tenker jeg at de umulig kan trene særlig mye, hvis de har nok rent treningstøy til at de kan bruke dem til hverdags?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 14:48   #24
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Her er det superkult å kombinere pene topper og småsko med treningstights. Ikke veldig lekkert i mine øyne, men jeg er sikkert gammel.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 14:50   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Dette har jeg også stusset på. For jeg ser mange kombinasjoner av treningstights og vanlig tøy på overkroppen. Særlig på den yngre garde.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 14-04-14 kl 15:17.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:02   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Men det er vel det som er selve definisjonen på å ha blitt voksen. At man rister på hodet og stiller seg uforstående til det ungdommen går kledt i.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:15   #27
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men det er vel det som er selve definisjonen på å ha blitt voksen. At man rister på hodet og stiller seg uforstående til det ungdommen går kledt i.

De jeg har sett, har selv vært i 40-årene, så det er nok ikke bare ungdommer. ikke så de særlig hippe ut heller. (Men for øvrig har du nok rett, hehe)

Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:19   #28
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men det er vel det som er selve definisjonen på å ha blitt voksen. At man rister på hodet og stiller seg uforstående til det ungdommen går kledt i.

Ikke nå lenger, synes jeg. For nå går jo gjerne ungdommene og 50+ i de samme klærne. Det finnes en del ting jeg synes jeg ser på de som er 20 år yngre og 20 år eldre enn meg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:21   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Jeg har også stusset på det. Så det på påskefrokosten i bhg forleden. Tviler på hun skulle trene etterpå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:28   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

De jeg har sett, har selv vært i 40-årene, så det er nok ikke bare ungdommer. ikke så de særlig hippe ut heller. (Men for øvrig har du nok rett, hehe)

Ja, like fullt vil det vel alltid være en og annen 40-åring som liker å kle seg som kidza. Eller som bare skal på trening. Eller som gir f ... i hvordan de ser ut, så lenge det er behagelig.

Jeg registrerer ellers at buksemoten som de voksne var rystet over da jeg gikk på ungdomsskolen nå er helt stueren blant den mer velkledte delen av befolkningen, og har fått det velklingende navnet "boyfriend-jeans".



(Men pusur-dagboka mi får de aldri )

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:29   #31
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Hm...nok en interessant FP tråd å følge med på.

Får litt vibber igjen til 80 tallet (eller var det 90...) hvor alle på skolen gikk i treningsbukser med (hvite)sokker utapå - og selvfølgelig med treningsbag til skolebøkene.

...Eller,grøss og gru, sykkelbuksa på 90 tallet.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:31   #32
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

...Eller,grøss og gru, sykkelbuksa på 90 tallet.

Åjaa! Med litt stor t-skjorte over, heldigvis.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:34   #33
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Husker forresten et glimrende svar min mormor hadde til en bekjent, en dame på hennes alder, som, uhøflig nok, kommenterte mitt antrekk over hodet på meg (jeg var vel ca 16-17 år). Damen bemerket som sagt hva jeg hadde på meg, etter å ha målt meg opp og ned, og sa til min mormor at "slik kunne ikke vi gå kledt da vi var unge".

Min mormor svarte rolig: "Nei, det var jo ikke moderne det da. Hadde det vært moderne hadde vi sikkert gått slik vi også".

Så enkelt, og så sant.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:42   #34
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Jeg synes jeg også ser damer i treningstights "over alt" for tiden. Den med X går igjen. Er vel slik moten er nu til dags. :knirk:

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

...Eller,grøss og gru, sykkelbuksa på 90 tallet.

Gjerne blomstrete. Med body med string (!) over!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:54   #35
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Dagens treningstights mote er vel akkurat slik som før (knirk) med ønske om å bestrebe et sporty,tøft image.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 15:58   #36
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Naaaw, den mormoren din høres fantastisk ut Lille*My!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 18:28   #37
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Vi var og fløy forrige helg, og så flere som brukte tights, også på korte flyturer. Hvilket atter minnet meg om at en god del tights er skikkelig gjennomsiktige...

Dette la jeg også merke til da jeg fløy sist.

Ellers synes jeg ikke treningstights egner seg til annet enn trening. Jeg har vel kun sett helt unge jenter som bruker den til annet enn trening.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 18:55   #38
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Treningstights og gjerne fargesterke joggesko til. Både ungjenter på 16, studentene på 23 og voksne damer på på 40 år går slik her. Og jeg er så teit og off at jeg har trodd at de har vært på vei til/fra trening. Jeg har derfor vært veldig imponert over hvor MANGE som tydeligvis har begynt å trene hele tiden! Helt til Storesøs på 15 kommenterte det en dag og sa at hun ikke skjønner at de synes det er fint å gå slik(hun trener selv mange timer i uken og hater å gå med treningstøy når hun ikke må).

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 19:39   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Naaaw, den mormoren din høres fantastisk ut Lille*My!

Ja, hun var det på mange måter. Hun elsket i alle fall ungdom. Hennes evige refreng, jo mer de andre på hennes alder klaget var "Jammen er det mye flott ungdom nå til dags!"

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 20:42   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in/vanlig å gå med treningstights?

Jeg innså at treningstights var blitt et hverdagsplagg da jeg holdt et kurs på et universitet for noen uker siden. Det var kurs som varte hele dagen over flere dager, og to av jentene gikk med tights et par av dagene. Jeg skjønte ikke helt at de var påkledd før jeg så i kantina at de slett ikke var alene om dette.

Vel, vel og :knirk:
Jeg har visst for lite kontakt med ungdommelige miljøer. Jeg følte meg med ett gammel og uttafor.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no