Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-14, 23:03   #121
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Prøver med link: http://www.manillusion.no/coco-olivi...nn-p-7768.html

Men advarer mot svært høy vampefaktor.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 24-02-14, 23:05   #122
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Skikkelig lekker!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 25-02-14, 07:07   #123
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Kjempefin, Biffen! Jeg er på utkikk etter kjole til en sommerfest, og var inne på sidene du viser til. Falt pladask for denne, men er litt usikker på om det er "min" farge, og må tenke litt på det:

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 26-02-14, 08:53   #124
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Åh, så fin den var Madicken!

Den butikken er fantastisk. Jeg var der for første gang for halvannen uke siden og prøvde meg gjennom halvparten av kjolene.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 27-02-14, 07:59   #125
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)


Lola Ramona fra Brandos. Disse går da til alt?

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 27-02-14, 21:27   #126
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg fikk med meg litt fra salgspris minus 40% hos Ellos, denne fine røde jakken fra Esprit:
http://media.redcatsnordic.com/ellos...51/54-5127.jpg

Og en burgunderrød kashmircardigan. Bra kjøp.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 27-02-14, 22:19   #127
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Ruslebiffen, den grønne kjolen var NYDELIG.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 28-02-14, 15:51   #128
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.


Lola Ramona fra Brandos. Disse går da til alt?

Fantastisk! Har du erfaring med dette merket? Er dette sko som er gode å gå i?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 28-02-14, 15:55   #129
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Fantastisk! Har du erfaring med dette merket? Er dette sko som er gode å gå i?

Jeg har et par som er høyere, og de er greie. Stooore i størrelsen, da. Det andre paret jeg kjøpte var faktisk finere i virkeligheten enn på bildet, så jeg gleder meg enormt. Regner med disse er enda bedre å gå i enn de andre, siden de er lavere. Skal si fra når de kommer...

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 28-02-14, 18:00   #130
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg har en god stund siklet på Chie Mihara, men nå skal jeg merke meg Lola Ramona også. Jeg kunne tenkt meg de du har uten sløyfene (for å kunne bruke de på jobb).

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 04-03-14, 10:29   #131
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Returnerte de to øverste plaggene i forrige bestilling. I stedet ble det et par plagg fra Nelly:



Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 04-03-14, 15:37   #132
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Oh, lekkert, Dronningen!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 05-03-14, 14:00   #133
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Råstilig Dronningen! Hvilket merke er buksen? Jeg går ikke så ofte i bukser, men akkurat den typen du har kjøpt liker jeg veldig godt.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 05-03-14, 14:02   #134
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Kjøpte meg kjole på salg hos kjoledamen.no, men jeg tror jeg må sende den tilbake. Det er noe med stoffet (for blankt) og snittet som ikke var helt som jeg trodde det skulle være.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 05-03-14, 17:35   #135
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Ny bukse i dag fra Object

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 06-03-14, 07:56   #136
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Råstilig Dronningen! Hvilket merke er buksen? Jeg går ikke så ofte i bukser, men akkurat den typen du har kjøpt liker jeg veldig godt.

Begge er fra Nelly.com. Momento shiny leggings fra Vila, heter buksa.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 06-03-14, 13:07   #137
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Takk! Jeg tør sjelden å kjøpe bukser på nett, men skal se om jeg finner buksen i en Vilabutikk.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 06-03-14, 21:30   #138
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 06-03-14, 22:10   #139
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg er visst hekta på Holly&Whyte kolleksjonen fra Lindex.
Elsker morsomme print, en hval i garderoben gjør seg.







__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 06-03-14, 23:21   #140
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg liker dem også mocci, og har akkurat kjøpt meg denne:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no