Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-14, 14:02   #221
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Zalando

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 03-04-14, 21:45   #222
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

See!!! Endelig har jeg fått kjøpt meg vesker fra denne designeren fra UK som jeg har siklet på lenge. Hun har ny web-butikk som hun driver og fyller opp.

Jeg gleder meg sånn til å bruke disse!
Den rødlige heter "astronautveske med planeter"



Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1534356_10151950078042385_1007208230_n.jpg (70,4 KB, 586 visninger)
m^2 er ikke aktiv  
Gammel 03-04-14, 22:43   #223
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

See!!! Endelig har jeg fått kjøpt meg vesker fra denne designeren fra UK som jeg har siklet på lenge. Hun har ny web-butikk som hun driver og fyller opp.

Jeg gleder meg sånn til å bruke disse!
Den rødlige heter "astronautveske med planeter"



Wow! De var fine. :-) Jeg nevnte et sted livskvalitet....jeg tenker en fargerik hverdag... med fargerike vesker er livskvalitet det og.

Perhonen er ikke aktiv  
Gammel 03-04-14, 22:49   #224
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Boden tjener gode penger på meg for tiden.







__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 04-04-14, 07:21   #225
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Å, fine kjoler, mocci!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 04-04-14, 07:22   #226
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Å, fine kjoler, mocci!

Og har du link til den første?

Fant den selv, men vurderer den blå varianten i stedet.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 04-04-14, 09:30   #227
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Litt vårshopping til meg:

Bluse


Skjørt




__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 04-04-14, 12:42   #228
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og har du link til den første?

Fant den selv, men vurderer den blå varianten i stedet.

Ja den er fin i blått også. Akkurat den varianten var på tilbud i forrige uke, lurer på om det fortsatt gjelder. Jeg liker også godt den gule med dots.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 07-04-14, 14:56   #229
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Sommerkjole.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 07-04-14, 18:12   #230
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Sommerkjole.

Å, den var fin! Hvor?

Jeg har ellers (takket være moccis inspirerende innlegg over her... ), bestilt denne fra Boden:



Gleder meg til sommeren!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 07-04-14, 19:21   #231
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Å, den var fin! Hvor?

AX Paris, her.

Disse dukker også opp hos meg snart, fra samme sted:


Madicken er ikke aktiv  
Gammel 07-04-14, 21:02   #232
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jakke fra O'neal


Bukse fra Lee





Vagabond

Elsker jakken!

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 08-04-14, 21:36   #233
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)


Halv pris - paljetter er sikkert SO last year, men jeg elsker det!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 08-04-14, 22:13   #234
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Begynner å bli litt lei skoletter og er ikke helt klar for ballerina-sko enda. Derfor ble disse med hjem:


Sist redigert av Jenna : 08-04-14 kl 22:20.
Jenna er ikke aktiv  
Gammel 12-04-14, 23:12   #235
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Fikk tatt en lang og etterlengtet shoppingrunde i dag, brukt opp noen bursdagsgavekort, bursdagsgavepenger og litt til, på treningstøy og annet ...








En del småtteri fra Indiska:







Fantastisk god bukse fra Namaste:


Rette jeans fra Vero Moda



og enda noen topper som jeg ikke finner bilde av ...

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-04-14 kl 14:37.
My er ikke aktiv  
Gammel 13-04-14, 10:30   #236
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Nye støvler, litt mer hverdagsvennlige enn de knehøye, og mine første dr. martens:

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 13-04-14, 10:59   #237
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Nye støvler, litt mer hverdagsvennlige enn de knehøye, og mine første dr. martens:

Disse har jeg i sort, er veldig fornøyd.

Geitrams er ikke aktiv  
Gammel 13-04-14, 11:42   #238
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg har kjøpt BH-er, på Lindex! For første gang på flere år kommer jeg nå inn i kjede-BH-er. Farvel E, velkommen C!

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 13-04-14, 20:48   #239
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Pil

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Kjole fra HM

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (67,6 KB, 13 visninger)
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 13-04-14, 21:09   #240
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Hm, jeg har aldri turt å handle fra Boden (alltid redd for å bestille feil størrelse og dermed "tape" momsen og tollbehandlingsgebyret), men nå ble jeg utrolig fristet. Knallefine kjoler mocci!

Ble visst et par finsko fra Kmb / Lille Vinkel, skal tross alt i bryllup i sommer og trenger sannsynligvis sølvsko. Jeg liker Kmb-sko så godt, og jeg synes spesielt penskoene har en god lest som passer meg godt.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no