Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-13, 12:43   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Den lurte jeg på og, men er den stor i størrelsen? Jeg prøvde str L, men den ble altfor stor ...hadde ikke tid til å hente en mindre, så fikk ikke prøvd mer.

Jeg kjøpte M, og er ca 40.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-04-13, 13:27   #22
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.




Kjole, som er mye lengre på meg enn på modellen. Heldigvis.

Fin kjole! Hvor fra?

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 28-04-13, 14:57   #23
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg kjøpte M, og er ca 40.

Hmmm ...jeg er 44 and dropping, og L var ikke fin på, altfor slaskete over pupper og for lavt liv. Får prøve M, for likte kjolen ellers.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 28-04-13, 14:59   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Ja, kunne tenkt meg en i svart og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-04-13, 15:50   #25
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Fin kjole! Hvor fra?

Ganni

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 28-04-13, 21:01   #26
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Teflona hvordan syns du den er i størrelsen? Har siklet på Ganni en stund men er alltid usikker på om jeg skal gå for small eller medium...Veldig fin kjole forresten.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 28-04-13, 23:24   #27
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Ganni er ofte litt stort. Denne er det ikke særlig stretch i, men jeg kjøpte M. Da vil det nok si at den er noe stor i størrelsen oventil, for jeg må ofte ha 40 (og kanskje 42) der. Den er ikke spesielt stor rundt hoftene, bra for meg for der er jeg str 36. Er likevel god plass til normale hofter, altså. Jeg kan måle om det trengs. Flott og ikke for dyr kjole!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 11:03   #28
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Abonnerer. Gleder meg til å gjenoppta shoppingen når huleboer har flyttet ut.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 12:12   #29
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Takk for svar Teflona - denne må jeg sjekke ut nærmere!

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 19:10   #30
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Falt for denne i dag.
http://nettbutikk.bergans.no/Bekledn...62-p0000163873

På "tilbud" hos obs sport for 1190,-.

Pluss denne hos XXL http://www.xxl.no/Root/Klær/Klær-dam...085174_1_Style


Sist redigert av Perhonen : 29-04-13 kl 22:00.
Perhonen er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 20:51   #31
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Mannen har handlet til meg i San Fransisco:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 22:10   #32
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Mannen har handlet til meg i San Fransisco:

Fin! Ikke så verst den mannen :-)

Perhonen er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 22:33   #33
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Jeg har gått amok på Ebay.




















__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 02-05-13, 14:49   #34
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Våger meg på denne:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 02-05-13, 15:34   #35
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Sko:

Adele er ikke aktiv  
Gammel 02-05-13, 16:21   #36
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

...og dette har månedens siste penger (+ et lite forskudd på gave fra mine foreldre) gått med til her i dag:

Mansjettknapper


Stor halsknapp


Ertekjede


Sirketørkle fra Tyrihans - mtt er bare med enda mer blått, og ordentlig blå, ikke lilla.


Klar for 17. mai!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 02-05-13, 17:56   #37
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Jeg prøvde den grønne blondekjolen fra Lindex som dere får på dere. Jeg fikk den ikke på i str 38, ikke sjans i det hele tatt. Den satt derimot som et lite telt rundt hoftene. Det er seriøst noe galt med kroppen min.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 02-05-13, 18:37   #38
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg prøvde den grønne blondekjolen fra Lindex som dere får på dere. Jeg fikk den ikke på i str 38, ikke sjans i det hele tatt. Den satt derimot som et lite telt rundt hoftene. Det er seriøst noe galt med kroppen min.

Hvertfall om du lar Lindex definere hva som er normal kropp.

Jeg får ikke på meg str 38 i noen av kjolene som er i stivt materiale på kjedebutikkene men 40 er for stort.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 02-05-13, 18:50   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Falt litt pladask for denne, og håper (eller?) den passer i str M.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-05-13, 19:26   #40
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Stiller meg først i køen om den ikke passer.

Mei er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no