Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-12, 20:59   #121
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fikk disse i dag, og de var så fine! Og perfekt hæl til meg.

Men. De er for trange i leggen.
Og de er såpass dyre at jeg kan liksom ikke gamble med at det vil funke med utblokking heller.

Kjempefine! Hvilket merke er det? Og er det glidelås?

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 21:01   #122
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Kjempefine! Hvilket merke er det? Og er det glidelås?

http://www.brandos.no/art/paris-0752...o-black/a59421

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 21:04   #123
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Oooh... Takk!

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 17-11-12, 11:51   #124
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.871
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II





Kampanje på Haglöfs og Boob på Campadre

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 17-11-12, 12:59   #125
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Oi, lekre de også. Og de røde lenger opp her da.. har så lyst på men synes 9cm hel er litt vel høyt. Tror at jeg har begynt å like dette merket. HAr et par som jeg kjøpte i fjor, som jeg bodde i hele vinteren i fjor og bruker de ofte nå også. Brun semsket med en dusk på siden.

Men atte, prøv å smøre støvlettene med sånn lærbalsam, da blir de utrolig myke i skinnet og mye bedre å ha på, og kanskje glidelåsen blir litt lettere å få igjen.

De røde er fantastiske på foten og litt platå. Den reelle hælhøyden er ikke 9 cm, tror jeg. Nærmere 7 cm målte jeg nå.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 17-11-12, 19:52   #126
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Adele er ikke aktiv  
Gammel 18-11-12, 00:18   #127
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II



Grønne bukser fra Blink.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 19-11-12, 14:16   #128
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Kanontøff bukse!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 19-11-12, 15:12   #129
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Kjempetøff! Men hvorfor har de ingen bilder uten hendene i lommene?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 19-11-12, 22:12   #130
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Denne bestilte jeg akkurat nå, håper den holder meg varm.

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 19-11-12, 23:18   #131
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv  
Gammel 20-11-12, 14:09   #132
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Ble en på meg også ja

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 20-11-12, 14:49   #133
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Fin treningstights - men synd det ikke følger med muskler også .
Det ble prøvd akkurat nå forresten.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv  
Gammel 20-11-12, 20:17   #134
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Fin treningstights - men synd det ikke følger med muskler også .
Det ble prøvd akkurat nå forresten.

Jeg ønsker meg en sånn, kan dere teste og gi en tilbakemelding på om det er verdt pengene?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 20-11-12, 21:29   #135
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Jeg prøvde den i dag, og den var utrolig god å ha på. Men jeg løper ikke så mye da, så jeg kan ikke si om den er bedre enn andre egentlig. Fikk kjøpt den på 25% salget til XXL i går, og da går det an synes jeg. Den er ganske flatterende på, det skal den ha!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 20-11-12, 22:34   #136
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg prøvde den i dag, og den var utrolig god å ha på. Men jeg løper ikke så mye da, så jeg kan ikke si om den er bedre enn andre egentlig. Fikk kjøpt den på 25% salget til XXL i går, og da går det an synes jeg. Den er ganske flatterende på, det skal den ha!

Lyst på!
Hvordan er den i str?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-11-12, 23:10   #137
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Jeg kjøpte L, den tykkeste. Skal jo være trang da, du må bare prøve tror jeg?

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 21-11-12, 09:01   #138
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Denne bestilte jeg akkurat nå, håper den holder meg varm.

Den er varm, jeg har også kjøpt. Har ikke fått brukt den enda da, for det ble mildt igjen etter den kom i posten...
Stor i størrelsene er de da, jeg kjøpte 36 men den er litt stor...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv  
Gammel 21-11-12, 19:33   #139
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Den er varm, jeg har også kjøpt. Har ikke fått brukt den enda da, for det ble mildt igjen etter den kom i posten...
Stor i størrelsene er de da, jeg kjøpte 36 men den er litt stor...

Så bra!
Det var en annen her på fp som syntes den var tung stiv at hun sendte den tilbake,
får håpe jeg blir fornøyd for jeg synes den var så fin.

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 21-11-12, 21:21   #140
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II



Ebay for å kjøpe kalendergaver til gutta er ikke dumt. *så får vi se om asiaterkjolen kan passe da...*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no