Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-12, 22:10   #221
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg bruker 38 jevnt over og valgte også 38 i denne. Det passet bra!

Er det deg? I så fall: Så fin du var!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 17-05-12, 22:11   #222
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Er det deg? I så fall: Så fin du var!

Ja...hehe. Det er meg. Tusen takk!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv  
Gammel 17-05-12, 22:40   #223
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Amor: Søta!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 17-05-12, 22:47   #224
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Veldig fine både du og kjolen, amor.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 17-05-12, 23:03   #225
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Flott dame i veldig fin kjole.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå  
Gammel 18-05-12, 16:55   #226
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Ny sykkelbukse.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 18-05-12, 20:38   #227
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Resultatet av et lite raid de siste månedene:
Kjole til bryllup:

Hvit bluse:

Dødninghodearmbånd:


I grått og sort:


Krem er ikke aktiv  
Gammel 18-05-12, 20:44   #228
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Krem: hvilket merke er den nederste toppen?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 18-05-12, 20:48   #229
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Krem: hvilket merke er den nederste toppen?

Mener det er Second Female.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 19-05-12, 15:26   #230
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 20-05-12, 20:58   #231
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Så fin kjole, amor! Og særdeles kledelig (for å si det mildt!). Hvor høy er du? Jeg har lyst på en, men er redd den blir for lang til meg. (I kjoler som rekker til/under kneet får jeg tømmerstokklegger.)

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 20-05-12, 21:07   #232
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Så fin kjole, amor! Og særdeles kledelig (for å si det mildt!). Hvor høy er du? Jeg har lyst på en, men er redd den blir for lang til meg. (I kjoler som rekker til/under kneet får jeg tømmerstokklegger.)

Tusen takk for hyggelige ord!

Jeg er 170cm... Nydelig kjole som jeg følte meg fin i!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv  
Gammel 20-05-12, 21:52   #233
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Nike Vapor løpejakke.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 21-05-12, 22:18   #234
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Min Indiska besettelse vil ingen ende ta....



Min første maxikjole



Flats fra Fly London

Så utrolig søte sko! Hvordan er Fly London i størrelsen? Jeg finner de bare på nett, nemlig ...

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv  
Gammel 22-05-12, 09:19   #235
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Så utrolig søte sko! Hvordan er Fly London i størrelsen? Jeg finner de bare på nett, nemlig ...

Jeg vil si at de er normale i størrelsen, jeg er en vanlig størrelse 38/UK5 og har kjøpt to par Fly London (ulike modeller) på nett og begge parene passet utmerket. Disse gule passet også kjempefint men de var litt trange i tåa, men det går seg nok til etterhvert. Hvis jeg hadde gått opp til str 39 så hadde de blitt for store.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 22-05-12, 09:30   #236
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Kjøpte en søt topp på H&M, fra Devided. Finner ikke bilde på nett men det er en sånn hvit topp med strikk i ermer, nede og i halsen med søtt broderi langs halsen.
Jeg fikk en skikkelig mimrefølelse for jeg hadde nesten helt lik da jeg var skolejente. Søøt.
Og så var jeg på Skopunkten og kjøpte 3 par stoffsko med åpen tupp til prisen av 2. Fine og rimelige og kan kastes med god samvittighet når høsten kommer.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå  
Gammel 22-05-12, 10:19   #237
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Nytt armbånd. Jeg har bare perlecharmsen, og en liten rød kule. Foreløpig.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 22-05-12, 10:21   #238
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Mener det er Second Female.

Ja det er det. Kjøpte lik i beige med brune stjerner på Friiz Company

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv  
Gammel 22-05-12, 10:27   #239
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Amor- så vakker du er

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 22-05-12, 10:34   #240
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no