Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-07, 21:20   #121
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Den veska var enda finere enn den du opprinnelig ønsket deg (for det er vel ikke den samme?). Da slipper du jo å reise til Sandefjord på lørdag...

Ja de er det, og fargen er mye lettere å kombinere med andre beigefarger

Ja slipper å kjøre helt til Sandefjord, stopper i Holmestrand hos moren min på lørdag
Har shoppet fra meg på en stund nå nemlig

Kjøpte en MJ bluse og Mj singlet også (men det var den en venninne som fikset fra det store utland)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 04-04-07, 22:12   #122
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.


De hadde forresten et mye større utvalg i klær enn Zant.

(...)

Så flink du har vært Missa , men for å være absolutt helt ærlig, så er du veldig fin akkurat slik du er nå altså!

Det er nå ikke sååå mange kilo akkurat da - 3-4 kanskje? Men når buksene allerede er for vide i livet så hjelper det ikke akkurat - og et belte er enklere enn å kjøpe ny bukse. Billigere også. Eller det kommer jo helt an på beltet forresten...

Gjett hvor jeg skal ta en tur på lørdag, da!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 04-04-07, 22:25   #123
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Angelique:Nydelig veske

morgana er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 08:07   #124
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Her er bilde av beltet

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 08:31   #125
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Det var veldig fint! Klassisk - går til alt!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 08:33   #126
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Ja likte det umiddelbart pga det
Det fantes i brunt, sort og mange farger

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 09:02   #127
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Kjøpte ny jakke på Lene V i går. Er kjempefornøyd med den!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC000081 (1).JPG (46,8 KB, 87 visninger)
__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 09:18   #128
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Kjøpte ny jakke på Lene V i går. Er kjempefornøyd med den!

Den var kjempefin !!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 09:40   #129
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Så flinke dere er til å shoppe.

Tøff veske og belte, Angelique!
Stilig jakke, Nabojenta!

Dette er mitt siste innkjøp:

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 10:34   #130
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Den var kul Doxa
Liker akkurat slik fasong på olabuksene

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 11:16   #131
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Lekker bukse Doxa!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 11:36   #132
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Den var lekker, Doxa.
Hadde den bare sittet like lekkert på meg.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 18:16   #133
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Bestilte dette fra Net-a-Porter imorges





Var på salg
Jakken kom på 85,11£ og skoene på 89,36£ , egentlig kjempebillig
Skatter,shipping,avgifter etc kommer i tillegg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 19:36   #134
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Disse ble med meg hjem fra LilleVinkel i dag...

Ååå! Jeg satt og siklet etter et par blå av de røde du har kjøpt, morgana. De ser kjempefine ut. Tror jeg må ta en tur på Lille Vinkel når jeg kommer hjem.

Disse:



Ellers shoppet jeg to blomstrete omslagskjoler på JC på tirsdag. Finner ikke bilder av dem nå, men den ene var på salg med 70% rabatt! Og så har jeg kjøpt Lee-buksa til Amor og håper den passer når den kommer. :kryss:


Sist redigert av Jenna : 05-04-07 kl 19:44.
Jenna er ikke aktiv  
Gammel 05-04-07, 21:49   #135
Refresh
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 25
Refresh har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Kjøpte ny jakke på Lene V i går. Er kjempefornøyd med den!

Den var utrolig fin!! Akkurat min smak
Pris??

Refresh er ikke aktiv  
Gammel 06-04-07, 08:21   #136
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Refresh, her.

Den var utrolig fin!! Akkurat min smak
Pris??

900,- på Lene V.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 06-04-07, 12:40   #137
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Kjøpte ny jakke på Lene V i går. Er kjempefornøyd med den!

Den kikka jeg å på Nabojenta! hihi..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv  
Gammel 06-04-07, 15:31   #138
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Vi var i Køben på mandag og shoppa litt. Handla noen topper på Zara som jeg ikke finner bilde av, men her er bilde av Ecco-sandalene jeg kjøpte:


Veldig fornøyd med de. Gode å gå på og passe kule.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 06-04-07, 15:43   #139
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Og så har guttene fått seg nye Geox.

Disse fikk storebror:


Mens lillebror fikk noen som likna veldig på disse:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 06-04-07, 18:44   #140
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Nydelige barneklær, guniss, lekker veske og jakke, Angelique, og lekker bukse, Doxa!

Var i Fredricksburg (i Texas Hill Country) og shoppet litt. Reiste sammen med mannens søster m/familie, som er på besøk hos oss, så jeg hadde dessverre altfor dårlig tid, men jeg fikk rasket med meg dette:

Til Aurora


Til lilleøster


Litt tidligere i uken var jeg på Saks 5th Ave og fikk lagt av disse til meg selv - bursdagsgave fra mannen til meg i slutten av denne måneden:
(Tom Ford - Jennifer)

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no