Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-07, 18:01   #81
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

I tillegg har jeg kjøpt strikkejakken i Odd molly av Vimjer..

Nå har jeg to kjoler, to strikkejakker og en kosebukse i Odd molly så nå må jeg nesten si stopp snart.

Men dilla er der. Mye vil ha mer...

Har akkurat pakket inn jakken. Skal tilbake på jobb om en time; sender den da.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 02-04-07, 18:04   #82
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Fikk Viking gummistøvler med blomster på av mamma i går.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 02-04-07, 18:11   #83
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

De røde var søte morgana!
Var innom nettbutikken til Lillevinkel i går, og der var det mange fristelser. Må ha sorte sandaler og det var noen som så veldig "canisa" ut. Får ta et shoppingraid etter påske.

Ja, de har masse fint igjen. Bor 5 minutter fra Lille Vinkel, så det er skummelt.
Lurer litt på om jeg skal bytte de røde i en annen farge? Har aldri hatt røde sko før og det er ikke helt meg

morgana er ikke aktiv  
Gammel 02-04-07, 18:43   #84
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Kjøpt meg en sort, kort trenchcoat fra InWear idag.
Veldig fornøyd.

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 02-04-07, 21:23   #85
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Kjøpte denne Mexx kjolen i dag


Den går i grønt og litt brunt. Båndene er brune. Ble knalltøff med mine brune støvletter til.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 02-04-07, 21:35   #86
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Kjøpte denne Mexx kjolen i dag


Den går i grønt og litt brunt. Båndene er brune. Ble knalltøff med mine brune støvletter til.

Åh, knallfin!
Veldig meg!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-04-07, 21:38   #87
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

I dag har jeg også shoppet!

Og nå er jeg den stolte eier av en ... ØKS!



Var det nå vi skulle fortsette med FPs påskekrim?

__________________

Sist redigert av Nabojenta : 02-04-07 kl 22:13.
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 02-04-07, 21:54   #88
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Har også kjøpt meg en sort strikkekjole fra Popin og en knallgrønn omslagskjole fra Inwear. Men fant ikke bilde av disse på nettet.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 12:14   #89
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Hørte aldri fra Helena på FolkArt, så nå har jeg bestilt OM-kjole hos Mads og Mille i Danmark:



og mens jeg var igang, ble det også litt til lillebror, som ellers går i storebror og naboguttenes avlagde tøy:



__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!

Sist redigert av Muad'Dib : 03-04-07 kl 16:55. Årsak: prøvde å få billeder frem, men det gikk ikke og nå må jeg gå !
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 15:41   #90
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hørte aldri fra Helena på FolkArt, så nå har jeg bestilt OM-kjole hos Mads og Mille i Danmark:



og mens jeg var igang, ble det også litt til lillebror, som ellers går i storebror og naboguttenes avlagde tøy:



Vi skulle nesten ha et OM kjole treff... Vi er mange her inne med den kjolen nå! Den er utrolig lekker! Grattis!
Jeg ble ikke helt fortrolig med ermene så de har jeg sydd smalere nede, gikk med den i byen i dag og følte meg kjempefin!
Fikk skryt av den og

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 15:50   #91
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Vi skulle nesten ha et OM kjole treff... Vi er mange her inne med den kjolen nå! Den er utrolig lekker! Grattis!
Jeg ble ikke helt fortrolig med ermene så de har jeg sydd smalere nede, gikk med den i byen i dag og følte meg kjempefin!
Fikk skryt av den og

Jeg har den også, i kittfarget,nettopp kjøpt den
Kjempedeilig og veldig fin

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 15:53   #92
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Den blå OM-kjolen er helt nydelig! :drømmer:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 17:31   #93
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Hvor lang er OM-kjolen egentlig ? Lang nok til at jeg kan stille i bare den, e.v.t. med nylonstrømper, foran mine 16-19-årige hormonbomber ? Eller skal jeg gå på jakt etter leggings ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!

Sist redigert av Muad'Dib : 03-04-07 kl 17:32. Årsak: fjernet stavefeil
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 17:36   #94
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Kjøpte denne Mexx kjolen i dag


Den går i grønt og litt brunt. Båndene er brune. Ble knalltøff med mine brune støvletter til.

Den var fin, ja! Absolutt noe jeg kunne hatt også. Jeg har kjøpt meg sko i dag - gode, lave hverdagssko. Bilde følger muligens seinere

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 17:52   #95
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hvor lang er OM-kjolen egentlig ? Lang nok til at jeg kan stille i bare den, e.v.t. med nylonstrømper, foran mine 16-19-årige hormonbomber ? Eller skal jeg gå på jakt etter leggings ?

Du er heeelt safe Hvis ikke du har ufattelig lange bein da :drømme:

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 17:57   #96
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Disse burberry sandalene. Bare ikke hvitt skinn, men mørkebrunt.




Kjøpte de eg. i februar. Men var til skomaker i dag og fikk dem smalnet litt, for jeg har så smale føtter. Så føler at jeg liksom har fått nye sko..

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 18:07   #97
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Her er mine nye hverdagssko fra Design Forum. Litt fotformaktige, kanskje, men jeg liker det slik. Og så kjøpte jeg et smykkesett på Norway Designs, der jeg hadde et gavekort.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nyesko.JPG (43,8 KB, 40 visninger)
Filtype: jpg Smykker.JPG (34,0 KB, 11 visninger)
__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 18:12   #98
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har bestilt denne til lillemann idag:

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 18:42   #99
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har Odd Molly-strikkekjolen i både blått og kitt :deler:

Men vurderer å selge den kittfargede... blir liksom litt mye å ha to.

Men nyyydelige kjoler begge to.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 03-04-07, 18:48   #100
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har fått ufattelig god service hos Den Dama i Frognerveien i dag
Ringte for å forhøre meg om MJ veske, og damen der tok flere bilder og sendte på MMS til meg
Så god service har jeg jammen ikke opplevd før

De hadde et stort utvalg i forskjellieg størrelser
Har holdt av en til meg, konversert via sms, og jeg skal hente imorgen

Største søster,storebror,lillebror og jeg skal på Oslotur
Skal på enten Dolly Dimpels eller Burger King å spise lunsj og kose oss
Skal også ensnartur innom Barna på Hjørnet, minsten trenger noe sommertøy til Kypros turen til mandag

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no