Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan vite om man er høst eller vinter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 14:00   #1
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan vite om man er høst eller vinter?

Noen som kan hjelpe meg?

Var nemlig ute å handlet i går og da sa damen i butikken at du er vel en vinter du. Moren min kommenterte det etterpå fordi hun har vært på to kurs hvor hun har fått høre at hun er høst. Så hun trodde jeg var høst. Vi er ganske like i fargene.

Jeg har mørkt hår, mørke øyene, har hud som fort får brunfarge. Er vel litt sånn brun gul nå om vinteren, i hvert fall i forhold til de som er helt hvite

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 00:30   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vite om man er høst eller vinter?

Det er ikke så lett å vite, men jeg vil tippe at du nok heller er mer høst enn vinter siden du har hud som får lett brunfarge. Jeg er selv vinter, og har lys hud, nesten hvit om vinteren, og blir ikke så fort brun. Har litt fregner. Jeg kler godt hvit og sort, selv om vinteren.

Den store forskjellen på høst og vinter er at høst kler varme farger, mens vinter kler kalde farger.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 00:58   #3
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Hvordan vite om man er høst eller vinter?

Vår- Varme fruktoner, svake varme toner
Sommer- Kjølige og kalde pasteller
Høst- Varme og saftige farger
Vinter- Rene klare farger med blåtoner i seg

Er veldig enkelt å se om du velger feil "kategori" til deg selv. For velger du feil, vil du få skygger i ansiktet, rynkene fremheves, sorte ringer blir med fremtreden og du vil se mer blek ut enn normalt.

Velger du riktig, tilfører du mer glød til huden din. Øyenfargen vil fremtre klarere og du vil se friskere ut.

Hud, hår og øyne avgjør tilsammen hvilken type du er. Har du kalde blå øyne, er du ikke nødvendigvis et vinterbarn. Helhetsintrykket avgjør hvem du er, og i hvilke farger du bør kle deg i...

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:25   #4
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan vite om man er høst eller vinter?

Jeg er mørk og har en ganske gyllen hudtone. Er mer gul på vinterstid. Venninnen min som er av asiatisk opprinnelse er omtrent lik.
Jeg er sommer.

Jeg føler meg rett og slett ikke bra i gul og grå feks. Oker er også ille.
Hvis jeg ikke tar feil så er dette høstfarger. Fargene for høst og sommer er ganske ulike vil jeg si, så du kan jo prøve litt.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 23:42   #5
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Hvordan vite om man er høst eller vinter?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg er mørk og har en ganske gyllen hudtone. Er mer gul på vinterstid. Venninnen min som er av asiatisk opprinnelse er omtrent lik.
Jeg er sommer.

Jeg føler meg rett og slett ikke bra i gul og grå feks. Oker er også ille.
Hvis jeg ikke tar feil så er dette høstfarger. Fargene for høst og sommer er ganske ulike vil jeg si, så du kan jo prøve litt.

En helt ekte 80's babe!

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 23:48   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan vite om man er høst eller vinter?

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

En helt ekte 80's babe!

Jeg??

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 23:49   #7
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Hvordan vite om man er høst eller vinter?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg??

Pasteller

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 00:04   #8
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan vite om man er høst eller vinter?

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Pasteller

Næh. Kalde farger er fint.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no