Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-11, 16:50   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.990
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jepps!
Pga spoon har jeg nå bestilt fly london skoene hun hadde bilde av. Takk skal du $£*^%! ha.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er aktiv nå  
Gammel 08-08-11, 12:20   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg har shoppa litt til, men nå skal jeg gi meg.

På salg, til neste sommer.






Også en fin kamelfarget skinnveske jeg ikke finner bilde av lenger, sikkert utsolgt nå.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 08-08-11, 12:59   #3
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Nye terrengsko.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 08-08-11, 15:55   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden





50kr billigere enn hos Brandos var de også.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå  
Gammel 08-08-11, 22:05   #5
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden



Og litt basis-tights og gensere.

Og en ny levi's, demi curve skinny i en mellomblå farge.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 09-08-11, 13:54   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg har kjøpt flere par skor/støvler i London, men det finnes selvsagt ikke noen bilder på dem foruten Dr. Martens som jeg har lagt ut link til tidligere. Jeg har kjøpt et par Fly London støvler, sorte lave. Et par høye, korte, brune, kule fra Diesel. Et par sandaletter med halvhøy hæl (eller normal høy, ikke slike ekstremt høye som jeg har en hel del av fra USA). Er det noen som har sett Fly Londons høst- vinterkolleksjon 2011/2012 noe sted?

Og så disse:

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 09-08-11, 14:29   #7
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Disse fra Vagabond:

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 09-08-11, 14:29   #8
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeeez, stor bilde.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 17:40   #9
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden





Denne i blått:




__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 18:16   #10
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jepps!
Pga spoon har jeg nå bestilt fly london skoene hun hadde bilde av. Takk skal du $£*^%! ha.

Værsegod!

Da må jeg nesten bestille de jeg også da......

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 18:30   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Litt sent på sesongen kanskje, men siden vi reiser til Kreta i morgen og mine gamle flip-flops helt klart var klare for utskifting 'måtte' jeg bare ha:



Jeg har også kjøpt et par kjempekule ankel-jeans fra Diesel jeg fant på 50%, men finner ikke bilde av den på nett.
Og en del topper, kjoler og og og.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 21:01   #12
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

70% på denne, så den ble med hjem.
Har siklet på denne jakken en eeevighet

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 11-08-11, 09:44   #13
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

70%! Wow, det var et godt kjøp Camomilla!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 11-08-11, 09:47   #14
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Fine kiki, hva kostet de?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 11-08-11, 09:52   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg synes jeh har fått mye fint til minus 70 % i år, fra By Ti Mo, Creme, Signal, Ane Mone
bla. Salg er moro.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 11-08-11, 09:53   #16
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

poff, bildet kunne ikke sees, men det var et BS-sjerf.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.

Sist redigert av Teflona : 13-08-11 kl 11:25.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 11-08-11, 10:05   #17
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

70%! Wow, det var et godt kjøp Camomilla!

Ja ikke sant.
Svippa bare innom en butikk på Strømmen og der hang den. Hadde tenkt meg en tur på Dorothea en dag, men det er vel ikke mye igjen nå som de har 70% og.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 11-08-11, 18:54   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Fikk denne i posten i dag, veldig god!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-08-11, 22:43   #19
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Da ble det slike på meg også gitt, 250,- billgere på Brandos enn i butikken!



Kjøpte i tillegg et par camelfargede støvletter på Bianco i dag, på salg.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 11:58   #20
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Fine kiki, hva kostet de?

De kostet 1399,-. Jeg hadde egentlig tenkt noen med litt mindre grove hæler, men det er visst slik de fleste hælene er i år. Virker veldig gode å gå på da, og så passer det meg godt med en hælhøyde som ikke er mer enn 5 cm, mtp at jeg er 180 cm høy.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no