Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-11, 20:26   #21
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

abbånerer!

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv  
Gammel 16-02-11, 21:24   #22
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11



Ny skalljakke til meg kom i posten i dag, den lilla . Utrolig lett og myk og ikke sånn "knitrete" stoff som det er i mange goretex jakker.

Også venter jeg på en ny Bergans Stranda Lady jakke, kjøpt på finn.no. Med Bergans buksa jeg kjøpte av Spoon, kan det bare regne så mye det vil når jeg er ute på tur vår, sommer og høst.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 72_1999497247.jpg (55,1 KB, 15 visninger)

Sist redigert av Liljekonvall : 16-02-11 kl 21:31.
Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 16-02-11, 21:43   #23
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11


HH, myk og vanntett jakke!


(Lillemor og jeg får hver sin kosetunika.)


Culture jakke/kjole

Til 50 og 70%
Slikt liker Hulda.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv  
Gammel 16-02-11, 22:00   #24
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg kjøpte denne t-skjorta fra Acne her om dagen, i påvente varmere tider. Jeg tror jeg må kombinere den med noe veldig smalt, ellers ser det ut som om jeg har lånt noens andre klær.



I tillegg kjøpte jeg en duegrå cardigan i lammeull fra Benetton (har ikke noe bilde).

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 16-02-11, 22:06   #25
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Tunika fra Kappahls Bloom collection.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 19-02-11, 00:28   #26
elle
Aktiv
 
elle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 159
elle er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Denne måtte bli med hjem idag
Tunika fra Line Of Oslo; såå fin rosa

Vedlagte bilder
Filtype: jpg _MG_6952_long_jasmine_pink.jpg (17,4 KB, 47 visninger)
elle er ikke aktiv  
Gammel 19-02-11, 09:46   #27
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Åh, Mulberry vesken var virkelig lekker, Absalone! Ønsker min mamma også hadde en sånn, som gikk i stykker...

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 19-02-11, 12:54   #28
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg fikk FP kjolen i postkassen, uten toll og greier. Jeg sjansa på str 42, og den var god og romslig. Kunne sikkert brukt 40 også. Så det stemmer godt at den er stor i størrelsen. Den var veldig fin. Så nå er jeg veldig fornøyd, og gleder meg til å bruke den.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 19-02-11, 13:00   #29
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har også fått fp-kjolen. I str 40. Den var litt akkurat i størrelsen til meg, men forhåpentligvis er julekiloene av før det blir skikkelig vår og da blir den perfekt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 19-02-11, 17:32   #30
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11




__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 19-02-11, 19:01   #31
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har nettopp bestilt meg disse Ilse Jacobsen. Gleder meg til de komme så er jeg forberedt til regnvær.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 20-02-11, 10:39   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Leopardballerinas til våren.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 20-02-11, 12:00   #33
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11







Denne fra Cream ble med meg hjem igår.

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 20-02-11, 13:47   #34
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Den var fin Sundae!

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 20-02-11, 19:48   #35
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

:abbonerer: til jeg får råd til noe selv.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er aktiv nå  
Gammel 20-02-11, 19:54   #36
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Guriland, den må jeg også ha tror jeg. Kanskje. *shoppestoppellernoe* Hvor har de sånt?

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.







Denne fra Cream ble med meg hjem igår.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 22-02-11, 09:40   #37
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Nye sykkelbukser

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 22-02-11, 09:53   #38
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Skulle kjøpe en bursdagsgave i går og kom hjem med en kjempefin kort skinnjakke som var på 70% . Skal se om jeg får tatt bilde av den senere i dag.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 22-02-11, 13:21   #39
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Ny pulsklokke . Har allerede testet den, og den er super .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv  
Gammel 23-02-11, 19:59   #40
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Guriland, den må jeg også ha tror jeg. Kanskje. *shoppestoppellernoe* Hvor har de sånt?

Har svart deg på prikk, Katta. Finnes sikkert på noen nettbutikker også, men der har jeg ikke oversikten. :billigstsånn:

Sundae er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no