Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-12, 09:11   #1041
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja! Vet du om den er stor/liten i størrelsen? Jeg er 171/65 og relativt jevnt fordelt.

Det vet jeg dessverre ikke.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 18-10-12, 09:12   #1042
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg ser forresten etter den optimale julekjolen. Den kan godt være rødish, men også andre farger duger, helst ha lange ermer, være knelang, ha god vidde i skjørtet men være tettsittende ellers, og gjerne ha et litt fast stoff. Storartet belønning til den som kommer med gode tips!

Du får lage en tråd, så skal vi lete.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-10-12, 09:19   #1043
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Åh, Dronningen, den kjolen hadde flotte farger. Nydelig. Har du bestilt fra England eller er den mulig å oppdrive i Norge?


Ebay

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 18-10-12, 09:23   #1044
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Du får lage en tråd, så skal vi lete.

*Done*

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 18-10-12, 09:40   #1045
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja! Vet du om den er stor/liten i størrelsen? Jeg er 171/65 og relativt jevnt fordelt. Og hvordan er stoffet (jeg liker ikke veldig glatte stoffer).

Den finnes kun i str. 50 i rødt, ser jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 18-10-12, 09:48   #1046
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg kjøpte disse på brandos i dag.

Passet disse seg, Snuppa? Jeg fikk disse i posten i går, og de var usannsynlig trange rundt leggen. Retur, med andre ord.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 18-10-12, 14:38   #1047
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Har fått hentemelding fra posten på mine Desigual-kjoler !

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv  
Gammel 18-10-12, 14:50   #1048
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Disse pumpsene fra Högl i grå/svart:

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv  
Gammel 18-10-12, 17:30   #1049
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Passet disse seg, Snuppa? Jeg fikk disse i posten i går, og de var usannsynlig trange rundt leggen. Retur, med andre ord.

De ligger på posten. Henter de i kveld. Søren altså. Det høres ut som om de må gå i retur fra meg også da...

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 18-10-12, 20:37   #1050
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Har fått hentemelding fra posten på mine Desigual-kjoler !

Passet som et skudd !

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv  
Gammel 18-10-12, 21:11   #1051
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Passet disse seg, Snuppa? Jeg fikk disse i posten i går, og de var usannsynlig trange rundt leggen. Retur, med andre ord.

Rett i retur her også... søren da.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 18-10-12, 21:48   #1052
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Passet som et skudd !

Ser vi har kjøpt samme kjole!!
I'm in løøøv faktisk! Den er så fiiiin!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 19-10-12, 09:28   #1053
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Ser vi har kjøpt samme kjole!!
I'm in løøøv faktisk! Den er så fiiiin!

Samme her, knallfin! Kanskje vi plutselig en dag er på samme sted og har samme kjole på hihi .

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv  
Gammel 19-10-12, 10:24   #1054
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Jeg har bestilt disse hos Brandos og håper virkelig de passer.


Irriterende nok skjedde det noe med betalingen (igjen), men jeg håper de kommer like raskt som de pleier. De er supre med å tilby postoppkrav kostnadsfritt.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 19-10-12, 12:03   #1055
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Da blir altså denne min om få dager :


Sist redigert av Madicken : 19-10-12 kl 12:11.
Madicken er ikke aktiv  
Gammel 19-10-12, 12:08   #1056
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Da blir altså denne min om får dager :

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-10-12, 12:09   #1057
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Disse kommer snart i posten til meg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ilse.jpg (24,1 KB, 2 visninger)
gnuri er ikke aktiv  
Gammel 19-10-12, 12:12   #1058
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg ba om å få brodert "God jul" og "Nessie" på kjolen.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 19-10-12, 14:27   #1059
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Da blir altså denne min om få dager :

Hvor? Pris?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 19-10-12, 14:59   #1060
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

tror det er ellos

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no