Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 23:09   #41
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har bestilt noen hverdags BH er fra Ellos. DD ble for smått nå gitt, og jeg er lei av å dytte puppen på plass.
Har ikke akkurat penger til å investere i noe dyre greier enda.
Føler meg som en bestemor, med brede skulderbånd og hvite blonder

Ellers har jeg bestilt og fått, vårjakke fra www.lykkebarn.no fra metoo til minsten, og en heldrakt fra Hollys.
Hadde en lue fra HM i oransj og beige striper, og den passer perfekt med jakka.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 23:13   #42
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Får ikke lagt inn bildet. Skjønner ikke helt hvordan jeg kopierer fra nettsider.

Men jeg har hvertfall bestilt noen capri-joggebukser i flere farger. De var super deilige å ha her hjemme..


Nå er det vår

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 23:42   #43
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.


(Kilde: youtube.com)
er MOM-jeans. Det er vel ikke sånne du har kjøpt?



Jeg har kjøpt en brun Mikk-line parkdress til lillebror. Skjønner ikke hva jeg tenkte på da jeg kjøpte mellomsøster sin - lys rosa. I tillegg til at jeg visste det ville komme en liten gutt som kanskje kunne arve (jada, vil han gå med rosa så får han det, men sånn i utgangspunktet hadde jeg ikke kjøpt det), så ble den evig grårosa etter 2 timer i sandkassa. Storebror sin svarte og mørkeblå er brukt i 2 sesonger uten at det synes.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 23:43   #44
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Denne kjøpte jeg for tre-fire uker siden hos Zant (Marc Jacobs)
Blir bare mer og mer glad i den



Og litt før det kjøpte jeg en kjempetøff litt kortere omtrent i samme type stoff,bare sort med knytebelte fra Whyred hos Cara i Drammen

Lykke til i vårjakkejakten Morgana!

Den trenchen er bare noe av det fineste jeg har sett på lenge!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 23:45   #45
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg var en tur innom Gina Tricot i dag, og fant mye lekkert. Venter på lønning, så det ble bare en t-skjorte der i dag. Men dit skal jeg jammen tilbake! Kjøpte også en singlet og en t-skjorte på Hennes, samt litt småtteri.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv  
Gammel 30-03-07, 23:59   #46
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Den trenchen er bare noe av det fineste jeg har sett på lenge!

Den er like fin i virkeligheten! (Jeg har den også nemlig... pluss bagen dukken holder på bildet.) Bare at jeg og Angelique har LITT forskjellige størrelser da.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 01:28   #47
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den er like fin i virkeligheten! (Jeg har den også nemlig... pluss bagen dukken holder på bildet.) Bare at jeg og Angelique har LITT forskjellige størrelser da.

Svinedyr?

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 01:30   #48
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den er like fin i virkeligheten! (Jeg har den også nemlig... pluss bagen dukken holder på bildet.) Bare at jeg og Angelique har LITT forskjellige størrelser da.

Høres bra ut. Si i fra når du er lei.

Den var utrolig fin. :sikle:

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 07:54   #49
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Svinedyr?

Trenchen?
Ja egentlig, 5100,-

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 08:42   #50
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Høres bra ut. Si i fra når du er lei.

Den var utrolig fin. :sikle:

Og jeg tar A sin.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 13:44   #51
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden



Helt rååå Lurer på om det var den jeg så på Rolfsen da jeg var i Stavanger.Angrer på at jeg ikke kjøpte den,gitt
Hvordan er den i str.?Jeg bruker 38/M i jakker.Kanskje jeg skal ta en liten telefon til butikken....

nikki er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 14:02   #52
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.


Helt rååå Lurer på om det var den jeg så på Rolfsen da jeg var i Stavanger.Angrer på at jeg ikke kjøpte den,gitt
Hvordan er den i str.?Jeg bruker 38/M i jakker.Kanskje jeg skal ta en liten telefon til butikken....

Veldig vanlig tror jeg - jeg er 42 og L er ørlite bittelite knapp om noe. Men det tror jeg bare at det er jeg som ser. Kjøpte den på Zant for mange uker siden; nå er de helt tomme forlengst.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 14:11   #53
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Veldig lekker.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 14:20   #54
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Veldig lekker.

Fantastisk.

Jeg skal kjøpe Angelique sin for 500.- + porto om en stund.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 15:09   #55
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Kjøpte meg en rosa singlet i går.

Lillegutt fikk to bodyer, en genser og 2 luer.

Har shoppa til nye huset: Stuebord, spisebord, avlastningsbord, 8 lamper, tvbenk osv.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 16:13   #56
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.


(Kilde: youtube.com)
er MOM-jeans. Det er vel ikke sånne du har kjøpt?

Det virker ikke som om det er noe så fælt nei
Jeg får ikke sett den, har problemer med å innstallere Flash.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 18:38   #57
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Var på shopping med en venninne i dag og endelig fikk tak i en nydelig trenchcoat som jeg kjøpte på Vivekes, merket Tara. Skal se om jeg får tatt bilde av den senere.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 18:39   #58
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Fantastisk.

Jeg skal kjøpe Angelique sin for 500.- + porto om en stund.

Hvis den hadde vært til salgs for 500 tror jeg at jeg ville vært villig til å stenge meg inne i et rom uten mat til den passet.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 18:41   #59
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hvis den hadde vært til salgs for 500 tror jeg at jeg ville vært villig til å stenge meg inne i et rom uten mat til den passet.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 31-03-07, 19:03   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Det virker ikke som om det er noe så fælt nei
Jeg får ikke sett den, har problemer med å innstallere Flash.

Til glede for de som ikke får sett Mom-jeans-filmen, har jeg nå laget et par bilder fra den.


Sist redigert av Filifjonka : 02-05-07 kl 11:25.
Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no