Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-10, 15:54   #1021
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Fikk denne i posten i dag, veldig fin fasong!




Og denne tightsen. Litt uvant, men vi får se

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 15:56   #1022
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Bilde på, Nessie?
Er overdelen litt sånn tunika og vid over magen, eller mer smal rundt livet som en vanlig genser?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 16:07   #1023
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Bilde på, Nessie?
Er overdelen litt sånn tunika og vid over magen, eller mer smal rundt livet som en vanlig genser?

Kjapt tatt, med hvit tights under (fordi jeg hadde på det da).
Dette er str M. Og jeg er en 40/42.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 06-08-10 kl 22:28.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 19:28   #1024
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

En viss fare for at jeg må kjøpe denne!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 58_1133365866.jpg (35,1 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg M30_274_313_8506_front_41_3[1]_thumb2_prod.jpg (3,9 KB, 211 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 19:29   #1025
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Går bil under betegnelsen mote?

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 21:18   #1026
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Ja, den var fin Nessie! Takk!
Muligen jeg må bestille en slik..

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 23:10   #1027
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg har vært og shoppet litt klær for første gang på evigheter!
Cardigan fra H&M, kjøpte en grå og en sort. Veldig fin på med tighte jeans til, den skjuler problemområder som mage-rumpe-lår ganske godt.



Topp, den satt også overraskende fint på. Jeg trodde jeg måtte ha litt strammere topper for å ikke se gravid ut, men den var ikke så verst altså!


En jakke ala denne:


Topp, en grå og en muldvarp:


Topp:


Leggings:


Neste som står for tur er nye sko med høye heler og muligens en skinnjakke. Eller er det helt ut? Jeg henger ikke helt med på motefronten for tida kan man si.
Jeg tenker på en helt vanlig en, sånn som ligner litt på denne:

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 23:10   #1028
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Vi er på ferie i Spania om dagen og i går kjøpte jeg meg en ny Guess veske.
Kostet 125 euro

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 23:16   #1029
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Fine klær, kokos. Jeg har også nettshoppet HM-klær i kveld. Jobbtøy, først og fremst.



Hm. Kjolen var kjempefin, skjørtet en anelse trangt. Tror det er pencilmodellen som er uvant. Men cardiganen var bare altfor kort! Skal den være kort? Antar det siden jeg definitivt ikke har lang overkropp, snarere "lange" ben. Nei ,jeg likte den ikke og sender den tilbake.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 23:22   #1030
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8



Denne har jeg også kjøpt, sort og mørkgrå-melert. Veldig ok på.

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 00:31   #1031
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg har vært på Berlin Texaz på Grünerløkka og kjøpt meg skjørt og veske fra Skunkfunk.


Fargene på veska er litt finere i virkeligheten:




De hadde kjempeutvalg i Skunkfunk - Nordes største, sa de. Det var mulig å prute på alt, da de venter inn en ny kolleksjon ganske snart. Jeg fikk 200 kr i avslag på skjørtet og 100 på veska.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 07-08-10 kl 00:39.
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 00:35   #1032
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Åh, for et fantastisk skjørt!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 00:57   #1033
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Forresten kjøpte jeg meg denne Christian Audigier veska på Tenerife. Ikke helt meg, men jeg falt for den likevel.



Denne kjolen har jeg kjøpt på salg. Ikke så lett å se, men den satt veldig bra på meg.


Sist redigert av Anne C : 07-08-10 kl 01:16.
Anne C er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 09:20   #1034
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Nå er tråden godt og vel over 1000 innlegg, jeg låser den, så får dere starte en ny.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no