Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Flytte midlertidig - hva trenger jeg?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-20, 19:52   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte midlertidig - hva trenger jeg?

Tørkestativ og støvsuger er det der, men moppestativ tror jeg ikke det er.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-20, 23:03   #22
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte midlertidig - hva trenger jeg?

Tenk gjennom hva du pleier å bruke i løpet av 1-2 uker, og ta med det som ikke er i leiligheten av det du pleier å bruke. Flyttet for et halvt år, da tok vi med en koffert på mann. Pakket omtrent det vi trengte for to uker, og så hadde vi vaskemaskin. Men lurt som det sies å tenke litt vinterklær og jul.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 10:37   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte midlertidig - hva trenger jeg?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Tenk gjennom hva du pleier å bruke i løpet av 1-2 uker, og ta med det som ikke er i leiligheten av det du pleier å bruke. Flyttet for et halvt år, da tok vi med en koffert på mann. Pakket omtrent det vi trengte for to uker, og så hadde vi vaskemaskin. Men lurt som det sies å tenke litt vinterklær og jul.

Godt tips.
Min mor bor rett over veien fra der jeg vanligvis bor, og hun har masse plass så jeg kan sette noen ting der. Blant annet vinterklær, klærne til barna og noen leker de skal få velge ut. Jeg har jo bod, men den er ganske full fra før.

Låneleiligheten ligger for salg så jeg vil ha minst mulig der slik at det er enkelt å rydde hvis det skal være visning mens jeg bor her. Den har bare et soverom også så det er begrenset med plass.

Har kommet sånn noenlunde i orden, men må hente litt flere ting jeg mangler.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 16:26   #24
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte midlertidig - hva trenger jeg?

Du har fått masse gode tips ser jeg, så jeg vil bare ønske deg lykke til med midlertidig bosted. Utrolig kjipt når slikt skjer.

Vi står her med tilsvarende situasjon, bare at vi er utleier her. Vannlekkasje på bereder i sokkelen, og fy søren så omfattende det ble. Stue, kjøkken, bad... Fryktelig lei situasjon for han som bor her, men han fikk ordnet seg, og polygon lagrer tingene hans. Så de ordner for både oss og han!

Her gikk forresten tørketiden mye fortere enn de først anslo, men det kan nok variere. De begynner oppbygging over helga nå, og om 3-4 uker skal de være ferdige.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 17:48   #25
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte midlertidig - hva trenger jeg?

Takk Carrera!
Det hadde ikke vært så ille om jeg ikke hadde stresset sånn, og klart å ta flere pauser. Men jeg får ikke ro i sjelen når det er mye å gjøre, og ender opp med å få vondt i skuldrene og hoftene fordi jeg freser omkring hele tiden.
Men nå skal jeg ha meg en velfortjent (snope)pause.

For min del kan det godt ta litt tid så jeg slipper å flytte igjen med det første. Hos meg har det rent ut vann under gulvet, så alle gulvene må fjernes, og kjøkkenet må demonteres og greier. Så det skulle ikke forundre meg om det tok sin tid.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 20:55   #26
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte midlertidig - hva trenger jeg?

Høres ganske likt ut som her. Bereder står i skap på kjøkkenet, og vannet har rent ned og under gulvet. Gulv på stue, kjøkken og et soverom er revet, samt 60 cm oppover på veggene på stue og kjøkken. Badet som ligger vegg i vegg med kjøkkenet var også skadd, og er nå revet ned til skinnet... Så liten tue kan velte stort lass kan man si...

For å se det positive i det hele da, så blir det en billig oppussing for vår del

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 22:53   #27
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte midlertidig - hva trenger jeg?

Aldri så galt osv.
Leiligheten min trenger ikke oppussing, men jeg har da fått kvittet meg med en del skrot i det minste.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no