Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-19, 15:41   #1
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jeg føner og retter håret for at det skal se presentabelt ut. Men det er så slitsomt å alltid måtte gjøre det, og ikke er det bra for håret heller. Jeg har lyst til å omfavne det håpløst brusete håret mitt og finne produkter som gjør at jeg kan la det lufttørke uten at jeg ser ut som en gal professor.

Noen som har noen produkter å anbefale?

(Håret mitt går til skuldrene og er typisk fint/nordisk og tørt.)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-19, 16:19   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jeg kommer stadig tilbake til Biosilk, kan bruke det på yngstebarnet også, uten at det tynger det tynne blonde håret hennes. Det stinker en smule ved påføring.
https://www.blivakker.no/product/292...reatment-350ml

Og NUXE olje, stinker litt, men er ellers god. Jeg sprayer i hendene og påfører tynt lag.
https://www.blivakker.no/product/301...SABEgI_q_D_BwE

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 14:20   #3
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Takk, Lavender! Jeg tar gjerne i mot flere erfaringer. Det er kanskje en stylingkrem jeg er på utkikk etter. Olje blir lett fett, mousse gjør håret stivt - jeg ønsker et produkt som samler håret og gjør det blankt og mykt og får det til å se ut som «ordentlig» hår.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 14:24   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jeg tror du må finne den rette oljen. Og bruke hårkur og balsam?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 14:33   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jeg vil tippe at Sebastian Whipped Creme kan funke. Den er egentlig et skum, men mer kremete og gir ikke noe særlig hold, men mest fuktighet og den demper definitivt frizz. Jeg tipper den er veldig fin til krøllete hårtyper.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 14:51   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jeg liker krøllekremen til Maroccain: https://cancam.no/moroccanoil-curl-d...hoCA6oQAvD_BwE
Den gir fin form på håret, men det er ikke noe godt å ta på det.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 14:56   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Har ikke krøller men tørt pga ofte farging, særlig tørt i luggen.
Er også fornøyd med Biosilk. Men også med Marrocanoil og hard kokosolje som er kjøpt på innvandrerbutikk.
Tar i litt på kvelden og lar sitte i over natten. Ikke ta i helt inntil hodebunnen, kun i løst hår. Vaskes ut med to shamponeringer.

Synes håret er bedre når jeg kurer, både med fuktkur og proteinkur. Annenhver gang.

Olaplex gjør også håret mykt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 15:51   #8
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jeg har kjøpt hair jazz, og synes det funker greit, håret blir mindre frusete og mer som ordentlig hår. Har også en spray fra Kicks som jeg synes er bra til hverdags. Skal finne link.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 15:56   #9
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Denne: http://https://www.kicks.no/kicks-be...itioning-spray

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 19:01   #10
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jeg synes Kerastase Masquintense for fint hår er veldig god. Det er en hårkur som man bruker mellom shampoo og balsam en gang iblant. Skulle bare ønske den fantes uten parfyme.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 21:40   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jeg bruker Redken sin blå serie, den heter Extreme. Og pumpeflasken jeg bruker for å få ned bruset heter Anti-snap.

https://no.lookfantastic.com/redken-...E&gclsrc=aw.ds

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 23:51   #12
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Denne er jeg fornøyd med https://m.no.lookfantastic.com/kms-t...SABEgJhevD_BwE

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 08:40   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Eg sverger til denne: https://www.vita.no/frizz-ease-finishing-cream

Eg tar litt i hånda og klemmer det inn når håret er vått, dersom det skal lufttørke.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 15:49   #14
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Ja, den fra vita har jeg også prøvd, den var god! Og fin pris.
Hadde helt glemt at den fantes, har hatt diverse mislykka forsøk med diverse oljer i det siste, skal kjøpe den asap

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 15:52   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jeg må bare ile inn og si at jeg morer meg så inderlig over denne deilige trådtittelen.
(jeg har resignert og lar crazybananas være en del av min karakter).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 20:55   #16
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-19, 16:00   #17
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jeg sverger til denne serien. Den er fantastisk!
https://www.kerastase.no/produkter/discipline

Deilig mykt og lett hår. Jeg bruker rensebalsamen, som egentlig er en kombo av shampo og balsam. Samt hårkremen. Jeg blander den med en dråpe olje. Jeg har ekstremt tørt hår, så mitt tåler litt ekstra olje.

Du bør kanskje ta turen til en frisør og få veiledning der? Da får de kjenne litt på håret, og gi deg produkter du kan teste ut. Jeg tror definitivt det er viktig å bruke gode produkter i hele linja. Det hjelper ikke all verden med en dyr hårkrem fra frisøren om du bruker shampo fra Rema.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-19, 17:45   #18
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Jeg bruker ikke annet enn ordentlige hårprodukter. Og jeg har en super frisør som anbefaler produkter. Men hittil har jeg aldri prøvd et produkt som gjør at jeg kan lufttørke håret og se fin ut. Håret mitt er ordentlig håpløst, så jeg har egentlig gitt opp lufttørkeprosjektet, men av og til må jeg bare sjekke om det har kommet noe nytt vidunderprodukt på markedet som kan transformere mine håpløst brusete krøller til ordentlig hår.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-19, 09:54   #19
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Skulle nesten hatt et bilde av det håret for å uttale meg.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 23:28   #20
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Produkter til brusete hår som gjør at det kan lufttørkes uten å bli crazybananas

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg sverger til denne: https://www.vita.no/frizz-ease-finishing-cream

Eg tar litt i hånda og klemmer det inn når håret er vått, dersom det skal lufttørke.

Jeg har prøvd utallige produkter for dette problemet. Trodde aldri jeg skulle finne noen som fungerte, helt til jeg kjøpte denne. Tusen takk for tipset!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no