Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iCloud og bilder på flere enheter

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-19, 18:15   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

iCloud og bilder på flere enheter

Makan til dritt, da. Jeg satt og ryddet litt på iPaden, for å rydde plass til mer Netflixnedlasting (reiser mye i jobb). Da så jeg at alle bildene fra mobilen også ligger på iPaden. Det var jo unødvendig, tenkte jeg, og slettet dem. I tillegg tømte jeg slettet mappen på iPaden. Jahaja, du kan si det sånn at nå er det 650 bilder og videoer færre på mobilen.

Noen sjans i verden til å få tilbake? (Heldigvis har jeg mange av dem på Fotoknudsen, ettersom jeg lagde fotobok til jul).

Hvordan funker denne dritten her? (Sorry språket, litt sur nå...).

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-19, 18:18   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iCloud og bilder på flere enheter

Ligger de ikke i "Nylig slettet"-albumet? Du kan gjenopprette dem derfra.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-19, 18:55   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iCloud og bilder på flere enheter

Nei, jeg fant ut jeg skulle slette den også.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-19, 19:07   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iCloud og bilder på flere enheter

Gjenopprette siste sikkerhetskopi fra icloud, hvis du har en sikkerhetsoppdatering fra før du slettet?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-19, 19:08   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iCloud og bilder på flere enheter

Jeg har fra før jeg slettet, og en fra etter...., kan jeg gjenopprette den nest siste tro? Og må jeg først slette alt på telefonen?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-19, 21:28   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iCloud og bilder på flere enheter

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg har fra før jeg slettet, og en fra etter...., kan jeg gjenopprette den nest siste tro? Og må jeg først slette alt på telefonen?

Tror du kan hente inn fra mest siste uten å slette alt først, men vet ikke eksakt hva du trykker dessverre.

Mulig du kan gå inn på iCloud under innstillinger, gå inn på bilder, og velge laste ned og beholde originaler?

Ikke gjør det før du er sikker da, gå inn på Apple sine hjelpesider og se hva du finner der kanskje?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no