Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

St. Hans-feiring?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Feirer du/dere St.Hans?
Ja, vi feirer med familien hjemme 8 7,55%
Ja, vi feirer på felles bålplass i nærheten 21 19,81%
Nei, vi feirer ikke 67 63,21%
Annet (spesifiser i tråd) 10 9,43%
Kullsvart pølsevev 1 0,94%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-19, 08:58   #41
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: St. Hans-feiring?

Jeg er vokst opp med stort bål, pølser, rømmegrøt og stor ståhei sammen med hele bygda.
Nå tar jeg med meg ungene og/eller kjæresten og griller pølser på bål hvis været er bra.
I år regnet det hele dagen og kvelden og vi lå hjemme på sofaen.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 09:03   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: St. Hans-feiring?

Tidligere har vi bodd i et borettslag som hadde en veldig trivelig st. hans-feiring, og da var vi alltid med. Borettslaget stilte med store fellesgriller, bål som ble tent på av en vaktmester (ute på midten av et lite vannspeil) og noen innleide musikere som spilte trekkspill (og som bodde rett i nærheten).

Nå har vi flyttet, og i år forbigikk vi hele St.hans i stillhet. Sånn tror jeg nok at det kommer til å fortsette, for juni er virkelig en galskapsmåned når det kommer til aktiviteter i vår lille familie. Så når skolen er slutt så flater vi ut alle 4.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no