Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-21, 11:57   #881
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Startet første arbeidsdag etter ferien med å ha det travelt, lete febrilsk etter noe sminke i toalettveska, for i stedet å finne bladet på en ubeskyttet barberhøvel som lå nedi der, og gjøre et skikkelig innhogg i fingertuppen på langfingeren. Nå har jeg tre plaster utenpå hverandre, som jeg nesten har blødd igjennom.

Au!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 12:04   #882
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Floksa: Det betyr at du har brukt muskler! Når de er støle så blir de sterkere! Det virker! Du er flink!!

Anda: Du er sikkert dreven, men har du prøvd å bruke ulike typer? Det er ikke gitt at en som er mild for en person er den samme som er mild for andre. Datteren min måtte prøvde mange.

Heia Floksa, ja.

Joda, har forsøkt i hvert fall tre forskjellige, så jeg har pleid å "glemme" dem. Men jeg skal gi disse et ordentlig forsøk, og redusere til én i stedet for to, så kanskje det blir bedre. Men jeg blir seriøst gal av å ikke ha magerutinene i orden.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 12:17   #883
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg pleier tajern ETTER at jeg gir blod, ikke før, også har jeg avtalt emd dem at det er greit det, og jeg tar de 20 pillene de sender med meg, men ikke i løpet av 20 dager

Jeg har ikke noe spesielt milde da, det er standard de sender med, men om jeg tar dem sånn kanskje annenhver dag, eller reelt sett 2-3 ganger i uka (de ligger gjerne på jobb) så får jeg to tatt dem sånn i løpet av en stund, og lenge før jeg skal tilbake, så det får være godt nok. Sidne je tross alt ikke har større behov enn som så. At jeg får tatt de 20 pillene etter at de har tappet meg. Nå sist fikk jeg ikke med meg en gang, det er bonus.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå  
Gammel 09-08-21, 12:34   #884
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Heia Floksa, ja.

Joda, har forsøkt i hvert fall tre forskjellige, så jeg har pleid å "glemme" dem. Men jeg skal gi disse et ordentlig forsøk, og redusere til én i stedet for to, så kanskje det blir bedre. Men jeg blir seriøst gal av å ikke ha magerutinene i orden.

Jeg nekter å ta i mot annet en Niferex i Blodbanken. De er de dyreste, så derfor prøver de alltid å prakke på meg vanlige jerntabletter, men de stopper magen min fullstendig, så det går ikke. Jeg kjøper dem også selv på apoteket når jeg trenger litt ekstra jern, men de er dyre.

Å "glemme" jerntabletter har jeg også gjort flere ganger. Det anbefales ikke!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 12:44   #885
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Etter en blodpropp har jeg gått på blodfortynnende i årevis. Nå viser MRen tydelige spor av hjernebødning, ikke ny da. Hva faen? Prøver noen å ta livet av meg? Nå tør jeg ikke ta annet enn kolestroldempende før skikkelig gjennomgang hos legen er gjennomført.

Strå er aktiv nå  
Gammel 09-08-21, 14:42   #886
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Så skummelt Strå Håper legen tar en skikkelig gjennomgang og finner utav det!

Jeg gruffer over sløv arving som skulle bruke sommerferien på å få unnagjort mesteparten av kjøreopplæringen. Det eneste hun gjorde var å ta teorien. Nå kommer hun ikke igang med kjøretimer før i slutten av september. Ser for meg at det kan bli vanskelig å få lappen i år da

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 14:44   #887
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg får også Niferex på blodbanken. Jeg tar en hver 3. dag, og det aksepterer magen min.

Jeg måler jevnlig og får beskjed om at det er tilstrekkelig med jern.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 14:49   #888
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Strå: Så skummelt!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 14:55   #889
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Huff, STrå - skumle greier.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 15:04   #890
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jerntilskudd er djevelens verk. Jeg skal ta Niferex i tre måneder nå, og det går til nød, i kombinasjon med Duphalac. Alle andre tilskudd har jeg bare måttet gi opp.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 15:10   #891
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg går fast på Niferex og får løs mage om jeg glemmer den. Med jerntilskudd er den godt regulert.
Fikk kronisk løs mage etter at jeg fjerna galleblæra for over 20 år siden, så det som for andre gir hard mage gir meg normal mage.
Mage/tarm er fascinerende.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 15:46   #892
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Så skummelt Strå Håper legen tar en skikkelig gjennomgang og finner utav det! (...)

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Strå: Så skummelt!

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Huff, STrå - skumle greier.

Takk alle sammen. Jeg fortsetter i M2 med egen tråd. Jeg kommer til å ha spørsmål og behov for høyttenking.

Strå er aktiv nå  
Gammel 09-08-21, 17:46   #893
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 19:03   #894
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

02-ungen min har flyttet ut i dag og det er helt jævlig.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 19:27   #895
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

på de som trenger det.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 19:59   #896
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jerntilskudd er djevelens verk. Jeg skal ta Niferex i tre måneder nå, og det går til nød, i kombinasjon med Duphalac. Alle andre tilskudd har jeg bare måttet gi opp.

Jeg føler med deg! Jeg må velge mellom anemi og fungerende fordøyelse.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 20:49   #897
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

02-ungen min har flyttet ut i dag og det er helt jævlig.

Åh, det er tungt Men det går bra og det er nok verst for deg

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 21:22   #898
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

02-ungen min har flyttet ut i dag og det er helt jævlig.

Det skjønner jeg må være tøft Gruer meg til det blir min tur....

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 21:53   #899
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.345
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

02-ungen min har flyttet ut i dag og det er helt jævlig.

Ikke si det engang. Min flytter om en uke. Jeg orker nesten ikke tenke tanken.

Ungdommen selv gleder seg vilt, så alt er nok som det skal være.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 09-08-21, 22:22   #900
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Vondt skal vondt fordrive ja?
Økte til 3 km, og jogget mesteparten. Men byttet ut fjellskoene med skikkelige joggesko (pris i underkant av 1kr/m )
Jeg må sannsynligvis ha hjelp av røde kors for å komme meg opp i morgen.
Hasjtagg midtlivskrise

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no