Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-19, 17:53   #801
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.399
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Lyden av korps som øver på å marsjere ute. Får søttendemaisommerfugler i magen, akkurat som da jeg var barn!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 06-05-19, 19:26   #802
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Har i dag avsluttet et nesten 30 timers kurs for bipolargruppe på DPS, glad for å ha valgt å melde interresse videre i selvhjelpsgruppe, som vi var 75% av deltagerne positive til.

litt stolt av å ha gjennomført og oppmøte alle 11 gangene masse påfyll av kunnskap og bevisthet. Flotte folk som jeg er glad for å kunne omgås videre.

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv  
Gammel 06-05-19, 20:17   #803
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At jeg kom meg gjennom et foreldremøte uten å ta på meg verv for neste skoleår.

(at jeg sa at jeg kom sterkere tilbake når jeg var ferdig med vervene på den andre skolen får så være).

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 08-05-19, 11:37   #804
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

En lang og fin samtale med skolepsykolog og at vi fikk time hos hen kjapt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 08-05-19, 14:54   #805
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Bestilt Hellas tur til ungene og meg + ei venninne av meg 2 uker i sommer. Har til og med fått med 16-åringen som ikke liker varmere strøk og ikke har vært med meg og de to minste ungene de siste par årene. Hun er med på betingelsen at hun får gjøre som hun vil og være inne når hun vil og sitte med aircondition på og ha med pc. Jeg har lovet å ikke mase på at hun må ut i det fine været. Men hun liker jo å være med ut å spise om kvelden og litt annen kos og kan nok kanskje få henne med på noen småturer også selv om hun ikke liker strandliv og bassengliv. Er litt annet å finne på også som en ikke trenger gjøre på varmeste dagen.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 08-05-19, 20:42   #806
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At det gikk superfint med minstejenten på besøkskveld på SFO. Sånne arrangementer er alltid litt spennende (hun har en autismediagnose), men det gikk over all forventning!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 08-05-19, 21:07   #807
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Ukens podcast-episode sammen med Poden under ullpleddet hans, og spennende diskusjon etterpå.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 09-05-19, 10:56   #808
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Som jeg skrev i gruffetråden for litt siden har jeg hatt en laaang diskusjon med suspekt utleier og HomeAway gående (der utleier kansellerte leien av leilighet i Italia, uten å refundere de 14000 NOK vi hadde betalt), men i dag fikk jeg endelig pengene tilbake. Til og med noen hundrelapper ekstra, pga valutaendringer - velfortjent, synes jeg!

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 09-05-19, 11:55   #809
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.921
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Søte leieboeren som ikke turde spørre om bruke TV-stua for å se kamp 2 mellom Ajax og Tottenhamn i går. For der satt jo Helten og jeg og leste aviser og sånt. Heldigvis skjønte jeg at hen holdt på med noe på den lille mobilskjermen sin, så vi fikk skrudd på TVen og vi fikk sett og heiet og diskutert sammen. Hurra! (Jeg sliter med å lære hen å stå på krava og bruke rettferdighetskortet og slikt. Vi kan for pokker sitte i den andre stua hvis hen skal se på noe og vi ikke, det er jo på TV-stua det er god og stor skjerm og god lyd).

Strå er ikke aktiv  
Gammel 09-05-19, 15:59   #810
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Ble bedt bort på middag i dag. En reddende engel i en virkelig kaosdag (ref. gruffetråden) som skjønte hva det lille ekstra som skulle til kunne være.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 10-05-19, 00:25   #811
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.399
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Fantastisk jazzkonsert sammen med pappa. Wow! Svever litt på opplevelsen fortsatt og er ikke helt klar for å legge meg enda, selv om jeg skal på jobb i morgen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 10-05-19, 12:59   #812
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At det er fredag, ingen planer for helgen og. Annen har frihelg.Skal være hjemme,grille spareribs og kose oss. Se Blacklist,Wisting og siste rest av Bedrag.
Være parat om russen i hus trenger skyss.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 10-05-19, 23:00   #813
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.862
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg akkurat er ferdig med en bunke med naturfagsprøver. Og det blir så og si det siste jeg retter dette skoleåret, jeg har 10. klasse og de starter med eksamen til uka.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 10-05-19, 23:10   #814
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.362
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Eldste kom seg greit avgårde på sykkeltur til Danmark. Flotte ledere som tar seg fri fra sine jobber og drar på tur med dem!

God hvitvin, en stund siden sist.

En kollega skal ha tvillinger. Er så utrolig glad på hennes vegne. Det er dagens beste nyhet! Det tok flere år å få nr 2 her og jeg har vært gjennom mye, så jeg blir så ekstra glad for slike ting.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 10-05-19 kl 23:33.
millact er ikke aktiv  
Gammel 11-05-19, 21:20   #815
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At jeg har klart å faste seks dager til nå i Ramadan uten å få UVI. Godt at dagene er kortere i år og ikke så varme.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv  
Gammel 11-05-19, 21:54   #816
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Nydelige, flinke og stolte drilljenter. Fine gjengen vår! Koselig kveld med barn og foreldre etterpå. Beina høyt og rødvin nå!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 12-05-19, 19:24   #817
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.921
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Ingen nedsmelting i helgen. I tillegg har jeg fått gjort ting i drivhuset, vært på loppemarked med Eldste og Mutter'n, laget middag i dag, vasket tøy og laget bokønskeliste.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 00:57   #818
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.399
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Langtidsvarselet, som melder strålende og passe varmt vær på 17.mai.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 07:58   #819
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.840
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Langtidsvarselet, som melder strålende og passe varmt vær på 17.mai.

Ja, det er jeg også glad for!

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 08:43   #820
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.862
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Turen med hunden i dag tidlig i en liten skog med sol og fuglekvitter og blomster og trær som våkner til liv. Det var en deilig start på dagen.

Anne C er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
glad glede


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no