Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-23, 17:40   #241
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hva har han på Vedum og Støre som gjør at de ikke kaster ham umiddelbart?

De kan vel ikke kaste han? Regjeringen svarer vel til Stortinget, så det er Stortingen som må kaste han som statsråd. Som nestleder er det vel partiet som bestemmer? Det er vel uansett lurt av de å holde helt kjeft, spesielt med tanke på at de bør vel uansett ikke si noe når økokrim tar tak i saken - det er jo vanlig å vente på konklusjonen (Når det er sagt, det er vel formalia, de fleste ser vel skriften på veggen)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi blir kvitt ham!

Nesten så jeg må søke jobb i UH sektoren igjen! (Det er en befrielse for sektoren at han går av uansett A eller B. Jeg skal vente i spenning på Økokrim sin konklusjon, MEN jeg vedder en øl på at han har gjort noe kriminelt )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 17:42   #242
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Dagens på Instagram.

Fantastisk!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 17:45   #243
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg synes det med smsene var verre enn dette. Og så synes jeg han er så "ekkel" når folk har vært uenige med han, litt sånn ufordragelig i "stilen". Litt arrogant i måten å argumentere på. Nå synes jeg jeg så en ny side av han; legge seg flat.

Synes sms-ene og denne saken er helt "like" - begge er gjort ut av personlig vinning for OBM (som en venn av meg sa, Han burde heller ha skrevet: "Vi vil ha senterpartiet ditt", det hadde vært mer sant, og hadde de blitt tatt kunne de ha sagt: Nei, nei, vi mente jo fitta, ikke selve partiet ) I første saken var det maktposisjonering, i den andre saken var det "rene penger" (og så var det ikke så bra for Navarsete eller folk i Ukraina, men motivet er nok ikke å skade andre)

Det at han legger seg flat tror i alle fall jeg er rent taktisk. Han har vært så lenge i gamet at han vet hva som lønner seg.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 17:54   #244
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er ikke det minste sjokkert, må jeg innrømme. Det ville overrasket meg mer om Borte Moe ikke gjorde dette.


Nå ble han jo Borte Moe! Og hurra for det. Nesten så man er litt glad for at han ikke bare var ugrei som minister, men også hadde en hel svinefarm på skogen...Da er det bare å vente på neste avsløring, og neste og neste. Sånn blir det vel med en politikerkaste som synes lover og regler skal gjelde for alle andre enn dem.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 18:13   #245
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Herregud for en idiot! Hvordan i alle dager trodde han at han skulle slippe unna med innsidehandel?? Aldri så galt at det ikke er godet for noe - borten vekk!med fyren!

Men tilliten til politikere blir tynnere og tynnere gitt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 18:15   #246
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.498
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Him, regjeringa bestemmes av statsministeren - som igjen får i oppdrag av kongen å danne statsråd. Basert på fordelinga av partier/representanter i Stortinget.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 18:20   #247
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.479
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Pressekonferansen var et studie i hvor lite det hjelper å være preppet på hva man ønsker å si, når det pressen spør om ikke er dekket av manus. Han klarte veldig lenge å være ydmyk, men det gikk rett åt skogen med en gang spørsmålene begynte å bli krasse.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 18:20   #248
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Herregud for en idiot! Hvordan i alle dager trodde han at han skulle slippe unna med innsidehandel??

han har jo gjort det før? Det sto jo at det var flere hendelser (sitter på mob, men kan sjekke senere)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Him, regjeringa bestemmes av statsministeren - som igjen får i oppdrag av kongen å danne statsråd. Basert på fordelinga av partier/representanter i Stortinget.

fordelingen av representanter er satt, enig. Og jeg er enig i at statsministeren formelt setter statsrådene (i forhandlinger, gitt at det ikke er entallsregjering), men jeg trodde allikevel statsrådene svarten til Stortinget. (Må dobbeltsjekke når jeg er ved en pc)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 18:49   #249
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av him, her.

han har jo gjort det før? Det sto jo at det var flere hendelser (sitter på mob, men kan sjekke senere)
fordelingen av representanter er satt, enig. Og jeg er enig i at statsministeren formelt setter statsrådene (i forhandlinger, gitt at det ikke er entallsregjering), men jeg trodde allikevel statsrådene svarten til Stortinget. (Må dobbeltsjekke når jeg er ved en pc)

Hvis statsministeren nekter å bytte ut en omstridt statsråd, så kan Stortinget tvinge ham. Men det er sjelden nødvendig. De fleste velger å trekke seg selv (ihvertfall hvis de får beskjed om at alternativet er å bli kjølhalt og deretter kasta).

Den der brillesaken handler om "vanlige" ulovligheter fra en enkeltpolitiker som sitter på stortinget. De tre andre sakene handler om reinspikka korrupsjon. At Moxnes-saken holdt på å overdøve korrupsjonssakene er for meg et tegn på at mediene har mista helt gangsyn på hvilken rolle de har som 5. statsmakt. Nesten litt flaks at Borten Moe tråkka i baret igjen slik at vi kan få fokuset tilbake på korrupsjon. Han har helt sikkert plassert noen av vennene sine i gullposisjoner også, slik at vi kan få en liten rekke med skandaler.

Håper bare ikke Vestre har drevet for mye med slikt. Han har jeg faktisk litt sansen for.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 18:56   #250
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.946
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Him: jo de kunne bestemt det, om han ikke selv hadde tatt til fornuft. Alternativt ville Støre risikert mistillitsforslag mot regjeringen fra opposisjonen.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 19:19   #251
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av him, her.


Det at han legger seg flat tror i alle fall jeg er rent taktisk. Han har vært så lenge i gamet at han vet hva som lønner seg.

Det tror jeg også.

Ser Økokrim skal etterforske han nå. Virker jo ikke som han var klar over at det var innsidehandel?

Men virker som Støre visste dette fra tirsdag? Hvorfor ble ikke dette avgjort tidligere? Visste ikke han heller at dette var innsidehandel? Ikke akkurat imponert over hans lederegenskaper.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 19:22   #252
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.835
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Begynner å lure på om ikke hele regjeringen snart skal tenke på om de skal slippe andre til.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 19:38   #253
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Begynner å lure på om ikke hele regjeringen snart skal tenke på om de skal slippe andre til.

Virker som habilitet og regler generelt ikke akkurat har vært høyt på agendaen. Eller så gidder de ikke å bry seg med det og satser på at de skal slippe unna?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 19:47   #254
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av gajanor

Den der brillesaken handler om "vanlige" ulovligheter fra en enkeltpolitiker som sitter på stortinget. De tre andre sakene handler om reinspikka korrupsjon. At Moxnes-saken holdt på å overdøve korrupsjonssakene er for meg et tegn på at mediene har mista helt gangsyn på hvilken rolle de har som 5. statsmakt.

Enig (har ikke satt meg inn i saken om brenna), men jeg må til media sitt forsvar si at moxnes saken er mye "rarere". Enig i at obm sin sak er dramatisk mye verre, men motivasjonen (tjene penger) er vel helt åpenlyst, og risikoen (han har gjort det før og ikke blitt tatt). Så lite "mystikk". Jeg synes også obm saken må være gravearbeid (jeg finner ingen steder noe om det), men moxnes er vel en eller annen som har lekket videoen tik Romerikes blad (!!). Trettebergstuen må jeg dobbeltsjekke, men jeg tror hun ble skjøvet ut av nyhetsbildet pga noe i Ukraina (? Men usikker her ? )

Opprinnelig lagt inn av gajamor

Nesten litt flaks at Borten Moe tråkka i baret igjen slik at vi kan få fokuset tilbake på korrupsjon. Han har helt sikkert plassert noen av vennene sine i gullposisjoner også, slik at vi kan få en liten rekke med skandaler.

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Ser Økokrim skal etterforske han nå. Virker jo ikke som han var klar over at det var innsidehandel?

... det sier han nå i alle fall ...

Opprinnelig lagt inn av ine

Men virker som Støre visste dette fra tirsdag? Hvorfor ble ikke dette avgjort tidligere? Visste ikke han heller at dette var innsidehandel? Ikke akkurat imponert over hans lederegenskaper.

Nja, jeg synes jo det er greit at obm blir overlatt til økokrim. Dette er jo som i en vanlig jobb. Hvis jeg gjør noe kriminelt i min jobb, så er det jo politiet og ikke sjefen min som håndterer det.

(Jeg tror det vil komme frem mer, når det blir sagt at dette har skjedd flere ganger. Viktig at jeg får rett nå. jeg trodde jo moxnes måtte gå av som partileder, men .... tja ... mer futt her!)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 19:49   #255
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Veldig til forskjell på retorikken på noen timer da; før i dag "vil veldig gjerne fortsette", par timer etter " dessverre kan man ikke trekke seg fra stortinget".

Han har vel noen oljeselskap å trekke seg tilbake til.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 19:52   #256
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

him: hva mener du med at det blir sagt at dette har skjedd flere ganger?

Hvem sier det, og skjedd med Hvem?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 19:55   #257
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Veldig til forskjell på retorikken på noen timer da; før i dag "vil veldig gjerne fortsette", par timer etter " dessverre kan man ikke trekke seg fra stortinget".

Han har vel noen oljeselskap å trekke seg tilbake til.

han har 27 mil i okea aksjer ... går nok helt ok med han

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

him: hva mener du med at det blir sagt at dette har skjedd flere ganger?

Hvem sier det, og skjedd med Hvem?

fra NRK

Opprinnelig lagt inn av sitat

Han innrømmer også andre aksjekjøp dei siste åra, og at desse har vore eit brot på retningslinjene til regjeringa.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 20:12   #258
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.498
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Det var en liten lidelse å se pressekonferansen istad der han prøvde å bortforklare og ro og ro. Han har nok fått beskjed om å gå av, selv om han påsto å ikke ha snakka med Støre. Har sikkert fått en sms; vi vil ha taburetten din tilbake.

Men nå har ikke jeg pleid å se på statsråd-som-går-pressekonferanser (bortsett fra da Wara gikk), så kanskje de pleier å være sånn?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 20:15   #259
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.878
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Vi er kvitt OBM! For en lykke!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 20:29   #260
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.968
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi er kvitt OBM! For en lykke!

Joda, men samtidig, vi trenger en fungerende regjering i dette landet, det har vi ikke hatt på veldig, veldig lenge.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no