Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Baderomsfliser

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-11, 22:46   #1
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.840
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Baderomsfliser

Jeg driver å ser på baderomsfliser for tiden men syens det er fryktelig vanskelig. Hva er praktisk med tanke på støv og skitt, og bør man ha blanke eller matte?

Er det noen her inne som vil vise fram sine fliser? Vil ha forskjellige på golv og vegger.

Nye spm, hvilken str er praktisk på gulv?


Sist redigert av Lyppa : 22-07-11 kl 23:44.
Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:49   #2
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Baderomsfliser

Anbefaler deg ikke hvite fliser på gulvet, verken blanke eller matte.
Alle hårstrå viser......been there, done that.
Vi har pusset opp det ene badet nå, da tok vi matte grå fliser. Er storfornøyd med det.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:12   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.840
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Baderomsfliser

Det blir ikke hvite fliser på golvet nei, mamma har det og de ser ikke fine ut etter ti år. Matte grå høres smart ut, har dere lyse eller mørke?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:45   #4
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.840
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Baderomsfliser

De så fine ut Honeybunny, har dere lagt dem sånn på skrå om du skjønner hva jeg mener?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 00:16   #5
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Baderomsfliser

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Det blir ikke hvite fliser på golvet nei, mamma har det og de ser ikke fine ut etter ti år. Matte grå høres smart ut, har dere lyse eller mørke?

Mørk grå.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 00:37   #6
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Baderomsfliser

Vi har mørke, grå granitt fliser på gulvet og helt enkle, hvite på veggene. Veldig fornøyd!
Støv og hår etc. synes omtrent ikke.
Flisene er granitt fra Megalis, også veggflis fra samme sted.

(flisene er delvis våte i dusjen og jeg kan se, at jeg nok burde støvsuge/vaske på badet, men det så jeg først når jeg zoomet i bildet..)

Vi har nettopp flyttet inn og flisene skal, etterhvert settes inn med en slags olje tror jeg. (klinkerolje eller noe slikt) Mulig de blir litt mørkere da.

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn

Sist redigert av Prilla : 24-07-11 kl 00:53.
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 12:21   #7
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.840
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Baderomsfliser

Tusen takk for svar og bilder, vil gjerne høre fra flere!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 00:20   #8
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Baderomsfliser

Vi har mørke grå fliser som likner granitt, matte fliser. Lagt diagonalt. Lite skitt som vises på de, nesten for lite. Blir overrasket hver gang jeg vasker hvor skittent det egentlig er, så for min del kunne de gjerne vist litt mer skitt, for jeg liker å ha det rent, ikke bare at det ser rent ut.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 00:23   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baderomsfliser

Glatte eller matte spiller ingen rolle for rengjøringen, men de bør ikke være ru. Det er håpløst å holde rent.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no