Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 20:51   #841
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Nuppa, her.

På en liten butikk her hvor jeg bor (Frøken Hansen).

Åkay, ja da blir det verre ja!
Kjempelekker jakke iallefall!

M&S er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 22:01   #842
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Nuppa, her.

På en liten butikk her hvor jeg bor (Frøken Hansen).

Er det denne det er snakk om? Er den så kort på ermene som det ser ut som?

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 22:21   #843
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg siklet på disse i fjor, men tok meg ikke råd til dem. Nå fant jeg dem jammen til halv pris av gul pris. De hadde kun ett par igjen, og
det var min størrelse. Så disse ble mine for 500,-.


En litten tips og passe på: jeg kjøpte de i fjor, men leverte de tilbake etter en ukes brukt fordi de lekkert vann inni sømmene. En litten by tur "under the rain" og sokkene mine var helt våt! Skobuttik hadde fåt tre andre par på reklamasjøn på disse

Botero er ikke aktiv  
Gammel 30-09-09, 19:36   #844
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6



Krem er ikke aktiv  
Gammel 30-09-09, 19:47   #845
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Wix, nei det er den vanlige mer nøytrale jakken med pels i hetta.

Nuppa er ikke aktiv  
Gammel 30-09-09, 20:36   #846
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg har kjøpt en kjole og en tunika fra et dansk merke som heter Repeat i dag. Utrolig morsomme klær som jeg ikke kan finne bilde av på nett, dessverre.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 30-09-09, 20:43   #847
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Måtte ha noen varme sko i vinter jeg kan gå en del i, i og med at planene er å trille masse med ny baby.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 30-09-09, 22:39   #848
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg har vært i Charlottenberg i dag, og kjøpte:



Fra barneavdelingen til H&M.



Røde tresko fra Inga of Sweden!



Denne er jeg nok ikke alene om å ha her inne.

(De to siste hadde jeg handlet i svenske nettbutikker og fått sendt poste restante til grensen for å slippe frakt, moms, toll og tull.)

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 30-09-09, 23:25   #849
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

m^2 er lekkersmekker!

Og den grå ullkjolen var nydelig.

Marge er ikke aktiv  
Gammel 30-09-09, 23:31   #850
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg har bestilt meg disse lekkerbisknene fra Desigual. Å guriland, jeg håper de passer når de kommer!

Denne var også fin, men lurer på et skjørt istedet...

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 30-09-09, 23:33   #851
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har bestilt meg disse lekkerbisknene fra Desigual. Å guriland, jeg håper de passer når de kommer!

Dersom de ikke gjør det, må du bare si i fra.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 09:41   #852
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg har kjøpt en kjole og en tunika fra et dansk merke som heter Repeat i dag. Utrolig morsomme klær som jeg ikke kan finne bilde av på nett, dessverre.

Repeat har utrolig mye lekkert!

M^2, hvor fant du Desigual på nett?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 09:44   #853
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

m^2 : Den toppen kjøpte jeg i Edinburgh. Den er kjempefin, og lengre enn mye annet fra Desigual, det passet meg bra.

Jeg prøvde den nederste kjolen i rødt og grønt også, men den ble i overkant fargerik for vinterbruk syntes jeg. Hadde jeg funnet den du har kjøpt derimot... den var jo perfekt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 11:42   #854
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg kjøpte kjole fra http://www.poopoopidoo.fr og topp fra www.haburi.dk

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:06   #855
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Støvletter på Mias på Stjørdal. De er mørkelilla med brun liten strikkekant øverst. Jeg skal se om jeg finner bilde av de når jeg vet hvilket merke de er.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:11   #856
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Støvletter på Mias på Stjørdal. De er mørkelilla med brun liten strikkekant øverst. Jeg skal se om jeg finner bilde av de når jeg vet hvilket merke de er.

Åh, høres fine ut! Jeg gleder meg SÅNN til å shoppe på Mias igjen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:13   #857
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg har aldri kjøpt klær der jeg da. Men støvletter ja, og et tannglass fra Lene Bjerre og en sukkerskål fra Lisbeth Dahl. Mye fint der nå!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:15   #858
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Den nederste kjolen der fra Desigual har jeg, er så fornøyd med dem, får jo skikkelig smashing fasong i den. Ellers var det jammen mye fint du hadde kjøpt deg m^2!

Nuppa er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 20:49   #859
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg er inspirert. Kjøpt meg skjørt. Med maur på

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 20:54   #860
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Så fint Jålebeinet.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no