Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-09, 19:28   #821
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Det var en fin lilla kåpe. Jeg har fått de lange svarte ridestøvlene (Florence) fra DuoBoots. De passet perfekt, og var veldig fine.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 24-09-09, 23:49   #822
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det var en fin lilla kåpe. Jeg har fått de lange svarte ridestøvlene (Florence) fra DuoBoots. De passet perfekt, og var veldig fine.

Åååh, det er de jeg ønsker meg.. Hva endte du opp med å måtte betale i moms?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 08:47   #823
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Fem hundre og noe, nærmere seks hundre. Det var moms og gebyr.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 11:18   #824
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

OK, ikke fullt så ille, altså. Og de trakk fra engelsk VAT?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 12:35   #825
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Shoppet litt mer, ja...

Topp, fin til amming (satser jeg på) fra LaRedoute:



2-i-1-topp fra LaRedoute:



Kort trenchcoat fra Ellos (supersalg - bare 59,-!):

__________________
10.09 01.13

Sist redigert av Salt : 25-09-09 kl 12:45.
Salt er ikke aktiv  
Gammel 26-09-09, 18:04   #826
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 26-09-09, 19:04   #827
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ooooo, tøffe!! Hvor kjøpte du de og finnes den modellen i andre farger også??

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 26-09-09, 19:27   #828
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Vet ikke. Det er skinn, jeg har kikket etter dem ei stund, men ikke funnet riktig str, nå fant jeg siste par i 37, 5 på DNA i Tønsberg.
(kjøpte et halvnr større enn vanlig for å få plass til litt tykkere sokk, dessuten tror jeg de er litt små i str)

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 26-09-09, 22:05   #829
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg sikler på denne :

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 15:09   #830
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg siklet på disse i fjor, men tok meg ikke råd til dem. Nå fant jeg dem jammen til halv pris av gul pris. De hadde kun ett par igjen, og
det var min størrelse. Så disse ble mine for 500,-.


__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 15:12   #831
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Tempur Millennium!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 15:13   #832
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Duo Boots på vei til meg!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 15:43   #833
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Var ute på senteret mitt i dag iført støvletter fra fjoråret som sålen er helt nedslitt på og holder på å gå hull i skinnet der og. Lykken var derfor når jeg så de hadde samme modell i år. Ikke så kreativ, men de er bare som å gå på tøfler og så passer de til absolutt alt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 16:20   #834
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Odd Molly vinterjakke i sort, lik den flere her inna har kjøpt. Så myk og god!

Nuppa er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 16:30   #835
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Nuppa, her.

Odd Molly vinterjakke i sort, lik den flere her inna har kjøpt. Så myk og god!

Hvor har du fått tak i en sånn?

M&S er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 16:42   #836
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Var ute på senteret mitt i dag iført støvletter fra fjoråret som sålen er helt nedslitt på og holder på å gå hull i skinnet der og. Lykken var derfor når jeg så de hadde samme modell i år. Ikke så kreativ, men de er bare som å gå på tøfler og så passer de til absolutt alt.

Hvor har du kjøpt disse?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 16:59   #837
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

De støvlettene har jeg nettopp fått Salt, de er kjempefine. Gled deg.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 18:00   #838
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Det gjør jeg! Har siklet på dem i flere måneder!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 19:05   #839
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Hvor har du kjøpt disse?

Din sko faktisk! Er skinn da.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 19:56   #840
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Hvor har du fått tak i en sånn?

På en liten butikk her hvor jeg bor (Frøken Hansen).

Nuppa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no