Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 21:25   #721
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Den brune OM-jakka var i en veldig fin brunfarge, forresten.

(på corneliashus.no koster den 1990, tror det var endel mer her i byen)

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 11-09-09, 22:12   #722
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Men det er jo jakka jeg har sett på nettet, men den jeg prøvde i butikken ser jeg nå at ikke er lik. Mener den hadde litt "blondedetaljer" nederst og var mye mer pynta. Hm.
Skitfin jakke.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 11-09-09, 23:55   #723
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Nally & Millie reversible dress:



Ikke akkurat disse fargene og mønstrene, men jeg fant ikke min på nettet. Kjekk kjole som kan vrenges og har annet mønster/farger på andre siden. Kjempefin

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 09:01   #724
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jammen, du har blå uke jo??

Kule klær forresten.

Det er sant; jeg har blå uke. Må begynne å variere med andre farger fra tirsdag, vettu. :-)

Takk for denne forresten, den liker jeg kjempegodt.


Sist redigert av vimjer : 13-09-09 kl 12:53.
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 13:03   #725
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg skulle bare på Kiwi, og kom tilbake med denne ullkjolen fra Mette Møller. Ja ja, den er i det minste kiwigrønn. Den satt fint på, og jeg tenkte å bytte ut det stripete båndet med et svart eller petrolfarget.

Jeg endte med denne i svart i dag. Finner ikke bilde. Den satt altså så fint på. Båndet er rødt og hvitt og veldig fint til.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 13:05   #726
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg endte med denne i svart i dag. Finner ikke bilde. Den satt altså så fint på. Båndet er rødt og hvitt og veldig fint til.

Så morsomt, gratulerer! Ja, de kjolene sitter veldig fint på, med litt høyt liv uten at man ser gravid ut. Tror jeg tok den siste grønne i S. Jeg har for øvrig kjøpt nytt bånd til min, håper bare at det ikke blir for bredt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 12-09-09 kl 13:10.
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 14:20   #727
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Lekker bånd Bluen

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 14:44   #728
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Det er sant; jeg har blå uke. Må begynne å variere med andre farger fra tirsdag, vettu. :-)

Takk for denne forresten, den liker jeg kjempegodt.

Den passet deg kjempegodt! Da kan du ha både grønn og blå uke samtidig!! Lurt.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 17:28   #729
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Nydelig strikkekjole.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 17:42   #730
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Har vært på shoppern i dag også. Fangsten ble; jakke fra Snob, skjørt fra Container, kjole fra Stella Nova og velourtunika fra Odd Molly.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 001.jpg (193,1 KB, 37 visninger)
Filtype: jpg 002.jpg (192,6 KB, 35 visninger)
Filtype: jpg 003.jpg (190,7 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg 004.jpg (193,0 KB, 19 visninger)

Sist redigert av vimjer : 13-09-09 kl 12:53.
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 17:44   #731
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Har vært på shoppern i dag også. Fangsten ble; jakke fra Snob, skjørt fra Container, kjole fra Stella Nova og velourtunika fra Odd Molly.


Lekkert!!!
Er det velourtunikaen fra i høst (Odd Molly) ? Sikler litt på den selv nemlig.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 20:36   #732
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Og da fikk jeg meg endelig OM-jakken! De ble pakket ut da jeg kom og ekspeditrisen sa de hadde solgt flere allerede.

Og nå har det selvfølgelig blitt sommertemperaturer igjen.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 20:37   #733
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Men det er jo jakka jeg har sett på nettet, men den jeg prøvde i butikken ser jeg nå at ikke er lik. Mener den hadde litt "blondedetaljer" nederst og var mye mer pynta. Hm.
Skitfin jakke.

Ja, det er to ulike modeller.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 20:42   #734
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg bestilte meg skjørtet som jeg ønsket meg i ønske-tråden:


Og nå har det kommet, og det er så fiiint! Finere enn jeg forestilte meg fra bildet, faktisk. Veldig mykt og tynt ola-stoff. Men en liten advarsel: Esprit er veldig store i størrelsene. Dette visste jeg, og bestilte str 36 for sikkerhets skyld. Jeg har fortsatt mye å gå på i livet.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 22:48   #735
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6



Strikkekjole fra Ti-Mo. Butikkdamen sa jeg kommer til og bo i denne i vinter, den kostet, så det er mulig hun får rett.
Men den er så utrolig deilig å ha på seg!

emm er ikke aktiv  
Gammel 12-09-09, 23:19   #736
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6



Kjøpt jakke, lue og votter til vesla.

Imma er ikke aktiv  
Gammel 13-09-09, 08:50   #737
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av emm, her.



Strikkekjole fra Ti-Mo. Butikkdamen sa jeg kommer til og bo i denne i vinter, den kostet, så det er mulig hun får rett.
Men den er så utrolig deilig å ha på seg!

Åh! Den var virkelig lekker, emm!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 13-09-09, 10:27   #738
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Den OM jakka, hvor fôret er den?
Er det høst/vinterjakke eller bare høstjakke? Og hvordan ser den ut bak?

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 13-09-09, 11:17   #739
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Her fant jeg bilde av min Mette Møller-kjole:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-09-09, 13:49   #740
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Her fant jeg bilde av min Mette Møller-kjole:

Mmmm, den likte jeg altså Nå fant jeg nettbutikken hennes, men hvordan er de i størrelsene?? Jeg lurer på L eller XL, liker ikke at det strammer over mage og rumpe...

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--

Sist redigert av kiddo : 13-09-09 kl 13:57.
kiddo er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no