Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-11, 15:09   #201
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har OM-kåpe i fjorårets blåfarge. Jeg brukte den ganske mye både vår og høst i fjor og gleder meg til å ta den fram igjen snart. På sommeren blir den for varm synes jeg. Har brukt min både til kjole og dongeribukse

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 16-03-11, 16:16   #202
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Den nye blå er utrolig fin.
Jeg tror likevel at denne grønnfargen er litt mer "meg".
Men det sto mellom de to.
Nå håper jeg at jeg slipper tollsmell..

Ja, blir spennende å se . Jeg droppet å bestille denne da jeg regnet med at det var stor sjans for toll/mva på den...og da blir den dyrere enn å kjøpe her hjemme.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 16-03-11, 17:37   #203
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men du har mørkeblå? Ikkje den nye blå som er så vakker at eg nesten dør?

Har ikke sett den nye. Min er vel sånn mellomblå?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-03-11, 23:28   #204
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Da er disse bestilt og forhåpentligvis snart på vei :

Vet ikke om fargen blir helt riktig, men jeg prøver, så får jeg heller returnere om det blir helt feil på støvlettene...







Det står jo inne på nettsiden at de er svarte og det er det jeg vil ha, men i ordren så jeg plutselig nå at det står mørkblå ??

Noen som vet hva som er riktig ? Hm...får kanskje ta en telefon til Brandos i morgen....

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 17-03-11, 07:59   #205
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Ble vekket med kaffe og gaver i dag og i den ene pakken lå Odd Molly kåpen jeg ønsket meg.
Ikke blå, for det fikk ikke mannen tak i på kort varsel, men beige. I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt på denne fargen pga jeg kjøpte beige Chill Norway kåpe for et par måneder siden......men men....det er jo helt to forskjellige typer kåpe da, så da blir det beige. Og det passer jo til alt

Gratulerer på etterskudd!!

Jeg har holdt av akkurat denne til meg selv. Jobber like mye denne måned som forrige, så det blir en fin premie når lønnen kommer.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 17-03-11, 08:59   #206
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Gratulerer på etterskudd!!

Jeg har holdt av akkurat denne til meg selv. Jobber like mye denne måned som forrige, så det blir en fin premie når lønnen kommer.

Hvilken farge skal du ha ? Og takk forresten

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 17-03-11, 09:08   #207
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvilken farge skal du ha ? Og takk forresten

Den beige. Hermer helt og fullt etter deg.
Lurte på den lyseste blå, men landet på den beige. Jeg har en annen OM kåpe i mellomblå, og følte at de to blåfargene ble litt for like.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 17-03-11, 10:15   #208
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Da er disse bestilt og forhåpentligvis snart på vei :

Vet ikke om fargen blir helt riktig, men jeg prøver, så får jeg heller returnere om det blir helt feil på støvlettene...







Det står jo inne på nettsiden at de er svarte og det er det jeg vil ha, men i ordren så jeg plutselig nå at det står mørkblå ??

Noen som vet hva som er riktig ? Hm...får kanskje ta en telefon til Brandos i morgen....


Brandos har de både i mørkeblå og svart, så jeg ville ha sjekket ja.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-03-11, 10:19   #209
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Brandos har de både i mørkeblå og svart, så jeg ville ha sjekket ja.

Et eller annet tull har skjedd, men ikke skjønner jeg hvordan det har skjedd siden jeg har søkt opp svarte sko. Men men, fikk beskjed om å bare returnere dem.
En annen ting er jo at de ikke har igjen svart i str 38 .

Noen som vet om andre steder man kan få kjøpt disse skoene ? Helst nettbutikk, da jeg nok ikke får flydd i butikker før om minst 2 måneder...


Sist redigert av Liljekonvall : 17-03-11 kl 10:31.
Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 17-03-11, 19:25   #210
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Sort, Didriksons regnkåpe:

Macky er ikke aktiv  
Gammel 18-03-11, 01:32   #211
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Sort, Didriksons regnkåpe:


Den så fin ut....er den helt tynn altså uten noe fòr ? Har også tittet på en Didriksons regnkåpe, men er usikker på om den er fòret eller ikke....

Hvor har du kjøpt denne ?

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 18-03-11, 08:46   #212
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har kjøpt meg fargerike strømpebukser fra www.welovecolours.com.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 18-03-11, 11:44   #213
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg har kjøpt meg fargerike strømpebukser fra www.welovecolours.com.

Det trenger jeg og!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 16:16   #214
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har fått julia boot fra bianco i dag av min snille mor. Får jo ikketil å linke fra iphone; men de er råfine.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 16:17   #215
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det trenger jeg og!

Handlet derfra noen ganger nå. Veldig fornøyd.
Holder meg under toll og tull med 3-4 strømpebukser (avhengig av type).

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 17:08   #216
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Guri - jeg fikk svidd av noen kroner i byen i dag.

Diverse greier fra Cream:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 020.jpg (178,1 KB, 34 visninger)
Filtype: jpg 022.jpg (24,6 KB, 38 visninger)
Filtype: jpg 023.jpg (163,2 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg 025.jpg (19,6 KB, 14 visninger)
Filtype: jpg 030.jpg (24,9 KB, 13 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 17:09   #217
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Den deiligste grønne Odd Molly-kjolen + jakke fra TiMo.
For ikke å glemme lekedrakten fra Iis. Og et skjerf.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 034.jpg (170,0 KB, 38 visninger)
Filtype: jpg 035.jpg (192,6 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg 055.jpg (23,8 KB, 19 visninger)
Filtype: jpg 058.jpg (186,0 KB, 14 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 17:12   #218
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Diverse greier fra H&M.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 012.jpg (16,5 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg 013.jpg (19,5 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg 015.jpg (187,1 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg 017.jpg (14,0 KB, 2 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 17:37   #219
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 19-03-11, 17:49   #220
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Brun Petunia-kjole fra Chill



Og en stabel med basis-topper i hvitt, rosa, brun og lyseblå

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no