Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Billetter til Champions League

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-13, 17:20   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billetter til Champions League

Jeg har lovet min sønn at vi skal få tak i billetter til en av kampene Manchester United skal spille i Champions League denne sesongen. Som bursdagsgave. Reise og kamp. Men jeg er helt grønn når det gjelder å finne fotballbilletter. Har skjønt såpass at kampene og uttakene ikke er klart ennå, men er det noen som vet hvor jeg må følge med for å snappe opp billetter tidlig? Eller har noen tips i forhold til hva slags billetter man bør og ikke bør kjøpe og sånne ting. Og hvordan ligger i det hele tatt prisnivået her, mon tro? Tar i mot alt av tips, har ikke vært på en elitekamp i fotball siden tidlig 90-tallet, så dette er ikke helt min hjemmebane for å si det mildt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 17:42   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter til Champions League

Det enkleste er å bestille pakketur med hotell og billetter. Vanskelig å få billetter til engelske storlag. Det er dyrt, bare for å ha advart deg.
Hvis det er aktuelt å dra på en bortekamp, kan det være mye enklere. Møter de f.eks et spansk eller tysk lag, får du som regel kjøpt billetter direkte på klubbens nettside.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 17:46   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter til Champions League

Et firma i Sandefjord vi har brukt mye til firmaturer driver også med fotball turer. Mener nettsidene deres er londontown.no De har peiling på fotballbilletter i England hvertfall, så ring og sjekk med dem. Skal sjekke senere om det er riktig side.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 17:49   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter til Champions League

Skal sjekke på jobb i morgen hva det firma heter. Londontown.no har jeg kjøpt andre billetter til musicaler og sånt og de har mye fotballturer også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 17:55   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter til Champions League

Ja, jeg har sett de pakketurene, men det er gjerne til England, men jeg kunne egentlig godt tenke meg at vi dro på en bortekamp i et annet land heller. Synes de fotballturpakkene virker litt voldsomme (og ser med skrekk og gru på å reise på fotballtur med en haug fotballfan). :snobb:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 19:07   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter til Champions League

Er han medlem i supporterklubben? De arrangerer tidvis slike turer. Champions league kommer til å koste skjorta, så dere kan jo hoe at de skal spille mot et skandinavisk lag slik at reisa ikke blir så dyr.

Men hva med å reise til Manchester. Det oppsettet er jo klart, og man kan planlegge litt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 22:01   #7
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter til Champions League

Sjekk med Indre Østfold Reisebyrå. De er offisiell samarbeidspartner til den norske supporterklubben. Vi reiste til Manchester med dem i fjor høst på en ligakamp og det var helt greit.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 22:32   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter til Champions League

Ja, jeg kan vel ikke helt slå fra meg seriekampene i Manchester heller, og jeg har jo ikke tenkt å ruinere meg på denne turen akkurat.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 00:30   #9
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter til Champions League

Det er gjerne best stemning om man velger å dra på bortekamp siden man da blir plassert med supporterne hvor det er mest liv.

Vi kjøpte billettene til forrige kamp herfra, men kan ikke gå god for siden annet enn at vi fikk billettene (selv om de ble levert til feil Hiltonhotell, men heldigvis bare et som lå et par km unna det vi bodde på). Og jeg tviler på at de er billigst, men jeg bestilte turen som en overraskelse til mannen så det var det beste vi fant (jeg og venninnen min som også skulle overraske mannen).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 10:58   #10
minituren
Minituren blogger
 
minituren sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Oslo
Innlegg: 24
minituren har et hav av muligheter foran seg
Sint!

Sv: Billetter til Champions League

Bruk reisebyråer som er godkjente for pakketurer av klubbene dere skal besøke.

Dere som linker til firma med svartebørs salg bør være forsiktige med dette i fremtiden. Slik formidling er straffbart. At moderatorene på forumer ikke fjerner linkene er også skremmende da de fjerner linker til private blogger som ikke formidler annet enn gode tips gratis.

__________________
Mine barn er Storesøster 04 og lillebror 06 begge adoptert fra Colombia.
minituren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 14:06   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter til Champions League

Tjorven: det koster ikke skjorta med CL-billetter.
De er ikke dyrere enn liga.
Som nevnt over, foreslår jeg Spania eller Tyskland. Enkelt å få billetter, og du slipper pakker.
Eller Italia, hvis det er interessant? Der er det ofte halv pris på billetter for damer
Ikke dyrt, god tilgang. Dog er det et herk å finne ut hvor de selger billetter, og det tar tid. Du må også kjøpe direkte, ved oppmøte + ha med pass.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 14:38   #12
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter til Champions League

Jeg vet ikke forskjellen på Premier og Champions League, men her er i alle fall en artikkel: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10106460

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 17:47   #13
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter til Champions League

Sjekk fronten på vg.no akkurat nå.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no