Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Nistemat-tråd

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-08, 11:55   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi har sånne småbokser også, men det er ikke alltid de passer.

Da tar jeg en annen matboks :har matboksdilla: (noe som kanskje ikke er fullt så miljøvennlig? )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 11:59   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Jeg har også matboksdilla. Vi har tre ulike matbokser, og i en av dem bruker vi ofte småbokser. Den andre er en bentoboks, og er ferdig inndelt, men trenger av og til litt holdehjelp av muffinsformer, Den siste er bitteliten, og ikke plass til ekstrabokser oppi. Det er uansett bedre med litt papirformer enn plastposer! Jeg vurderte å kjøpe flerbruks i silikon, men vile bare være livredd for at det skulle forsvinne i barnehagen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 12:05   #23
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Tre? Vi har et helt skap fullt. Sikkert ti stykker. Jeg ser stadig nye jeg vil ha, men mannen har lagt ned kjøpeforbud. Vi bruker dem alle sammen da, og innimellom må noen kastes og da er ho mor raskt ute med å fylle opp lageret .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 12:07   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Jeg tror mannen min hadde gått fra meg om jeg fyllte opp kjøkkenet med syv bokser til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 12:08   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Jeg har så mange andre gode kvaliteter .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 12:19   #26
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Tre? Vi har et helt skap fullt. Sikkert ti stykker. Jeg ser stadig nye jeg vil ha, men mannen har lagt ned kjøpeforbud. Vi bruker dem alle sammen da, og innimellom må noen kastes og da er ho mor raskt ute med å fylle opp lageret .

Guri, akkurat sånn er det her også.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 12:22   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Guri, akkurat sånn er det her også.

Godt å høre . Matbokser er undervurdert. Satt akkurat og tenkte/talte gjennom våre og jeg lurer faktisk på om mannen har kastet den med Posmann Pat . Isåfall må jeg jo straks ut og supplere.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 20:54   #28
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Her må jeg følge med! Har forøvrig gått amok på Tupperwarebua på Bryn, så skapet er fullt av kjekke bokser. Nå må de bare fylles opp med noe digg!

Skal hvertfall bake et lager med ost- og skinkemuffins a la Zol til å ha i fryseren, genialt i matpakka.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 20:59   #29
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Nistemat-tråd

*abbonere* Jeg har kjøpt laptopmatboks til meg så jeg slipper ørtiførti småbokser. Ruskesara har ganske stor matboks som fylles opp med godsaker. Skal huske å skrive her når hun får noe bra

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 21:01   #30
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Jeg har begynt på Bantoer.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 21:59   #31
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Hva skjer når "man" har stått opp en halvtime før vanlig tid, laget en fristende bentoboks med det beste barnet vet av sunne saker? Barnet kommer hjem med nesten urørt boks og klager på at det var sååå misunnelig på "de andres" matbokser, fodi de hadde Tom & Jerry-kjeks.

Så det er mulig tipset mitt i dag er T&J-kjeks.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 22:04   #32
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Jeg gir av og til med 2-3 T&Jkjeks til hver for å fylle opp matboksen litt. Stor suksess.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 22:10   #33
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Hvor kjøper man Bento matbokser?

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 22:20   #34
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nistemat-tråd

Shamu, det kommer litt an på hva slags Bento-behov man har. Jeg har en slik en kjøpt fra en eller annen amerikansk nettbutikk som hadde tilbud. De selges også på www.alexi.no ogwww.godestunder.no


Har du barn som ikke liker eller kan ha brødmat er Mr. Bento grei å ha. Jeg har den også, og Lærlingen og jeg bytter litt på hvem som får med seg hvilken boks. Selges på amazon.com, der de skriver en hyggelig pris på sendingen, til min overraskelse.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 17:13   #35
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistemat-tråd

jeg har også fått dilla på bentobokser, og med en gutt som er allergisk for det ene og det andre, og temmelig glutenfritt brød-lei er det fint å variere.
Han har fått pølseblekkspruter i matpakka (lånt bilde), framgangmåte


(Kilde: youtube.com)



Og i dag ble jeg kjempeglad, for da kom kokt-egg-presse-dingsene mine i posten fra japan!! (eggshaper) Jeg kjøpte bil og fisk og lurer på hva tilbakemeldingen blir


Og siden den så så rar og underlig ut, en dings som skjærer pølser til pingvinform


De kom fra www.jbox.com på null komma svisj og jeg tror jeg betalte omtrent en 50-lapp tilsammen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no