Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å gå rundt på fly

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 17:51   #41
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

I fly, båt, tog og busser sitter man stille på plassen sin. Med mindre man må på do.

Pfft. På tog bestiller man familiekupé slik at ungene slipper å sitte i ro.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 17:57   #42
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Det er folk som skal på do og kabineansatte som skal gjøre jobben sin, så nei.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 18:52   #43
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Vi har bare flydd korte innlandsturer på en time. Det er vanskelig npk da å holde han på setet hele turen. Men jeg gjør det, bortsett fra en gang han stakk av...
På lengre turer ville jeg nok tatt han med på en rusletur, mye bedre det enn at han hyler og skriker.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 19:31   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg ville mye heller hatt litt gråt enn elleville barn i midtgangen. Og tro meg- det finnes mange av de, det har jeg sett. Og vi reiser kun med rutefly.

Det er utrolig hvor forskjellig man kan være. For meg er det akkurat motsatt. Vel, når det gjelder min egen unge er det ikke snakk om å være ellevill i midtgangen (og det er heller ikke snakk om "litt gråt", men vræling), det er snakk om å gå litt fram og tilbake med henne så lenge hun ikke er i veien for noen. Men jeg har aldri vært utsatt for andres barn heller, som har vært så elleville i midtgangen at jeg heller ønsket at de satt i ro og gråt.

Opprinnelig lagt inn av Ole Brum

På lengre turer ville jeg nok tatt han med på en rusletur, mye bedre det enn at han hyler og skriker.

Det synes jeg også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 20:08   #45
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Når jeg reiste nedover til Spania alene nå sist i påsken var det en liten unge bak meg. Det var en familie på 2 voksne og 2 barn. Barna var vel en 3-4 år eller noe. Gutten jeg hadde bak meg var så urolig hele tiden og ordnet og styret med brettbordet så jeg holdt på å bli gal. Sa foreldrene noe? Nei da,
Til slutt snudde jeg meg rundt og så ned på gutten og sa med ganske så bestemt stemme at "nå holder du deg rolig". Da først begynte moren og forklare de at de måtte være rolig.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 20:12   #46
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Jeg kjenner at jeg blir temmelig provosert over hvor enkelt mange synes det skal være. Og hva har charter med dette å gjøre? Vi reiser med rutefly ganske mye oftere enn charter, så dette spiller overhodet ingen rolle.

At barn skal sitte i ro 4-5 timer, og dette regnes for kortere distanse, er ikke noe jeg kan skrive under på. Her må vi i midtgangen selv på en snau times flytur. Og ja, jeg er forberedt. Det kan heldigvis mine medpassasjerer også bevitne. Her er mat og nye leker, men når lillegutt er på fly så er det å rusle rundt det aller mest spennende.

Han er ikke to år enda, så det nytter ikke å forklare han hvorfor. Litt gråt kan jeg også tåle, men jeg makter rett og slett ikke å holde ham fast. Han står i bue og hyler, sparker i setet foran osv. Jeg kan absolutt ikke holde ham med makt over lengre tid.

I bilen sitter han stille. Det har han skjønt. Han har forstått at han ikke kommer seg ut når selene blir tatt på. Han har ikke skjønt at han må sitte på fanget under en flytur.

Så vi går i midtgangen, og jeg velger å tro at dette er til det beste for alle.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 20:20   #47
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det er utrolig hvor forskjellig man kan være. For meg er det akkurat motsatt. Vel, når det gjelder min egen unge er det ikke snakk om å være ellevill i midtgangen (og det er heller ikke snakk om "litt gråt", men vræling), det er snakk om å gå litt fram og tilbake med henne så lenge hun ikke er i veien for noen. Men jeg har aldri vært utsatt for andres barn heller, som har vært så elleville i midtgangen at jeg heller ønsket at de satt i ro og gråt.

Det kommer jo selvsagt alltid an hvor gammelt barnet er. Men jo, jeg synes faktisk at man burde ha lært større (les: ikke babyer) at man må sette seg på flyet, og ikke kan gå rundt. Jeg tror neppe et barn vræler i tre timer hvis det ikke får gå rundt, forresten. De gir seg nok etterhvert uansett. Jeg snakker selvsagt ikke om et barn som leier mammaen sin og går opp og ned midtgangen to ganger før det setter seg igjen. Men om barn som får lov å bevege seg helt fritt rundt i flyet så snart skiltet for sikkerhetsbeltet er blitt slått av. Jeg flyr som sagt mange ganger i året og har opplevd dette mange ganger.

Tro meg, jeg har en hyyyyyler og vræææææler selv, men likevel får hun ikke gå rundt. Jeg synes selv det er forstyrrende, og tillater det derfor ikke mine barn. Og siden vi flyr ofte, og jeg er konsekvent på det, så har vi unngått store kriser. Selv om storesøster lurte veldig på hvorfor de fem franske barna fikk lov å løpe og leke i midtgangen i to timer, mens hun selv måtte sitte i ro.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 20:38   #48
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Jeg blir litt overrasket over hvor selvsagt det er for de fleste her at man holder seg i ro på plassen sin. Vi skal ut og fly til sommeren, og minstemor vil da være 12 mnd. Den lengste etappen er på ca 13 timer, og da sier det seg selv at man må opp og røre seg litt. Tror de aller fleste vil foretrekke litt rusling i midtgangen i ny og ne (sammen med mor eller far), framfor intens skriking. Å trekke paralleller til bilkjøring blir helt feil, mener jeg. Når man kjører bil kan man stoppe ved behov, og dersom man legger ut på en 13-timers reise, passer man på å stykke opp turen slik at den går mest mulig knirkefritt.

Det viktige her er at man er til minst mulig sjenanse for sine medpassasjerer, samt for kabinpersonalet. Man trenger jo ikke akkurat la barna drive med høylytt herjing og løping.

Alderen på barna har jo også mye å bety for hva som kan forventes. Barn som er store nok til å høre etter og forstå, kan forklares på forhånd at man helst sitter i ro. En ettåring (og toåring osv.) kan ikke forberedes på samme måte.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 20:40   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Tro meg, jeg har en hyyyyyler og vræææææler selv, men likevel får hun ikke gå rundt. Jeg synes selv det er forstyrrende, og tillater det derfor ikke mine barn.

Jeg synes det er mye mer forstyrrende med et barn som hyler og vræler enn et som går rundt, så jeg håper ikke vi kommer på samme fly noengang.

Ja, og jeg mener selvfølgelig barn som er så små at man ikke kan forklare dem at de må sitte i ro. Barn på ett-to år. Når hun blir større må hun pent sitte stille. Jeg vet ikke om hun ville vrælt i tre timer, jeg orker aldri å høre på at hun vræler i en hel time. I allefall ikke når det kan stoppes på en enkel måte.

Jeg er i allefall glad jeg har et såpass avslappet forhold til slike ting at jeg ikke lar meg forstyrre og irritere så lett av det som foregår rundt meg. Det høres slitsomt ut å reise hvis man har det slik.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-05-07 kl 20:46.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 20:49   #50
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg synes det er mye mer forstyrrende med et barn som hyler og vræler enn et som går rundt, så jeg håper ikke vi kommer på samme fly noengang.

Hun hyler og vræler ikke på fly, men hun har de tendensene ellers i dagliglivet. Så vi kan ta fly sammen likevel. Men jeg har aldri sett et større barn som hyler og vræler på fly, lengre enn noen få minutter. Jeg tror man kan lære barn på 2år+ å sitte stille, at de bare MÅ. Jeg er skikkelig nazi, jeg vet, jeg godtar nemlig ikke løping på restaurant o.l. heller. Og jeg får alltid ros for å ha skikkelig greie unger på fly. Ikke bare av flybesetningen, men også av passasjerene. Jeg tror de fleste setter pris på barn som holder seg på plassen sin.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:06   #51
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Ojsann, skal si det er mange med kort ferielunte her.

Jeg har hittil ikke hatt problemer med dette, men om barnet mitt hadde vært veldig urolig og grinete, hadde jeg foretrukket å gå et par runder fram og tilbake i midtgangen framfor å ha det sittende og hyle ved siden av meg på hele turen. Det synes jeg forstyrrer mere. Jeg skjønner ikke egentlig hvorfor dere synes det er forstyrrende og sjenerende med barn som går fram og tilbake i midtgangen, men det er klart, noe må man jo henge seg opp i uansett.

Eldstegutten min går ofte på do når han flyr, mon tro om han også har irritert mange medpassasjerer

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:35   #52
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.422
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Egentlig så tåler jeg ganske mye, i vært fall når jeg skal på ferie selv. Det er noe annet når jeg reiser med jobben (det gjør jeg nesten hver uke) for da vil jeg sove.

Det som gjør meg mer vondt er når barnet begynner å skrike når flyet går ned og foreldrene ikke skjønner at barnet har vondt i ørene. Da syns jeg så synd på barnet Gi det noe å drikke/pupp eller smokk så pleier det å hjelpe, men det virker som om det er mange som ikke skjønner det. (Jeg skjønner jo at det er mange som også prøver det, men nå snakker jeg om de gangene når jeg ser hva foreldrene gjør).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:36   #53
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg går som regel turer med ungene i midtgangen på lengre flyturer, men de får naturligvis verken herje alene eller plage andre flypassasjerer. Jeg ser ikke det helt store problemet med det.

Signerer hvert ord.

Leietur i midtgangen er stas, og en fin avveksling. Og jeg vil med hånden på hjertet si at vi ikke plager en sjel. Tvert imot er det enkelte som kjeder seg som synes det er litt stas å dille med de små når de går forbi. En KORT stund.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:39   #54
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.422
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Signerer hvert ord.

Leietur i midtgangen er stas, og en fin avveksling. Og jeg vil med hånden på hjertet si at vi ikke plager en sjel. Tvert imot er det enkelte som kjeder seg som synes det er litt stas å dille med de små når de går forbi. En KORT stund.

Jeg ser ikke heller det store problemet med om noen går en rolig tur i gangen. Min sønn har bare ikke skjønt at det er "lov" - han gjør det bare ikke uten. Når vi reiste til Beijing for to uker siden så sov han fra gate til gate

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:50   #55
Alan
Hypokonder
 
Alan sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 104
Alan er litt kul
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Mine barn får lov til å gå i midtgangen så lenge de ikke er til bry. De får ikke lov til å løpe, men snakke/flørte med andre barn og flyverter gjør de. Det er godt for oss alle at de kan bevege seg litt, heller det enn sukker. Den tabben gjorde jeg bare en gang.....

__________________
Hilsen Alan ('70), mamma til Fredrik ('01) og Andreas ('03)
Alan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:56   #56
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Nå som jeg er gravid (og forrige gang jeg var det), så følte jeg at jeg må gå litt rundt omkring. Jeg lot som jeg stod i dokø og gjorde knebøy, men lot alle "snike" foran meg. Ja, jeg vet at jeg ser ut som en komplett idiot.

Snuppa har foreløpig holdt seg i ro på flytur, men jeg er spent på hvordan hun skal klare over 4 timer til Tunisia om et par uker. Tidligere har vi vært skikkelig dårlige foreldre og lurt i henne postafen slik at hun kan sove seg gjennom det meste av turen. Men det begynner å bli nesten ett år siden, og jeg vet ikke om det er noe lurt lenger. Men endeløs vandring rundt i midtgangen tror jeg vi skal forsøke å unngå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 22:48   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Men jeg har aldri sett et større barn som hyler og vræler på fly, lengre enn noen få minutter. Jeg tror man kan lære barn på 2år+ å sitte stille, at de bare MÅ.

Ja, jeg regnet med du så ut fra innlegget mitt hva slags alder jeg snakket om.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 22:54   #58
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Minstemann er 3 og jeg er skikkelig nazi, det er ingen bønn, man sitter stille på plassen sin.

Vi er væpnet med blad, tegnesaker, gameboy og diverse.

Om vi reise flere sammen sørger jeg for at en i følget sitter i setet foran for å unngå at han sparker fremmede i ryggen når tålmodigheten hans er slutt.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 22:59   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Jeg er outsider med Lille*My, Tinetoff og Missa her. Sneipen får gå i midtgangen på lengre turer, og det synes jeg er helt uproblematisk. Jeg vandrer også mye selv, gravid eller ikke. :anarkist:

Hylende og vrælende unger som sperres fast i setet for enhver pris er vel det eneste jeg ikke har særlig sansen for. Forøvrig kan man gjøre som man vil.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 23:06   #60
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå rundt på fly

Vi reiste halve jorda rundt i fjor - minste var baby, men eldstemannn på 3 vandret ikke i midtgangen, nei.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no