Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har noen erfaring med minihus?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-21, 12:48   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hva med å løfte taket på garasjen og lage rom der, om det er mulig?

Da vil naboene garantert klage!

Forrige eier av huset var arkitekt og snekker (ektepar). De ønsket å rive garasjen og bygge stor enebolig på toppen av tomten. Naboene protesterte. Jeg har noen ganger vurdert å endre tegningene og få bygget noe lavere (altså søke først), men har ikke tro på at jeg heller får det gjennom.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 12:57   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Hva med å bygge på til tomannsbolig, og samtidig bygge på litt på din del og skille ut boenheten og bli rik?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 13:05   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Jeg elsker minihus, og synes det høres ut som en super og fleksibel løsning for dere! Jeg ville tenkt gjennom behov nå, men også fremtidig behov. Som ekstra soverom til eldste eller rent oppholdsrom så trenger man strengt tatt kun soverom/oppholdsrom, og ikke tilkoplet vann/avløp og som igjen holder kostnadene nede. Tenker du at det skal ha funksjon som hybel til egne barn og evt fremtidig utleie, så regner du på det for å se om det kan være verdt det. Det er også fullt mulig å selge et minihus senere også.
Dette kan jo fint stå frittstående også. Da gir det jo følelsen av å være en hybel/anneks, kanskje med overbygget terrasse mellom så man kan gå tørrskodd over i huset.

Nå husker jeg ikke helt behov dere har, millact, men minihuset kan jo fungere som ekstra stue nå og hybel/soverom senere f.eks. Vi har anneks på hytta og det er jo et ekstra oppholdsrom å boltre seg på, og ikke minst et sted man kan være mye mer i fred enn i et eget rom i et hus.

Dette skriver BoModul selv på nettsiden:

Sitat:

Generelt
På privat tomt/eiendom er dette normalt et tiltak du melder inn til kommunen etter at det har blir utført. Plan- og bygningsloven sier at du har lov å sette opp en enhet på inntil 50 kvm, så lenge ikke denne skal benyttes som fast bolig. Enheten skal da ikke ha mer enn 1 etasje, mønehøyden skal ikke være høyere enn 4 meter og den må stå minst 1 meter fra nabogrensen og 1 meter fra huset. Dersom enheten skal stå helt inntil huset, slik at det fremstår som et tilbygg, vil det anses som en fasadeendring og du må søke kommunen først. Man må altså i enkelte tilfeller søke dispensasjon, og i tillegg gjelder andre regler for oppføring i strandsonen. Det er alltid lurt å undersøke med din kommune først og spesielt nå med mange nye sammenslåtte kommuner så kan man oppleve praksis kan variere litt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 13:48   #24
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Min sønn klagde på for lite rom, og at han ikke kunne jobbe i fred med musikken han produserer på gutterommet. Løsningen ble rett og slett at jeg kjøpte (eller jeg leaser) en kontorcontainer som nå står i hagen. Den kom flatpakka med kranbil, og med hjelp av handy familiemedlemmer klarte vi å sette den sammen selv. Måtte hyre inn en elektriker til det elektriske og til å få opp en ny kurs slik at jeg fikk strømmen over der. Men den kom altså som et byggesett med dør, to vinduer og alt det elektriske inni.

Siden det ikke er noe kjøkken eller bad i den (det går jo også an å få), så trenger jeg ikke å søke noe sted. Måtte bare alliere meg med naboen for å få den på plass fra hagen deres. Den står mot en stygg skråning til naboen og generer ingen. Når ungen flytter hjemmefra kan jeg egentlig selge hele greia og få den fraktet bort igjen med kranbil.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 13:52   #25
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Min sønn klagde på for lite rom, og at han ikke kunne jobbe i fred med musikken han produserer på gutterommet. Løsningen ble rett og slett at jeg kjøpte (eller jeg leaser) en kontorcontainer som nå står i hagen. Den kom flatpakka med kranbil, og med hjelp av handy familiemedlemmer klarte vi å sette den sammen selv. Måtte hyre inn en elektriker til det elektriske og til å få opp en ny kurs slik at jeg fikk strømmen over der. Men den kom altså som et byggesett med dør, to vinduer og alt det elektriske inni.

Siden det ikke er noe kjøkken eller bad i den (det går jo også an å få), så trenger jeg ikke å søke noe sted. Måtte bare alliere meg med naboen for å få den på plass fra hagen deres. Den står mot en stygg skråning til naboen og generer ingen. Når ungen flytter hjemmefra kan jeg egentlig selge hele greia og få den fraktet bort igjen med kranbil.

Smart løsning!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 13:54   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hva med å bygge på til tomannsbolig, og samtidig bygge på litt på din del og skille ut boenheten og bli rik?

Jeg tror det blir for dyrt og for vanskelig slik huset ligger nå, men ideen er god. Har en flott, stor hage (og det er jo noe av grunnen til at jeg ser meg om etter noe enklere; men det finnes lite som er OK og i nærheten og nyere).

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 13:58   #27
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Helt flatt, asfaltert. Var da snakk om å bygge ut noen få kvadratmeter ut fra soverommene deres nå. Blir neppe lettere.


Da høres det ut som en unødvendig høy sum. Til sammenligning bygger vi ut 25-30 kvm nå, til halvparten av den prisen du fikk foreslått, inkludert graving og fundament. I tillegg koster det oss ca 100 000 for alt som ikke byggefirmaet tar seg av, dvs arkitekt, søknad til kommunen, geoteknisk undersøkelse, flytting av internett/TV-kabler (fordi de tilfeldigvis kommer inn den veggen som skal rives) og annet småtteri her og der.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 14:00   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Min sønn klagde på for lite rom, og at han ikke kunne jobbe i fred med musikken han produserer på gutterommet. Løsningen ble rett og slett at jeg kjøpte (eller jeg leaser) en kontorcontainer som nå står i hagen. Den kom flatpakka med kranbil, og med hjelp av handy familiemedlemmer klarte vi å sette den sammen selv. Måtte hyre inn en elektriker til det elektriske og til å få opp en ny kurs slik at jeg fikk strømmen over der. Men den kom altså som et byggesett med dør, to vinduer og alt det elektriske inni.

Siden det ikke er noe kjøkken eller bad i den (det går jo også an å få), så trenger jeg ikke å søke noe sted. Måtte bare alliere meg med naboen for å få den på plass fra hagen deres. Den står mot en stygg skråning til naboen og generer ingen. Når ungen flytter hjemmefra kan jeg egentlig selge hele greia og få den fraktet bort igjen med kranbil.

Fin løsning!

Jeg har som sagt stor gressplen; med noe slikt blir det mindre å klippe.

Naboen kan se over den; vil ikke være til sjenanse for dem. De bygget uansett tilbygg på sitt hus, moderne tilbygg, som jeg sa ja til.

Vi får se.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 14:02   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Da høres det ut som en unødvendig høy sum. Til sammenligning bygger vi ut 25-30 kvm nå, til halvparten av den prisen du fikk foreslått, inkludert graving og fundament. I tillegg koster det oss ca 100 000 for alt som ikke byggefirmaet tar seg av, dvs arkitekt, søknad til kommunen, geoteknisk undersøkelse, flytting av internett/TV-kabler (fordi de tilfeldigvis kommer inn den veggen som skal rives) og annet småtteri her og der.

Takk for info! Ja, jeg bør nok sjekke igjen. Kunne bygget ut begge etasjene. Da hadde også kjøkkenet blitt større.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 14:04   #30
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Siden det ikke er noe kjøkken eller bad i den (det går jo også an å få), så trenger jeg ikke å søke noe sted. Måtte bare alliere meg med naboen for å få den på plass fra hagen deres. Den står mot en stygg skråning til naboen og generer ingen. Når ungen flytter hjemmefra kan jeg egentlig selge hele greia og få den fraktet bort igjen med kranbil.


Hvorvidt man må søke eller ikke handler ikke om det inneholder kjøkken eller bad, men om bygget er over 15 kvm og/eller om det skal brukes til varig opphold. Det høres jo ut som det dere valgte blir betegnet som en bod og så lenge den da er under 15 kvm er den slik du sier ikke søknadspliktig, men det er altså ikke fraværet av bad eller kjøkken som avgjør det.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 14:05   #31
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Fin løsning!

Jeg har som sagt stor gressplen; med noe slikt blir det mindre å klippe.

Naboen kan se over den; vil ikke være til sjenanse for dem. De bygget uansett tilbygg på sitt hus, moderne tilbygg, som jeg sa ja til.

Vi får se.

Ja, veldig fornøyd. Har også større plen enn nødvendig, og skråningen er høyere enn containeren. Den ser relativt fin ut også og koster ikke all verdens. Tenker at enten selger jeg den igjen når jeg ikke har bruk for den lengre, eller så kan jeg bygge den om til en utestue eller bruke den som bod når han flytter ut.

Her kjøpte jeg den: https://www.finn.no/bap/webstore/ad....nkode=31592824

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 15:05   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Ja, veldig fornøyd. Har også større plen enn nødvendig, og skråningen er høyere enn containeren. Den ser relativt fin ut også og koster ikke all verdens. Tenker at enten selger jeg den igjen når jeg ikke har bruk for den lengre, eller så kan jeg bygge den om til en utestue eller bruke den som bod når han flytter ut.

Her kjøpte jeg den: https://www.finn.no/bap/webstore/ad....nkode=31592824

Takk for tips!

Siden jeg jobber i industrien og vi sender enormt mange containere per uke burde jeg nok skaffet meg en blå Maersk container, en 40 foter, og fått den laget om.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 15:38   #33
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Har du vurdert å sette opp en sånn vinterhage-orangeri ? De finnes i uisolert for sommerbruk, litt isolert for 3 sesongsbruk (vår-sommer-høst) og isolert for 4 sesongsbruk. Når jeg har sjekket det har det ligget på priser rundt 150 000 for et rom på ca 15 m2. Det må da kunne fungere ypperlig som gamingrom og ungdomstreffsted ?

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 15:39   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Har du vurdert å sette opp en sånn vinterhage-orangeri ? De finnes i uisolert for sommerbruk, litt isolert for 3 sesongsbruk (vår-sommer-høst) og isolert for 4 sesongsbruk. Når jeg har sjekket det har det ligget på priser rundt 150 000 for et rom på ca 15 m2. Det må da kunne fungere ypperlig som gamingrom og ungdomstreffsted ?

Har vært inne på tanken, ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 15:39   #35
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Sånn som dette feks https://www.grontfokus.no/hagestue/k...C127%2C35%2C41

Pris på 192 000 pluss gulv.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 16:18   #36
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Jeg har sett noe slikt koblet på en hytte og ett hus. I begge tilfellene var de opprinnelige byggene i litt gammel stil, og så har man skaffet seg en slik sak og satt ved siden av. På hytten ser det ut som om man kan gå rett fra hytta og inn i "klossen", på huset er det liksom bygd en liten "gang" mellom huset og "klossen".

Jeg har bare sett dette fra avstand, og ikke snakket med noen som har det, men jeg synes det virker som en superspennede løsning. Vi har tenkt på noe lignende som bruk til "vinterhage" koblet opp mot verandadør, ettersom ren glassvinterhage vil jeg tro vil være ett risikoprosjekt hvor vi bor. Litt avhengig av hva du kan få grunnarbeid/sammenkobling og sånn for, så tenker jeg at prisen er grei nok - vi endte med ei regning på rundt 400 000 for en uisolert garasje uten hems på rett under 60 kvm. Ikke søknadspliktig med slik garasje som står alene, men de sa at dersom vi koblet den på huset måtte vi søke om noe (uten at jeg klarer å huske hva).

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 16:19   #37
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Sånn som dette feks https://www.grontfokus.no/hagestue/k...C127%2C35%2C41

Pris på 192 000 pluss gulv.


Meisje, flott link, den noterer jeg meg!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 16:25   #38
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Et sånt minihus kunne man jo satt ut i hagen og leid ut til 10k i måneden.

«Nybygget enebolig til leie i solrike omgivelser»

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 16:35   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Et sånt minihus kunne man jo satt ut i hagen og leid ut til 10k i måneden.

«Nybygget enebolig til leie i solrike omgivelser»

Gode ide! Jeg har jo plass til opptil flere (og slipper da å klippe plen). Vinn vinn. Tenk på alt jeg kan tjene!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 17:41   #40
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har noen erfaring med minihus?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Gode ide! Jeg har jo plass til opptil flere (og slipper da å klippe plen). Vinn vinn. Tenk på alt jeg kan tjene!

Koselig landsby til leie. Så kan du være ordfører.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no