Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Maskorama

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-20, 00:03   #41
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Maskorama

Vi er også på Herman Dahl.

Og Ulrikke. Som forøvrig heter Brandstorp.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 01:57   #42
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Jeg tok både gaupa, fugleskremselet og enhjørningen ganske kjapt, men puddelen lurte meg godt.

Trollet er Ulrikke Brandstorp. Bombesikkert. Bare hun som synger sånn, og jeg kjenner henne igjen på s-ene når hun snakker. Hintene stemmer også.
Elgen har jeg hele tiden fått Carew-vibber av. Men er ikke sikker, altså. Men det må da være en fotballspiller, siden han hele tiden hinter om det? Utrolig god stemme, groove og kondis, i alle fall!
Ravnen har jeg inne på Tutta Pettersen. Men etter å ha hørt forslag om Gro Hammerseng Edin, så tenkte jeg kanskje det var henne. Men enda mer trolig, kanskje Anne Rimmen? Eller Tutta...
Vikingen trodde jeg først var Aleksander Rybak, men det traff ikke helt med resten av hintene og stemmen. Det kan godt være Herman Dahl. Eller en jypling jeg aldri har hørt om.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 11:32   #43
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Strutse-mannen og jeg sitter benket foran TV på lørdagskvelden og ser på Maskorama. Han hakket mer ivrig enn meg.

Etter at jeg hørte Petter Northugs julesang, begynner jeg å lure på om han er Vikingen. Han sa i ett av programmene ett eller annet om at han var glade for at familien aksepterte han for den han var, eller noe sånt. Som kan være et hint om hans oppførsel de siste årene.

Frem til lørdag, var jeg sikker på at Trollet var Hanne Sørvaag. Men på lørdag hørtes hun plutselig for "ung" ut i stemmen. Og så er jeg, som flere, sikker på at Elgen er Markus Baily.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 11:37   #44
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi også, men i går så vi på og syntes ikke det var så galt. Men et merkelig program synes vi!

Veldig merkelig! Koser meg mest med uttalelsene til Jan T.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 11:48   #45
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

13-åringen lurer på om vikingen kan være Victor Solberg.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 12:12   #46
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi også, men i går så vi på og syntes ikke det var så galt. Men et merkelig program synes vi!

Tror likevel vi fortsetter å se.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 12:33   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

13-åringen lurer på om vikingen kan være Victor Solberg.

Hmmm, det var ikke så dum gjettng, egentlig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 12:52   #48
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

*Sotberg forresten. Telefonen endra.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 15:43   #49
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maskorama

Vikingen tror jeg er Herman Dahl. Han sier "r" på en spesiell måte og jeg synes jeg hører den når han synger på norsk.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 17:16   #50
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maskorama

Jeg lurer på om Trollet kan være Lisa Stokke?

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 18:13   #51
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Maskorama

Datteren på 12 år, så den første hintevideoen til Vikingen og er helt sikker på at det er Herman Dahl.

Jeg tror Elgen er Marcus Bailey, aner ikke de andre.

Fjols er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 18:43   #52
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Jeg lurer stadig på vi burde sett dette, men så leser jeg jo bare alt dere skriver og spoiler for meg selv.

Vi så ikke da der startet for mellomste og jeg så skal vi danse, hennes (og min for den del) første sesong. Så hun måtte se det til det var over og det kræsjet med dette. Men kan jo streame fra NRK, bare at ukene går.... Men jeg tror hun kanskje ville likt det? 9 åringen altså. Broen på 12 har jeg ingen forhåpninger om, og søstra på 5 skal legge seg i de tider

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 20:19   #53
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maskorama

Ingenting i veien for å hive seg med fra lørdag!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 20:47   #54
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maskorama

Vi var helt sikre på Inger Lise Rypdal. Vi har sett på «hver gang vi møtes» i høst også. Så kjente henne kjapt igjen.

Vikingen er vi helt bombesikre på at er Herman Dahl. Det er spesielt lett å høre når han synger på norsk. Ser det litt på faktene hans når han prater også.

Poden tror trollet er Ulrikke Brandstorp. Jeg kjenner ikke stemmen hennes. Jeg tror ikke det er Maria Haukås Mittet. Stemmen hennes er mye kraftigere. Jeg lurer på om det kan være Cess?

Elgen er poden helt sikker på at er Markus Bailey. Jeg tenker at det godt kan være Carew også. Men han har en ganske snål uttale på R. Og den hører jeg ikke. Så det er mulig poden har rett. Det er i hvert fall ikke Markus Neby. Han er veldig musikalsk, men så fin sangstemme har ikke han altså.

Ravnen er vanskelig altså. Men jeg tror ikke det er Anja Hammereng Edin. Hun er mer hengslete og maskulin i bevegelsene sine. Det kan være kona hennes Gro. Ellers er Maren Lundby et hett navn på blokka mi. Men det spørs om hun har tid til sånt. Anne Rimmen har jeg også vært inne på. Poden tror det er Tutta. Men hun er vel også litt røffere i fremtoningen?

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 21:52   #55
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maskorama

Jeg ser virkelig ikke for meg at Tutta kan synge. Tutta er også ganske grov i målet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 22:06   #56
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maskorama

Vi er bombesikker på at trollet er Lisa Børud.

Ravnen er Anne Rimen

Vikingen er Herman Dahl

Elgen er Markus Bailey

Tippa rett på Susann goksør
Og Inger Lise Rypdal tok vi etter at vi så henne på Hver gang vi møtes pga at hun synger med hendene.
Mia gjetta gubben på puddelen mens fugleskremsel var vi blank på.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 22:17   #57
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maskorama

Det må være gøy for Inger Lise Rypdal at så mange trodde det var Märtha Louise som skjulte seg bak masken. Jeg trodde en stund det var Wenche Myhre, men fikk det ikke helt til å stemme.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-20, 22:29   #58
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

jeg har vært innom både Carew og Bailey som elgen. men har også tenkt Tørnquist pga geografihint i forrige uke, Ha har hatt geografishow med Drillo.
og Ulikke og Lisa BØØØØØØrud som trollet. Holder en knapp på Lisa akkurat nå.
jeg er ganske sikker på at Vikingen er Herman Dahl, pga ostepopen, og han fikk kampera og holde på på youtube i tidlig alder.
Ravnen synes jeg er vanskelig og min første tanke var Tone Ingebrigtsen, men mest pga OL-ringene. Det er sikkert Rimmen da, "alle" tipper jo henne nå. Eller søstenen. Marte Stokstad.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-20, 21:07   #59
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Er trollet maria arredondo kanskje?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-20, 21:23   #60
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Er trollet maria arredondo kanskje?

Tenkte og på henne.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no