Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Maskorama

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-20, 02:24   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Maskorama

Er det flere som følger dette programmet?
Pt. har jeg 2 rette Vedum og Rypdal.
Puddelen lurte meg med dialekten, jeg hadde en anelse på Goksør, men streamet det så vi var ikke med å stemme 1. program.

Jeg har navn på de 4 gjenværende også, spennende å se om de er riktige.

Noen flere som vil være med å drodle?

Elgen
Her tror jeg Jan Gunnar Solli, 1. programmet tippet jeg Bjarte Hjelmeland, og jeg vingler fremdeles mellom de 2. Etter forrige helg stoler jeg ikke lengre på dialekter.

Trollet
Ulrikke Brandsdal. Har også tenkt Julie Bergan, men den gikk ut i dag, for hun var direkte på P3 Gull rett etter.

Ravnen
Maren Lundby, men da må hun snart ryke, for hun skal snart i gang med sesongen.

Vikingen
Herman Dahl, med hjelp fra Frøkna.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 02:33   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Jeg vil!

Elgen
Her tror jeg Også Jan Gunnar Sollid -

Trollet
Må jo være Ulrikke Brandsdal.

Ravnen
jeg er usikker, men har tenkt litt på Mia hundvin.

Vikingen
Herman Dahl eller alexander Rybak.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 02:45   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maskorama

Jeg tror trollet må være enten Ulrikke eller Maria Haukås Mittet

Tror også at vikingen er Herman Dahl

Elgen tipper jeg på Markus Baily

-Og ravnen tipper jeg på Anja Hammerseng Edin

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 02:54   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Ganske sikker på at elgen er Markus Bailey (evt. Carew). Jan Gunnar Solli er altfor lav. Tipper også på Ulrikke, og så tror ungene at vikingen er Herman Dahl.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 29-11-20 kl 10:35.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 04:09   #5
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maskorama

Elgen har vi vaklet mellom Carew og Bailey flere ganger i hvert program, nå er jeg søren ikke sikker på noe lengre.
Har også tippa Maren lundby, og vikingen trodde jeg var Rybak, men etter å ha googla Herman Dahl så virker det veldig sannsynlig.

Men vi koser oss skikkelig med dette altså, herlig underholdning.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 08:44   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maskorama

Vi også gjør det, endelig et nytt konsept.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 08:56   #7
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Trollet tror jeg er Lisa Børud.

Ravnen tipper jeg er Gro Hammerseng Edin, men har vært innom Anja også.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 09:57   #8
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maskorama

Markus Baily (elg)
Herman Dahl (viking)
Gro Hammerseng Edin (ravn)
Cess (Cecilie Steinmann Ness) (troll)

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 10:25   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ganske sikker på at elgen er Marcus Bailey (evt. Carew). Jan Gunnar Solli er altfor lav. Tipper også på Ulrikke, og så tror ungene at vikingen er Herman Dahl.

Men fotball og dj? Jeg har og vært innom John Carew flere ganger.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 10:29   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Men fotball og dj? Jeg har og vært innom John Carew flere ganger.

Bailey leder fotballprogrammet Ballbingen. Men elgen har også hintet eksplisitt til Heimebane - det peker jo mot Carew.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 10:37   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Carew har jo en søster som er artist - kanskje han faktisk er musikalsk og KAN synge?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 10:47   #12
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maskorama

Eg trur carew.

Og Ulrikke.

Og så var love story som Inger Lise rypdal sang, heilt nydelig. Elsker dem songen.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 10:49   #13
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Jeg har hatt rett på alle til nå, men videre er jeg usikker. Husets ungdom sier at vikingen er Herman Dahl.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 10:56   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har hatt rett på alle til nå, men videre er jeg usikker. Husets ungdom sier at vikingen er Herman Dahl.

Det seier husets ungdom også.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 11:04   #15
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maskorama

Jeg tror Ravnen er Anne Rimmen. Hun har vært med på mange OL, er født i 1981, Ailo Gaup flyr høyt og hun har vunnet Gullruten.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 11:06   #16
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maskorama

Jeg tror at Markus Baily er elgen.
Jeg tenker at trollet er Maria Haukaas Mittet.
Vikingen har jeg hele tiden trodd er Alexander Rybak, jeg kje ner ikke til Herman Dahl...men innser at når så mange unge tror det er han, har de kanskje rett.
Ravnen er jeg usikker på, men holder en liten knapp på Gro Hammerseng Edin.

Jeg ble lurt trill rundt av Mia Gundersen. Så nå stoler jeg ikke på noen dialekter.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 11:09   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maskorama

Jeg tenker Carew eller Bailey er elgen. Ravnen har jeg også lurt på Anne Rimmen, og trollet MÅ jo være Ulrikke Brandsdal - det er ikke mange som kan synge slik hun gjør. Vikingen har vi ingen formening om, må google Herman Dahl.

Jeg har vært sikker på enhjørningen fra program 1, stemmen til Inger Lise er veldig karakteristisk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 11:17   #18
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maskorama

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Bailey leder fotballprogrammet Ballbingen. Men elgen har også hintet eksplisitt til Heimebane - det peker jo mot Carew.

Men også Bjarte Hjelmeland var med i Heimebane, han har jobbet i kulissene, filmen han sang fra i går var Brokeback Mountain, han har mange ulike stemmer når han synger. Men er han så sprek på dansegulvet? Jan Gunnar Solli kom langt i Skal vi danse.

Høyden er vanskelig, med de platåskoene og stor maske.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 11:37   #19
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maskorama

Så flinke dere er til å gjette! Jeg er skikkelig dårlig på å gjette, men vi ser på og koser oss hver lørdag!

Elgen gjettet vi på at var Tics i første program, men John Carew er antagelig mer sannsynlig. Eller Markus Bailey.

Vikingen kan jo ikke synge? Med mindre han bare later som. Så jeg tror ikke det er en artist.

Ravnen har jeg gjettet på Gro Hammerseng Edin, men det er kanskje ikke så sannsynlig at de har med to håndballspiller?

Hvis Trollet er Ulrikke så er deltagelsen kanskje litt plaster på såret fra NrK sin side, siden det ikke ble gran Prix?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-20, 12:36   #20
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maskorama

Elgen var imponerende flink til å danse i går! Også med platåsko!!

For et utrolig fengende program. Ungene har satt seg i sofaen med oss igjen for første gang på leeeeeenge. Alle i familien er engasjerte. Elsker det.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no