Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-21, 17:01   #41
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #8

At det skal være så vanskelig å finne knestøtte til yngstemann.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 22-04-21, 17:38   #42
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

At vi i Viken ikke engang kan ha en familie på besøk i hagen 17. Mai. Mer sukk enn gruff, jeg forstår hvorfor.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 22-04-21, 17:39   #43
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg skulle inn og gruffe over at jeg ikke har noe familie å feire med på 17. mai. Det er egentlig ikke fryktelig viktig, men det er en kjedelig påminner om hvor ensom og alene jeg har blitt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-04-21, 17:43   #44
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg gruffer over folk på elsparkesykkel som ser ned på styret (mobilen?) i stedet for å følge med det som skjer foran dem. Særlig når de plasserer seg midt på gangveien sånn at jeg på sykkel må hoppe av i tilfelle jeg blir truffet.

Jeg ble påkjørt på vei hjem i fjor. Så og hørte ungjentene kom i full fart nedover bakken, to på en sparkesykkel. Fikk klikket ut en sko og holdt meg godt fast i sykkelen. Den lyden av metall er grusom. Men jeg var mest glad for at jentene var uskadd, pasasjerens hode var svært nær en fortauskant.
Til neste gang, ta bilde av sykkelens QR kode, ihvertfall på lånesyklene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 22-04-21, 18:25   #45
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg ble påkjørt på vei hjem i fjor. Så og hørte ungjentene kom i full fart nedover bakken, to på en sparkesykkel. Fikk klikket ut en sko og holdt meg godt fast i sykkelen. Den lyden av metall er grusom. Men jeg var mest glad for at jentene var uskadd, pasasjerens hode var svært nær en fortauskant.
Til neste gang, ta bilde av sykkelens QR kode, ihvertfall på lånesyklene.

Han oppdaget meg i siste liten og svingte unna, så det ble ikke krasj. Jeg hadde jo sett han (flere hundre meter fri sikt), så jeg var uansett klar til å hoppe unna. Ingen lånesykler her i byen enda, så var nok en privat sykkel uten noe å identifisere den på.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 23-04-21, 10:16   #46
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Denne uka har vært tung synes jeg. Korona-tung. Er så lei av jeg vet ikke helt hva. Bare alt koronarelatert denne uka.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 23-04-21, 10:24   #47
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Denne uka har vært tung synes jeg. Korona-tung. Er så lei av jeg vet ikke helt hva. Bare alt koronarelatert denne uka.

Jeg er også litt der. Jeg er jo introvert, men til og med jeg synes at livet begynner å bli vel ensformig nå. Jeg er hjemme på kjøkkenet og jobber, gjør husarbeid eller går tur. Det skjer ikke noe annet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 23-04-21, 12:47   #48
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg er på psyk... på tvangsparagrafen

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 23-04-21, 17:38   #49
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #8

QUOTE=kamp;5025823]Jeg er på psyk... på tvangsparagrafen[/quote]

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 26-04-21, 13:27   #50
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8


Sånn, så kan jeg prøve å være konstruktiv igjen.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 26-04-21, 21:09   #51
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Gah, vekstlyspæren jeg kjøpte på Plantasjen 14/4 sluttet å virke i dag, og jeg som alltid tar vare på kvitteringer, selv på Rema, finner fader ikke noen kvittering. Og selv om jeg er kundeklubbmedlem er den ikke på mine sider heller. Bare en annen fra samme dag.
Så typisk at den kvitteringen jeg faktisk trenger er borte.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 27-04-21, 16:00   #52
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 27-04-21, 16:53   #53
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Den flinkeste kollegaen min har sagt opp

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 27-04-21, 18:00   #54
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Den flinkeste kollegaen min har sagt opp

Det er så kjipt. Favorittkollegaen min sluttet i fjor høst. Det er fortsatt kjipt. Har litt kontakt, men vedkommende var også en som kunne svare på så mye.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 27-04-21, 19:23   #55
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Min avdelingsleder går av med pensjon til høsten. Det er nesten litt vanskelig å forholde seg til. Det ser dessuten ut til å bli vanskelig å få på plass en ny innen den tid.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 27-04-21, 20:08   #56
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Det er så fælt når gode kolleger blir borte. Min klippe er langtidssyk og kommer mest trolig ikke tilbake igjen. Jeg har sørget i flere måneder.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 27-04-21, 20:57   #57
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Min avdelingsleder går av med pensjon til høsten. Det er nesten litt vanskelig å forholde seg til.

Min også. Hun har bare vært lederen min siden november, men jeg gruer meg virkelig. Synes jeg burde fått ha denne gleden av å ha henne som leder litt lenger.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 27-04-21, 21:45   #58
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Nettbutikken var tom for det vi egentlig kjøpte. Syns de kunne vært en smule raskere med å svare. Ventet pakken i posten i dag (bestilte torsdag).
Men vi får tilbud om noe bedre til samme pris.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 27-04-21, 22:15   #59
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg har så sat*** vondt i kjeven! Får ikke hvilt, ikke sovet, ikke ... noe. Det er bare vondt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 28-04-21, 12:58   #60
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Gruffer over at jeg sitter og sipper over at noen legger opp. Den så jeg ikke komme.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no