Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-21, 15:35   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.472
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Lett for meg å si som er singel, men jeg tror jeg hadde ønsket å reise bort.

Jeg har "sølvbryllup" med byen min i år, femogtyve år siden jeg flytta hit - og har lurt på om det er verdt å feire. Følger derfor denne og Nennes tråd med interesse mens jeg venter på at kåååviden skal tillate å samles.
Har ikke tenkt å reise bort aleine for å feire det, nei. #singel

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Entusiasmen hos partner ved nettopp rund bryllupsdag sier meg at jeg ikke behøver å anstrenge meg for å feire sølvbryllup.

Her ble jeg litt i stuss på om du mener 1) den forbigås i stillhet, 2) han fikser det hele, eller 3) det kommer ikke til å være noe sølvbryllup å feire, ergo 1). (vet ikke hvilken smiley som skulle passe evt)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-21, 16:10   #22
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.


Her ble jeg litt i stuss på om du mener 1) den forbigås i stillhet, 2) han fikser det hele, eller 3) det kommer ikke til å være noe sølvbryllup å feire, ergo 1). (vet ikke hvilken smiley som skulle passe evt)

Ihvertfall ikke 2. Får satse på 1

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-21, 16:34   #23
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.233
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Vi har hatt sølvbryllup, hadde kanskje tenkt på en større fest, men det ble en god middag på oss pluss barna. Vi glemmer å planlegge sånne fester i god nok tid.

Vi har en London tur på listen, men planleggingen av den ble avlyst av covid.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-21, 17:10   #24
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Hos oss sammenfaller det med det året vi fyller 50, så jeg har lyst på en kjempefest. Hagefest, uformelt, kanskje underholdning eller tema.

Men først får vi se om det er mulig å feire 40-årsdagene våre. Det blir garantert ikke som ønsket.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-21, 17:13   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.835
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Jeg var i sølvbryllupsfest for et par år siden, hos et vennepar vi hat fått via barnas aktivitet. Veldig hyggelig og gøy. Uformell hagefest med masse gjester.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-21, 18:51   #26
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Nå er jeg single, men hadde jeg fremdeles hatt eksen så ville jeg foretrukket å ikke feire. Ikke pga av kvaliteten på relasjonen med partner, jeg misliker bare større feiringer, fester og det å forholde meg til mange på én gang. Jeg hadde funnet det ok med nærmeste familie til grilling eller kaffe. Tar en rotfylling any time framfor timer i festlige lag. Og jeg har tannlegeskrekk.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-21, 21:29   #27
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Til neste år har vi vært gift i 35 år. Det vil vi feire, men hvordan? Drodle drodle... Hagefest er kanskje mest sannsynlig. Naboer, slekt og venner og musikk og håndmat tenker jeg. Nabovarsel også, hmm. Dette må vi planlegge, helt åpenbart. Spilleliste(r) må jeg også lage.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 14:50   #28
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Enda noen år unna, men jeg ser for meg at sølvbryllup bli en like beskjeden affære som alle andre bryllupsdager vi har lagt bak oss.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-21, 16:15   #29
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Her er det kun vi som lager istand til bursdager og spesielle dager og "aftener" og vi har aldri blitt påspandert noe ekstra av verken mine eller mannens foreldre så jeg gidder ikke lengre å gjøre istand til enda en stor dag for "de andre".

Vi har vært sammen i 22 år i år og gift i 12. For 2 år siden dro vi på aleneferie, til Granca, siden det var der det var varmt på den tiden.
Ville dratt på ny ferie, alene. Har veldig lyst til å dra på slalomtur i Alpene.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-21, 00:16   #30
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Vanligvis ville jeg tenkt at gjester etc var kleint, men om jeg hadde hatt sølvbryllupsdag i løpet av det nærmeste året hadde jeg virkelig benyttet sjansen. Todelt feiring, en fest med venner og en litt påkosta ferie.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-21, 01:03   #31
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil/ville du feire sølvbryllup?

Det har jeg ikke ofret en tanken. Gift i 19 år.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no