Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

I disse bunadstider - hva synes dere om juksebunader til barn?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva synes du om juksebunader til barn?
De er helt flotte! 57 36,54%
De er grelle! 17 10,90%
Jeg bryr meg virkelig ikke... 21 13,46%
Noen av dem er fine, andre er mindre fine. 61 39,10%
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 19:24   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

Tjah, jeg insisterer på å kalle det festdrakt da, og de er sånn passe. Jeg hadde festdrakt til poden hans første 17. mai, og det er jo utmerket med et plagg til 199,- når han ålte seg på gulvet.

Jeg synes det er forskjell på de draktene som helt klart er festdrakt, og de som begynner å kopiere litt hist og pist fra ekte bunader.

I år skal forøvrig poden gå i bunad. Bunad ja. Hallingdal sådan.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:24   #42
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.882
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Kjempefine! Men det er vel neppe festdrakter fra Cubus/OBS... eller?

Jo. Lillesnupp sin er Peanuts. Følge med et sjal også. Storebror sin er Kids of Norway, den er nok hakket dyrare.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:25   #43
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.105
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Jo. Lillesnupp sin er Peanuts. Følge med et sjal også. Storebror sin er Kids of Norway, den er nok hakket dyrare.

Jøss... ja for de så veldig fine ut!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:32   #44
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Så lenge de markedsføres som festdrakter har jeg få motforestillinger. Smaken er som kjent delt, og jeg synes at noen drakter er fine, mens andre ikke er fullt så fine.

Signerer denne-

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:48   #45
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I disse bunadstider - hva synes dere om juksebunader til barn?

Jeg har ikke penger til å bruke 4000 på en ordentlig bunad og er glad i festdrakten til lillesøster. Det er en Peanutsvariant, kjøpt på Fretex. Storesøster har barnebunad som min mormor sydde til min mor og som jeg også har brukt.

Jeg er snobbet nok til å ikke kalle festdrakten for en bunad, og egentlig ha lyst til å kjøpe en ordentlig en, også i barnestørrelse. Men jeg synes også at den hun har er pen og at hun, selvfølgelig, er verdens vakreste i den.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:48   #46
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I disse bunadstider - hva synes dere om juksebunader til barn?

Jeg syns ikke de er fine. Eldstemann skal ha dress med vest og slips og yngstemann skal ha skjorte, slips og en fin jakke.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:50   #47
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I disse bunadstider - hva synes dere om juksebunader til barn?

Jeg synes det er helt greit med juksebunad til barn.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:59   #48
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I disse bunadstider - hva synes dere om juksebunader til barn?

Jeg synes festdraker stort sett er fine, jeg. Ikke alle jeg liker, men jeg liker heller ikke alle bunader.

Storesøster skal ha en som heter Embla i morgen og den er kjøpt på Smart Club. Hun gleder seg kjempemasse til å ha den på og føler seg som verdens fineste (noe hun selvsagt også er )

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:06   #49
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I disse bunadstider - hva synes dere om juksebunader til barn?

Jeg syns festdrakt fra Cubus ol er fine jeg, men det er klart det er jo mye finere med noe hjemmesydd/hjemmestrikket. Vi har hatt hjemmebrodert hvit ull"bunad" med markblomster til jentene i 2års alderen. Når de fyller 5 har vi en kystdrakt, det er vel heller ikke "offisielt godkjent" bunad, men veldig fin.
Til gutten har vi hatt en hjemmestrikket og i år har vi en fra exit. Jeg synes barna er nydelige uansett jeg.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:08   #50
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

At jeg kalte det "juksebunad" i overskriften og i første innlegg var mest for å tydeliggjøre hva jeg siktet til. Jeg kunne like gjerne ha brukt ordet "festdrakt".

Snuppa på 20 måneder skal forresten ha bunad/festdrakt i morgen. Det er overhodet ikke en kopi av noen voksenbunad og er sånn sett ikke "ekte" (hva nå enn det er), men den er hjemmesydd, i skikkelig stoff og med ei lita sølje.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:11   #51
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

Hjemmesydde festdrakter er ren utopi for ei slekt der ingen har sydd en centimeter siden de dypt frustrert forlot tekstilformingslokalene på grunnskolen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:13   #52
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hjemmesydde festdrakter er ren utopi for ei slekt der ingen har sydd en centimeter siden de dypt frustrert forlot tekstilformingslokalene på grunnskolen.

Jeg har jo faktisk sydd min egen bunad (hvorpå jeg har blitt litt over middels (men ikke mye) interessert i bunader), men denne har ingen i slekta sydd. Den er lånt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:24   #53
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I disse bunadstider - hva synes dere om juksebunader til barn?

Jeg synes at festdrakter til barn er helt flott! Noen modeller er selvsagt finere enn andre og jeg synes kanskje at det har tatt litt av når det gjelder billige festdrakter. De blir jo billigere og billigere for hvert år - til og med Rema selger jo festdrakter.

Minstemor har min gamle festdrakt i år.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:24   #54
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Jeg har jo faktisk sydd min egen bunad (hvorpå jeg har blitt litt over middels (men ikke mye) interessert i bunader), men denne har ingen i slekta sydd. Den er lånt.

Jeg har merket meg det med bunaden din - og er mektig imponert! (Og misunnelig, selvsagt.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:35   #55
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har merket meg det med bunaden din - og er mektig imponert! (Og misunnelig, selvsagt.)



Når sant skal sies er jeg imponert selv, mest av alt over at jeg i det hele tatt begynte på et så stort prosjekt uten å ane hva jeg gikk til. Brodering er vel ikke det jeg driver mest med, for å si det sånn. Det tok sin tid, og jeg skal ikke lage fler med mindre døtrene mine om en 14 års tid trygler og ber og lover å aldri røyke, drikke eller se på gutter før de er 25.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:37   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

For å vere heilt ærlig overraske denne tråden meg. Trudde liksom at det var gjengs at "bunad" til barn var drakter kjøpt på Cubus og slikt.

Jeg og. Snakk om snobbejævelskap. Jeg blir dårlig! Det finnes til og med folk som mener festdrakter til voksne er teit og at de heller burde ha ordentlig bunad. Jada, om de gidder å bla opp 20.000,- eller mer og donere dem til folk som ikke har råd tiø bunader, så skal de for pokker heller få lov til å ha det idiotiske synet på det!

Selv har jeg kjøpt festdrakt til vesla på Obs (for det er jo festdrakt, ikke bunad ), fordi hun ville vokst ut av en ekte bunad på ett år, og selv om enkelte har så mye penger at de kan tørke seg i ræva med tusenlappene sine, så er det ikke alle som er så "heldige".

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:39   #57
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg og. Snakk om snobbejævelskap.

Er det snobbete å ikke synes de er fine? Er ikke det smak og behag som alt annet? Det er da mange som ikke liker bunader også?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:39   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I disse bunadstider - hva synes dere om juksebunader til barn?

Gud så sint jeg skulle være da. Huff. Det er bare det at jeg virkelig hater snobberi.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:41   #59
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I disse bunadstider - hva synes dere om juksebunader til barn?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Gud så sint jeg skulle være da. Huff. Det er bare det at jeg virkelig hater snobberi.

Men er det ikke smak og behag, da? Det er det jeg ikke skjønner. Dersom man ikke liker dem, så er man en snobb?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:41   #60
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I disse bunadstider- hva synes dere om juksebunader til barn?

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Er det snobbete å ikke synes de er fine? Er ikke det smak og behag som alt annet? Det er da mange som ikke liker bunader generelt?

Nei det er ikke snobberi, jeg snakker mer om det å se litt ned på at noen velger festdrakter til barn fremfor ekte bunad. For dette har jeg fått høre av mange, at jeg må være gal som velger å kjøpe festdrakt til vesla og til og med (grøss og gru) vurderer en til meg selv. Man må da ha ekte bunad, må vite.

Mulig jeg misforstod hele tråden her, at det kun var smaken det gikk på.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no