|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
05-05-24, 12:15 | #1 |
can-jur
|
Gateparkering - St. Olavsplass-ish?Er det lett å finne ledig parkering der? Skal stå et døgn.
05-05-24, 12:58 | #2 |
En som trener
|
Sv: Gateparkering- St Olavsplass-ish?Gateparkering er vel begrenset til to timer i sentrum, om man ikke har beboerparkering. Så ville satset på P-hus ja, f.eks. Ibsen. Du kan evt undersøke priser, det finnes jo flere andre, men det er uansett dyrt i sentrum. |
05-05-24, 13:07 | #3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gateparkering - St. Olavsplass-ish?Om du ikke må kjøre inn til sentrum er det lurere å parkere i periferien og ta banen til sentrum.
05-05-24, 13:13 | #4 |
can-jur
|
Sv: Gateparkering - St. Olavsplass-ish?Det er bare en natt, så prisen får være det den er. Set at noen få plasser har 7 dager maks. Vi får se hva vi finner. Ibsenhuset blir backup. Har en del bagasje så greit å ha bilen i nærheten.
05-05-24, 17:24 | #5 |
Dragedytteren
|
Sv: Gateparkering - St. Olavsplass-ish?Det er også parkeringshus i St.Olavsgate, Edderkoppen. Jeg har ikke brukt noen av dem selv, men tror Sentrum er litt enklere/mindre trangt enn Edderkoppen. (Ibsen p-hus har vel skiftet navn til Sentrum?).
05-05-24, 18:00 | #6 |
Librocubicularist
|
Sv: Gateparkering - St. Olavsplass-ish?Eg køyrer berre innafor Ring1 for av- og påslepping og knapt nok det og eg har budd i Oslo i meir enn 20 år. Eg ville òg ha parkert på innfartsparkering og kollektivt - det er god dekning på St. Olavs plass. Viss du absolutt må ha med bil, så må du basere deg på P-hus, men det er ingen garanti for å få plass i P-hus heller. Ibsen er nok det sikraste kortet, sånn sett.
05-05-24, 19:23 | #7 |
can-jur
|
Sv: Gateparkering - St. Olavsplass-ish?Av og til har man flaks eller karma til gode, eller hva har du. Rulla rett inn på ledig gateparkering så nærme bosted som det fysisk var mulig å komme
05-05-24, 19:56 | #8 |
Yes, we can!!
|
Sv: Gateparkering - St. Olavsplass-ish?Ibsen heter nå Sentrum, bare for fremtidige søkere i tråden.