Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Morsomme komedier

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 21:16   #1
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Morsomme komedier

Hva er den morsomste du har sett?

Jeg tror "hvordan bli dumpet på 10 dager" er noe av det morsomste jeg har sett noen gang. Da hun kom med kjærlighetsbregnen inn i leiligheten hans trodde jeg at jeg skulle dø!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:45   #2
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morsomme komedier

Tror det må være en scene fra Big Daddy med Adam Sandler som står for den mest morsomme for meg.

Steve Buscemi spiller rollen som en "homeless guy" og den scenen hvor han leker Jackass med ei handlevogn er tidenes latterbombe...

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:51   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsomme komedier

Ymse scener i "Grosse Pointe Blank" der hovedpersonen forteller vennene fra high school at han er leiemorder og får diverse lettere absurde reaksjoner på det (ingen tror på han).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 10:02   #4
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morsomme komedier

"How to loose a guy in 10 days" kan jeg se om og om igjen.
"50 first dates" m adam sandler og Drew Barrymore likte jeg også.
"Dumd and Dumber" har jeg også sett flere ganger Morsom.

Det er de jeg kommer på nå

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 19:30   #5
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Morsomme komedier

Alle Monty Python-filmene kommer høyt opp hos meg. Spesielt "Life of Brian".
Ellers husker jeg at jeg på kino lo så jeg grein av både "Alle elsker Mary" og "South Park the movie".
Andre morsomme er:
"Very Bad Things"
"Tilsammans"
"Spinal Tap" (den norske tittelen er jo nesten like moro som filmen sjøl: "Hjelp, vi er i rockebransjen" )
"Dr. Strangelove"
"Borat"

Det var bare de jeg husket nå...

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:50   #6
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsomme komedier

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Tror det må være en scene fra Big Daddy med Adam Sandler som står for den mest morsomme for meg.

Steve Buscemi spiller rollen som en "homeless guy" og den scenen hvor han leker Jackass med ei handlevogn er tidenes latterbombe...

Den scenen er veldig morsom. Jeg synes også scenen fra While you were sleeping hvor avisgutten tryner på sykkel er morsom. En veldig liten scene på ca.15 sekunder.

Ellers synes jeg Monty Python er utrolig morsomme. Life of Brian er konge, men Ridderne av det runde bord er også herlig.

Ellers synes jeg Top Secret er fryktelig morsom, når jeg er i det rette humøret.

Også er det jo noen filmer som er litt ufrivillige morsomme. Van Diesel sine filmer er ufrivillige morsomme, for den fyren er virkelig ikke spesielt flink.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no