Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Er en ipod den beste mp3-spilleren til mitt bruk?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-07, 15:07   #21
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er en ipod den beste mp3-spilleren til mitt bruk?

Jeg er på min fjerde iPod nå... alle lever, dvs en ble stjålet. Jeg har aldri hatt trøbbel med noen av dem, men har nå tatt ganske godt vare på dem da. De er nok ikke så veldig "hardhaus" nei, spesielt den forrige Nanoen ble jo stygg og ripete bare man nøs på den. Den nye i aluminium ser bra ut så langt!

Jeg liker dem pga design, størrelse og tilleggsutstyr. Og som Mac-bruker har jeg jo bare fordeler, ingen ulemper.

Synes alle andre ser så dølle ut - med unntak av Sonys lekre små patroner:

Men de har ikke skjerm.


(Og da kan man heller ha nye fantastiske Shuffle da!)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 16:22   #22
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Er en ipod den beste mp3-spilleren til mitt bruk?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Den får jeg ikke lyst på når jeg leser dette;
http://www.dinside.no/php/art.php?id=344120

Tja jeg vet ikke helt jeg. Lyden er litt lav når du pakker den opp av esken som de sier, men når du oppdaterer programvaren får du skikkelig trøkk, da fjerner de volumbegrensningen som tydeligvis ligger i originalprogramvaren. Det tar 1 minutt og programmet er helautomatisk.

Når det gjelder og trekke for dårligere lyd ved visning av video synes jeg det er helt absurd. Hvem ser vel video på en MP3-spiller skjerm? Jeg synes det er noe tull at de i det hele tatt tilbyr det, men det er nå bare meg.

Hvis du går inn på linken i originalposten min så kan du lese brukererfaringer med E200-serien. De sier vel mer enn hvis jeg skryter her, de er ganske positive for å si det slik

:Juste

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 16:26   #23
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er en ipod den beste mp3-spilleren til mitt bruk?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Det kan jeg med min Zen V Plus også. Det er faktisk tre måter å laste data fra pc'n til spilleren på.

Jepp, Creative er generellt bra. Jeg har hatt 2 stk Creative Zen av den gamle typen, og ville nok ha kjøpt meg en Zen V Plus dersom de bare hadde greid og ha den i lager når jeg måtte ha ny spiller Når det skal sies har jeg lest litt forskjellige erfaringer med den, det virker som de har litt problemer med kvaliteten på den første sendingen, noen spillere bare dør. Det er jo en garantisak selvfølgelig.

Creative er generellt best på lyd, ikke så rart kanskje siden de er verdens største produsent av lydkort til PC.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 22:04   #24
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Er en ipod den beste mp3-spilleren til mitt bruk?

Men det var jo også dette med at den ser ut som en iPod wannabe da, jeg blir skeptisk med en gang til wannabe's.
Kan de ikke komme med noe eget liksom?
Den mangler garantert "snerten" ja, det lille ekstra.
Og for meg er lyd viktig også da, creative er derfor nær hjertet mitt.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 22:29   #25
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Er en ipod den beste mp3-spilleren til mitt bruk?

Creativ har også bedre skjerm på de større modellene enn tilsvarende iPod. Jeg har en Vision M og den bruker vi som tv på sydenfly f.eks. Det går mange barnefilmer på en 30gb og snuppa digger den...

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no