Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Krøniken (og andre TV-serier)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-07, 15:24   #21
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Krøniken (og andre TV-serier)

Eastenders har jeg også fulgt med på siden jeg flyttet til England for over 10 år siden .
Ellers syns jeg Sopranos er knallbra, og Krøniken.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 15:35   #22
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Krøniken (og andre TV-serier)

Krønikeren var en kjempe bra serie, jeg har fått med meg hver eneste episode. Likens Matador i sin tid Min favorittserie akkurat nå (etter Krønikeren) er Den tredje vakten. Veldig anderledes enn Krønikeren, men kjempe bra synes jeg.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 19:56   #23
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Krøniken (og andre TV-serier)

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Eastenders har jeg også fulgt med på siden jeg flyttet til England for over 10 år siden .
Ellers syns jeg Sopranos er knallbra, og Krøniken.

Enig i at Sopranos og er en vinner!
Bare synd at NRK sender fredagsseriene så seint....(25 år og synes 23.15 er seint på en fredag.... Hva småbarnslivet gjør med en...)

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 21:03   #24
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Krøniken (og andre TV-serier)

Nicolaj og Julie, Krøniken og Matador er danske klassikere som jeg har storkost meg med.

Av engelske serier er favorittene Cold Feed og This Life!, jeg tror sitnevnte er den ultimate favoritten - den traff skikkelig midt i livet mitt, men den hadde en litt merkelig slutt.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 00:00   #25
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Krøniken (og andre TV-serier)

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Eastenders har jeg også fulgt med på siden jeg flyttet til England for over 10 år siden .

Vi er litt misfornøyde med forandringen på sendingene vi da, savner den halvtimen hver kveld. Kl seks lørdag og søndag passer ikke så bra, og en hel time blir litt "over kill"...

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.


Av engelske serier er favorittene Cold Feed og This Life!, jeg tror sitnevnte er den ultimate favoritten - den traff skikkelig midt i livet mitt, men den hadde en litt merkelig slutt.

Ja, den så jeg også, slutten var dramatisk! Vet du foressten at de harlaget This Life; 10 years later? Det blir spenennde.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 18:55   #26
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Krøniken (og andre TV-serier)

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Vet du foressten at de harlaget This Life; 10 years later? Det blir spenennde.

Den må jeg får tak i forterer enn fortest.

Fantastisk!! Det var en god nyhet Kaz, Takk

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 19:20   #27
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krøniken (og andre TV-serier)

Jeg glemte å nevne den engelske serien som gikk på NRK for et par siden. Hva het den igjen? Lottomillionæren?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 20:12   #28
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Krøniken (og andre TV-serier)

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Jeg glemte å nevne den engelske serien som gikk på NRK for et par siden. Hva het den igjen? Lottomillionæren?

Ja, den er også morsom.

Athome with the Braithwaits var det vel. Den gikk i reprise på formiddagene før jul da jeg skulle lese til eksamen. :avslørt:

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:36   #29
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krøniken (og andre TV-serier)

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.



Noe som husker denne? :urgammel:

Ja, jeg husker den. :like urgammel: Fantastisk serie.

De beste seriene i nyere tid er:

Six Feet Under
The West Wing
Carnivale

Da jeg var tenåring elsket jeg Fame!

Serier som ellers har gjort inntrykk i ulike faser av livet:

Charloth og Charlotte
Sommar på Saltön
I Claudius

Og den ultimate: Seinfeld!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no