Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-19, 13:18   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Ønsker meg ikke så mye, jeg heller. Kjøper ikke så mye og vil heller ikke ha så mye nips og naps. Vi prøver å tømme her.

Får ikke så mange gaver så prøver å styre det litt.
Vil ikke ha noe som fyller opp.
Ønsker meg en krem, dusjstæsj, gaveeske med noe deilig fra parfymeri og kanskje en Amaronevin. Litt dyr sjokolade som jeg aldri kjøper selv. Gavekort på garnbutikk.
Julepynt fra Karen Blixen, Georg Jensen og liknende. Og fra Villeroy og Boch. 😊
Kom på at vi begge ønsker oss hodeputer og mykt sengetrekk.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 10-11-19 kl 15:50.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 13:37   #22
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg ønsker meg en fisk som synger Don't worry, be happy. Ja, jeg er seriøs.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 13:58   #23
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Ingenting. Jeg har ikke begynt å tenke så langt. Uansett så får jeg bare gave fra mamma, søsteren min og en venninne, så det er begrenset hvor mye jeg orker å bruke tid på å ønske meg ting.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 13:59   #24
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Ønsker airpods til Niobe.

Ellers ny stekepanne. Og muligens trådløse hodetelefoner.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 14:02   #25
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Ønsker meg mye forskjellig .
Gullring
Aktivitetsklokke
Dampvasker
Penger
Ull
Klokke til å henge på veggen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 14:08   #26
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.268
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Ønsker meg ny(e) dyne(r). Usikker på om jeg ønsker meg en ny dobbeltdyne eller to enkeltdyner.

Men ønsker meg mest at barna får en fin jul og at de får sine ønsker oppfylt. Jeg skal ikke feire med dem i år, og det tror jeg er første gang jeg kjenner på at det er litt trist.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 14:48   #27
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg ønsker meg hauger av bøker og musikk, det er det samme om jeg får det som lenker og tips så jeg skaffer det selv, eller om det kommer som gjenstander ferdig skaffet. Og at Niobe får feiret jul.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 16:22   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg ønsker meg en ny Pappelina-matte til å ha på kjøkkenet. Ellers er jeg blank, kanskje en ny koffert? Vi får alltid god vin av flere, det setter jeg stor pris på.

Og Niobe: Håper du får en nydelig jul med Airpods under treet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 16:22   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Ønsker at Niobe får feiret jul og at barnas far klarer å feire jul med oss. Sistnevnte er svært tvilsomt.

Ellers så jeg en fin turgenser i kirken i dag og ønsker meg en slik.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 16:46   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ingenting. Jeg har ikke begynt å tenke så langt. Uansett så får jeg bare gave fra mamma, søsteren min og en venninne, så det er begrenset hvor mye jeg orker å bruke tid på å ønske meg ting.

Jeg ønsker meg ting hele tiden, uavhengig av om det er jul, eller om jeg får gaver, eller hva som helst. Det er jo alltids ting man ønsker seg?


ØNSKELISTE
- [ ] Hodepute(r)
- [ ] Stavmixer
- [ ] Støvsuger
- [ ] Serveringsfat
- [ ] Brødkurv
- [ ] Stekepanne (stor og liten)
- [ ] Riflet ostehøvel
- [ ] Kaffekanne
- [ ] kaffetrakter/presskanne
- [ ] (dessert/frokostskåler
- [ ] Tomflaskbøtte
- [ ] Allværsjakke
- [ ] Sko alle slags
- [ ] ringer, armbånd og smykker
- [ ] Duftlys (vanilje)
- [ ] Skrivebok
- [ ] Julepynt
- [ ] Ansiktsmaske/selvpleieprodukter
- [ ] Vaser
- [ ] Skjerf (både inne- og uteskjerf)
- [ ] Ting med kirsebær på

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 16:51   #31
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg har ønsket meg noe fra g-uld.dk, og Mari Hult sin kokebok Sykt enkelt, eller noe sånt.
Er aller mest glad for at jeg ikke skal være alene i jula i år

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 16:51   #32
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jo, og så nye skrutrekkere, og drill.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 17:25   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ønsker meg ting hele tiden, uavhengig av om det er jul, eller om jeg får gaver, eller hva som helst. Det er jo alltids ting man ønsker seg?

Jo, men ingenting det er realistisk å sette på noen ønskeliste.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 17:28   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg setter opp ting i liste hele tiden. Mest for meg selv da.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 17:54   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Jeg har straks bursdag, så ønskeliste er sendt mannen.

Mest av alt ønsker jeg meg ny Fitbit, for den jeg har røk nå i helgen. Videre står nye fjellsko og kompresjonstights på lista. Og omslagskjole i ull fra Mette Møller. Robotstøvsuger har jeg visst også sagt at jeg kunne tenke meg.

Og så ønsker jeg meg alltid mer garn som jeg kan strikke sokker av.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 18:16   #36
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Minsten har ødelagt høretelefonene mine, så jeg ønsker meg visst nye.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 18:26   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Snørestøvletter til bunaden,
Skinnveske med litt størrelse på,
En god ansiktskrem,
Hjemmestrikkede sokker og annet strikket, fra den delen av familien som driver med sånt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 19:14   #38
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Ønsker meg å ikke få noe til jul, men må konstruere noen ønsker til barna. Har i lengre tid jobbet med å «få driten ut», og føler befrielse ved å kunne ha mindre ting. Men det kan være krevende å ta beslutninger om «hva skal ut», det er der det ligger...

Ønsker meg at Niobe får en bra jul og airpods.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 19:15   #39
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

De største og viktigste ønskene mine kan dessverre ikke kjøpes for penger, men her er min materialistiske ønskeliste til jul:

- Gryter fra Eva Solo
- Tøydamper (hater å stryke…)
- Håndklær
- Gavekort spa behandling (massasje, hudbehandling etc)
- Armbånd fra ByTone
- Øredobber
- God kaffe
- God sjokolade
- Diamantring ()
- Flere deler til Eva Solo serviset
- Eva Solo vase
- Opplevelsesgaver, store som små
- Air Pods
- Kokebøker
- Matgaver
- Billetter til forestilling på Kilden


Har bursdag om en uke, så samme liste gjelder da. Så får jeg se...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 19:38   #40
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2019?

Ny collage genser

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no