Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Faktura fra kirken på konfirmantavgift

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-19, 19:26   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faktura fra kirken på konfirmantavgift

En feilfakturert faktura skal jo krediteres pr def. Må ha orden i reskontroene!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-19, 19:28   #42
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Faktura fra kirken på konfirmantavgift

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det kommer an på historikken til 4B.

Hehe, enig. Denne 'foreninga' jo kjent for kreativ medlemslisteføring , så er ikke så rart man følger med. Hilsen en som måtte melde seg ut 3 ganger før det gikk..

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-19, 19:41   #43
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Faktura fra kirken på konfirmantavgift

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Hehe, enig. Denne 'foreninga' jo kjent for kreativ medlemslisteføring , så er ikke så rart man følger med. Hilsen en som måtte melde seg ut 3 ganger før det gikk..


Enig.

Hilsen en som bare aller nådigst fikk lov av sognepresten til å melde seg ut, til tross for personlig oppmøte på menighetskontoret da ingen ville svare telefonisk på hvordan man gjorde det (pre-internett, dette).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-19, 21:37   #44
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Faktura fra kirken på konfirmantavgift

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Enig.

Hilsen en som bare aller nådigst fikk lov av sognepresten til å melde seg ut, til tross for personlig oppmøte på menighetskontoret da ingen ville svare telefonisk på hvordan man gjorde det (pre-internett, dette).

Når mannen skulle melde seg ut i slutten av tenårene fikk han beskjed om at han måtte vente en måned og tenke seg om før han fikk melde seg ut. Men dette er 20+ år siden.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-19, 21:46   #45
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faktura fra kirken på konfirmantavgift

Da jeg meldte meg ut av Dnk i 2018, så var det gjort på et blunk via nettsiden. Men det må sies at de var veldig klar for å bli kvitt meg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-19, 21:58   #46
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Faktura fra kirken på konfirmantavgift

Jeg fikk svar fra sognepresten at jeg bare måtte ta kontakt når jeg ville komme tilbake, siden jeg nok bare var gjennom en fase eller noe sånt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 14:57   #47
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Faktura fra kirken på konfirmantavgift

Kirkekonfirmant her, betalte 1500 på nett da vi meldte på.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 15:00   #48
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Faktura fra kirken på konfirmantavgift

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Da jeg meldte meg ut av Dnk i 2018, så var det gjort på et blunk via nettsiden. Men det må sies at de var veldig klar for å bli kvitt meg.

Tror datteren min heller ikke vil bli savnet. Hun står til konfirmasjon men er nok raskt ute av dbk, er absolutt ikke enig i mye av deres bibelsyn og diskuterer heftig med presten. :hehe

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no