Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-19, 15:56   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Jeg må virkelig ta en tur på Kitchn, likte det serviset godt!

Men: Burde jeg gå for frokosttallerken 23 cm eller desserttallerken 20 cm?

Og kaffekopper eller krus?

Vet jo at det avhenger av bruk, og det kan jo være at vi vil bruke det oftere hvis vi går for de største tallerknene og krusene. Samtidig var kaffekoppene veldig fine.. Og slike asjetter trenger man kanskje?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 16:05   #22
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Går du for frokosttallerkner blir de kanskje litt mer anvendelige.
Jeg liker ikke kaffekopper, og har bare krus. Det henger nok litt sammen med at jeg drikker te og ikke kaffe. Men jeg synes ikke sånne underskåler er spesielt nødvendige. Helt klart smak og behag såklart.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 16:08   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har de noe brukbart på Ikea? Kjenner jeg har lite lyst å bruke penger på dette... vi har utrolig sjelden slike selskaper. To ganger i året.

Ja, jeg skulle til å foreslå Ikea.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 16:18   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Går du for frokosttallerkner blir de kanskje litt mer anvendelige.
Jeg liker ikke kaffekopper, og har bare krus. Det henger nok litt sammen med at jeg drikker te og ikke kaffe. Men jeg synes ikke sånne underskåler er spesielt nødvendige. Helt klart smak og behag såklart.

Nei, de fatene under koppen liker ikke jeg heller. Men jeg likte designet på selve koppen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 19:11   #25
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg må virkelig ta en tur på Kitchn, likte det serviset godt!

Men: Burde jeg gå for frokosttallerken 23 cm eller desserttallerken 20 cm?

Og kaffekopper eller krus?

Vet jo at det avhenger av bruk, og det kan jo være at vi vil bruke det oftere hvis vi går for de største tallerknene og krusene. Samtidig var kaffekoppene veldig fine.. Og slike asjetter trenger man kanskje?

Vi har to ulike typer frokosttallerkener, det ene settet er 20 cm og det andre 21. Skal vi servere kake, bruker vi noen som er 17 cm, så jeg ville absolutt tatt de som er 20.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 19:32   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Jeg har vært på Kitch’n og sett nå. Tror 20 cm er best. Var redd de ble små, men de virket passe. Og så tror jeg at jeg går for en blanding av kaffekopper og krus.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 20:26   #27
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Høres ut som en god plan.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no