Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-19, 12:42   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

Dere som har egen side på Facebook, altså ikke deres egen profil, men side for en organisasjon eller noe sånt, og har anmeldelser; kan dere velge å slette anmeldelser skrevet av andre?

Jeg vurderer om jeg skal skrive anmeldelse av vår hundeoppdretter. Hunden vår har fått påvist store leddproblemer, både på hofter, knær og albuer, og utviklet artrose, alt som 4-åring. Han har hatt halteproblemer siden 3 uker etter at vi fikk han, og jeg har aldri fått noe som helst råd ang dette av vår oppdretter. Alltid blitt møtt med taushet når jeg har tatt opp halting, og også etter i sommer da vi oppdaget årsakene til problemene hans. Hun er dansk, og leder av raseklubben der. Av norske hundefolk har jeg fått råd om å kontakte klubbens avls-råd om hva som har skjedd med vår hund, men klubben har ikke noe avls-råd, det virker som hun oppdretteren vår styrer hele butikken (klubben), og hun svarer meg ikke på henvendelser. Hun har en side på Facebook som inkluderer oppdrettet, så jeg lurer på om jeg skal skrive anmeldelse av kennelen hennes på Facebook, så mulige valpekjøpere kan se? Men lurer på om hun har mulighet til å slette anmeldelser?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 12:43   #2
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

Kan jeg spørre om hvilken rase dette er?

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 12:51   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Kan jeg spørre om hvilken rase dette er?

Drentsche Patrijshond.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 13:04   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

Ja, slik jeg leser Facebook har eier av siden alle muligheter til å blokkere, redigere og slette innhold. Han kan til og med spesifisere konkrete ord og fraser som gjør at enkelte innlegg ikke blir publisert på siden.

https://www.facebook.com/business/a/...oderation-tips

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 13:29   #5
Majka
Kometkamerat
 
Majka sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 180
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

Det er også mulig å skrive anmeldelser på Google for diverse organisasjoner/bedrifter. Kan kanskje være en mulighet?

Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 14:05   #6
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

Nå har jeg skrevet den. Spent på hvor lenge den får stå, og om det gjør at vi får en tilbakemelding fra henne. Tviler. Men dette kan jo være noe som gjør at kullsøskens eiere, som jeg ikke får tak i, får vite også.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 18:54   #7
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

Så fikk jeg en rekasjon; hun kalte meg en løgner. Hunden vår var nemlig på utstilling hos henne som 1-åring, og haltet ikke.

Nei, vi finner nok bare opp alle disse diagnosene, veterinærer gir han smertestillende daglig bare for gøy, og vi tar han med til fysikalsk behandling månedlig bare for gøy..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 09:00   #8
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

Lot hun den stå?
Jeg fikk hjem valp med kennelhoste, men det var også bare tull mente oppdretter. Tror ikke alle er like gode til å ta imot tilbakemeldinger.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 10:53   #9
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Lot hun den stå?
Jeg fikk hjem valp med kennelhoste, men det var også bare tull mente oppdretter. Tror ikke alle er like gode til å ta imot tilbakemeldinger.

Hun lot det stå ja, tror hun ikke vet at hun kan slette.

Fått tilbakemelding av ei som bor i Danmark med sin 5. hund av rasen, og hun er ikke med i raseklubben pga henne. Hun styrer alt i raseklubben, og har folk som er lojale mot henne i styret. Vedkommende sier jeg ikke skal bry meg om oppdretter, hun er likeglad og vil aldri innrømme noen ting. Vel, jeg har i hvert fall informert alle mine kontakter om hvordan jeg har blitt behandlet.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 14:43   #10
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

Kanskje du kan ta kontakt med Dansk kennelklubb?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 15:07   #11
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Kanskje du kan ta kontakt med Dansk kennelklubb?

Ja, vurderer det.

Har tatt kopi av hundens journal og lagt ut offentlig der hun beskyder meg for å finne opp historier.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no