Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Støyreduserende headset

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-19, 11:40   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støyreduserende headset

Jeg har JBL 600.
Koster 999, har støykansellering. Det er jo ikke slik at den fjerne absolutt alt, men jeg sitter i landskap på jobb, og on jeg hører på musikk hører jeg ikke at sidemannen snakker til meg ...
Jeg er veldig fornøyd, egentlig. Mannen har kjøpt seg akkurat like.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-19, 11:58   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støyreduserende headset

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg har JBL 600.
Koster 999, har støykansellering. Det er jo ikke slik at den fjerne absolutt alt, men jeg sitter i landskap på jobb, og on jeg hører på musikk hører jeg ikke at sidemannen snakker til meg ...
Jeg er veldig fornøyd, egentlig. Mannen har kjøpt seg akkurat like.

Takk for tips! Da har jeg flere i min prisklasse å prøve.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-19, 13:20   #43
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støyreduserende headset

De er til og med enda billigere.
https://xxl.no/jbl-tune-600btnc-trad...168610_2_style

Jeg har også et par jbl, som jeg dessverre har gitt til 14-åringen Jeg var mer fornøyd med dem enn sony.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-19, 13:29   #44
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støyreduserende headset

Mange fine tips. Jeg skal også sjekke men jeg synes sånne headsett klemmer så veldig på ørene.. Mulig jeg er rar. Jeg blir helt nummen oppover på ørene når jeg prøver sånne.
Så bruker helst mest propp men de ramler ofte ut. Ørene mine er nok rare.
Har brukt et par fra JBL en god stund og de sitter ganske godt men nå har minsten overtatt de.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-19, 15:16   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støyreduserende headset

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

De er til og med enda billigere.
https://xxl.no/jbl-tune-600btnc-trad...168610_2_style

Jeg har også et par jbl, som jeg dessverre har gitt til 14-åringen Jeg var mer fornøyd med dem enn sony.

Konge!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-19, 18:16   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støyreduserende headset

Har kjøpt det jeg ble tipset om på Kjell. Tusen takk! Svært hyggelig pris. Satser på at det funker til mitt bruk.

Har ikke testet lyden ennå, nettopp kjøpt. Men prøvde det i butikken og det satt godt på hodet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-19, 19:47   #47
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støyreduserende headset

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Hvis du ikke vil få med deg ALT av hva som sies, må du sørge for å kjøpe et som ikke slipper gjennom tale. Jeg blir seriøst gal av mine Sony, som er best i test (bedre enn Bose). På fly hører jeg ikke noenting av flystøy, men det hjelper jo lite når jeg får med meg samtalen 8 rader foran meg... Eller på bussen, kontoret osv. Alt slippes gjennom, mens verden rundt er helt musestille.

Så veldig rart - har du prøvd å endre innstillingene i appen? (Jeg har også Sony MX-hvadetnåer øreklokker og de er veldig gode. Jeg bruker dem hyppig på fly uten de problemene du beskriver, og kan fint sitte i sofaen med dem på mens sambo ser på fotball uten å få med meg hverken fotballen eller at han snakker til meg.


Sist redigert av m^2 : 14-09-19 kl 19:54.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-19, 20:08   #48
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støyreduserende headset

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Så veldig rart - har du prøvd å endre innstillingene i appen? (Jeg har også Sony MX-hvadetnåer øreklokker og de er veldig gode. Jeg bruker dem hyppig på fly uten de problemene du beskriver, og kan fint sitte i sofaen med dem på mens sambo ser på fotball uten å få med meg hverken fotballen eller at han snakker til meg.

Japp. Alt er oppdatert, og jeg tror jeg har testa absolutt alt som er av innstillinger og kombinasjoner. Men kjapp googling sier at jeg ikke er alene om det.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-19, 20:29   #49
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støyreduserende headset

Er det på 900 eller 1000? 1000 er nyaste.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no